Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Lysenko, Alina"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Документ
    Використання франчайзингу в ресторанній галузі
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-05-19) Лисенко, Аліна; Кукліна, Тетяна; Lysenko, Alina; Kuklina, Tetiana
    Франчайзинг – це право використання відомого бренду за для комер- ційної вигоди, тобто договір між двома сторонами, одна з яких (фран- чайзер) – надає своє ім’я та стратегію існування за певну плату бізнес партнеру за даною угодою. Започаткування франчайзингу відбулося у США, завдяки відомому засновнику швейних машин Ісаку Зінгеру Franchising is the right to use a well-known brand for commercial benefit, i.e. a contract between two parties, one of which (French chaser) - provides its name and strategy of existence for a certain fee business partner under this agreement. The start of franchising has taken place in the USA, thanks to the famous founder of sewing machines, Isaac Singer.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотній звязок