Перегляд за Автор "Leshko, Kh. S."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз нефінансових звітів корпоративної соціальної відповідальності у сфері туризму(2021-09-21) Холявка, В. З.; Лешко, Х. С.; Kholiavka, V. Z.; Leshko, Kh. S.Анотація. У статті розглянуто розвиток корпоративної соціальної відповідальності. Метою дослідження є аналіз нефінансових звітів КСВ у сфері туризму. Проаналізовано визначення категорії «нефінансова звітність», як документально оформлена сукупність даних підприємства, що відображає середовище існування компанії, принципи та методи її співпраці з групами впливу, результати її діяльності в економічній, соціальній та екологічній сфері життя суспільства з метою надання стейкхолдерам інформації нефінансового характеру в контексті сталого розвитку та на його принципах. Виокремлено три форми формування нефінансової звітності, а саме – довільна форма, комплексні звіти та стандартизовані. Висвітлено міжнародний досвід КСВ та формування звітів у країнах ЄС, США: у Великій Британії, Китаї, Японії – нефінансовий звіт регулюється законодавством країни. Виявлено, що у країнах ЄС нефінансові звіти готуються із залученням топ-менеджерів, стейкхолдерів та працівників компанії. Визначено, що незважаючи на те, що країни-члени ЄС є досить різноманітними, для них всіх характерними є законодавчо закріплені зобов’язання щодо медичного страхування та охорони здоров’я працівників, пенсійного регулювання й низки інших соціальних питань. Досліджено, що з кожним роком кількість українських компаній, які готові формувати і публікувати нефінансові звіти збільшується. Розглянуто, що сьогодні значна кількість фахівців у сфері корпоративної соціальної відповідальності вважають, що нефінансові звіти у всіх країнах повинні мати однакову назву, а саме «корпоративні соціальні звіти». Виокремлено, що на міжнародному рівні компанії не виділяють один стандарт звіту, вони можуть використовувати два, а деякі навіть більше стандартів, є такі компанії, які не вказують жодних стандартів. Виявлено, що українські туристичні компанії дуже часто свою соціальну діяльність не висвітлюють, оскільки їхні проєкти здебільшого одноразові, а не є запланованою стратегію на довгостроковий період. Розглянуто основні міжнародні стандарти нефінансових звітів. Подані приклади готельних підприємств, які велику увагу приділяють екологічним та соціальним програмам.Документ Корпоративна соціальна відповідальність як основа розвитку туристичного підприємства(2021-09-21) Лешко, Х. С.; Leshko, Kh. S.Досліджено особливості реалізації соціальної відповідальності як основи розвитку туристичного підприємства. Проаналізовано сутність соціальної відповідальності, а також охарактеризовано складові корпоративної соціальної політики компанії. Визначено системні функції підприємницької діяльності туристичних підприємств, які впливають на формування корпоративної соціальної відповідальності. На основі визначених функцій встановлено основні напрями розвитку туристичного підприємництва Побудовано схему корпоративної відповідальності туристичного бізнесу. Запропоновано заходи, спрямовані на реалізацію зовнішньої і внутрішньої соціальної відповідальності туристичного підприємства.1Документ Корпоративне управління : робоча програма дисципліни, спеціалізації підготовки магістрів, галузь знань 07 „Управління та адміністрування”, cпеціальності 073 „Менеджмент”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-02) Холявка, В. З.; Лешко, Х. С.; Kholiavka, V. Z.; Leshko, Kh. S.; Кафедра економіки та менеджментуМетою викладання навчальної дисципліни “Корпоративне управління” є формування у студентів базових знань щодо теоретичних і практичних навиків у сфері відносин економіко-правового характеру між зацікавленими особами в процесі корпоративного управління в системі економічної безпеки.Документ Сучасні аспекти, фактори впливу і перспективи розвитку медичного та лікувально-оздоровчого туризму в Україні(2021-09-21) Холявка, В. З.; Лешко, Х. С.; Мочульська, О. М.; Кухтій, А. О.; Kholiavka, V. Z.; Leshko, Kh. S.; Mochulska, O. M.; Kukhtii, A. O.Мета: проаналізувати сучасний стан, специфіку функціонування туристичної інфраструктури, вивчити зовнішні і внутрішні фактори, основні тенденції та перспективи розвитку медичного й лікувально-оздоровчого туризму в Україні.Документ Історичні аспекти становлення та розвитку корпоративної соціальної відповідальності в Україні та світі(2021-11-24) Холявка, В. З.; Гузар, У. Є.; Лешко, Х. С.; Kholiavka, V. Z.; Huzar, U. Ye.; Leshko, Kh. S.У статті проаналізовано розвиток концепції корпоративної соціальної відповідальності в історичному аспекті. Досліджено сутність поняття «корпоративна соціальна відповідальність» у різних площинах. Проаналізовано підходи вчених США та Європи до визначення змісту поняття соціальної відповідальності у бізнесі в різні періоди часу. Розглянуто сучасні підходи до трактування поняття «корпоративна соціальна відповідальність» вітчизняними науковцями та фахівцями бізнес-середовища. Сформовано історичний розвиток становлення соціальної відповідальності в Україні з часів Київської Русі дотепер. Визначено основні напрями соціальної відповідальності. Запропоновано власне визначення поняття «корпоративна соціальна відповідальність», яке уточнює мету та очікуваний результат. Виявлено, що сьогодні українські компанії не обмежуються лише економічними показниками, а й дбають про розвиток соціальної відповідальності. З огляду на те, що раніше силу корпоративної соціальної відповідальності розглядали в теорії, а її ефективність оцінювали у перспективі, то сьогодення на практиці компанії показує її значимість.