Перегляд за Автор "Levkiv, Liliia"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз власної добової рухової активності як результат сформованості у студентів здоров’язбережувальної компетенції(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Левків, Лілія; Levkiv, Liliia1. Індекс рухової активності за результатами Фремінгемської методики у хлопців І курсу становив 29,7±1,5 бала, а у дівчат – 27,6±2,9 бала. Отримані результати дослідження свідчать про нераціональний режим дня в студентів. 2. Дві третини студентів здобули належний рівень сформованості здоров’язбережувальної компетенції для визначення структури власної добової рухової активності.1. Index of motor activity according to the results of the Framingham method in first-year boys was 29.7±1.5 points, and for girls – 27.6±2.9 points. The obtained results of the study testify about the students' irrational daily routine. 2. Two-thirds of students have acquired the appropriate level of health care education competences for determining the structure of one's own daily motor activity.Документ Здоров’язбережна компетентність як інтегральна характеристика навчальних досягнень студентів у фізичному вихованні(2021-06-09) Левків, Лілія; Levkiv, LiliiaМета дослідження – обґрунтувати поняття, що визначає інтегральну характеристику навчальних досягнень студентів у фізичному вихованні.Документ Об’єктивні та суб’єктивні параметри фізичного та психологічного «я», які пов’язані зі здоров’ям та фізичною активністю студентської молоді(2022) Наливайко, Наталія; Левків, Лілія; Дух, Тетяна; Павлова, Юлія; Nalyvaiko, Nataliia; Levkiv, Liliia; Dukh, Tetiana; Pavlova, YuliiaМета дослідження полягала у з’ясуванні найбільш важливих об’єктивних і суб’єктивних параметрів фізичного і психологічного «Я» студентської молоді, а також аналізі мотиваційного профілю, що пояснює особливості фізичної активності цієї групи населення. The purpose of the study was to find out the most important objective and subjective parameters of the physical and psychological self of student youth, as well as to analyze the motivational profile that explains the peculiarities of the physical activity of this population group.Документ Оцінювання студентів власного фізичного стану, фізичної підготовленості та фізичного здоров’я(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-01-19) Левків, Лілія; Levkiv, LiliiaМета дослідження. Проаналізувати результати оцінювання студентів власного рівня фізичного благополуччя. Для здійснення мети використано такі методи: аналіз науково-методичної літератури, соціологічне опитування через анкетування, методи математичної статистики. Соціологічне опитування проводили в період від вересня до листопада 2020 року. Студенти оцінювали власний рівень фізичного стану, фізичної підготовленості та фізичного здоров’я за 7-бальною шкалою: низький; швидше низький, ніж середній; швидше середній, ніж низький; середній; швидше середній, ніж високий; швидше високий, ніж середній; високий. В опитуванні взяв участь 371 студент, із яких 259 дівчат (70%) і 112 хлопців (30%), майже 60% студентів вказали, що вони займаються спортом.