Перегляд за Автор "Kysliak, Bohdan"
Зараз показуємо 1 - 20 з 23
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Bayan, accordion, piano and violin in the ensemble landscape of moderncompositional practices: phenomena, trends, perspectives(2023-09-05) Kysliak, Bohdan; Kniaziev, Vladyslav; Vavryk, Ruslana; Voloshchuk, Yurii; Кисляк, БогданAbstract: The article reveals modern trends in chamber ensemble music. The reasons for the strengthening of the role of chamber genres in the development of musical art are revealed on the example of such instruments as bayan, accordion, piano, and violin. Based on the analysis of the work of European and American composers and performers, in particular, the virtuoso conductor and accordion soloist Bogdan Kislyak (Ukraine), it is shown that the experimental orientation of chamber ensemble creativity is associated with the search for new colorful timbres and artistic meanings. Анотація: У статті розкриваються сучасні напрямки камерно-ансамблево музикування. причини за посилення ролі камерних жанрів у розвитку музичного мистецтва розкриваються на прикладі таких інструментів, як баян, акордеон, фортепіано та скрипка. На основі аналізу творчості європейських та американських композиторів і виконавців, зокрема віртуозного диригента та соліста на акордеоні Богдана Кисляка (Україна), показано, що експериментальна спрямованість камерно-ансамблевої творчості пов'язаний з пошуком нових барвистих тембрів.Документ Performance poetics as an imalogical vision of a contemporary musical work(2024) Kysliak, Bohdan; Shapovalova, Liudmyla; Vavryk, Ruslana; Hub’yak, Dmytro; Davydov, Serhii; Кисляк, БогданThe article considers features of musical performance in the context of imalogical vision. It is emphasized that in the process of performance, musical work can acquire extensively new meanings and functions. On the basis of contemporary examples, it is shown how imalogical vision of a musical work, shaped within performance poetics can become a tool of cultural diplomacy and soft power. The study employs interdisciplinary approach, combining vectors of musicology, philosophy, and political science. У статті розглядаються особливості музичного виконавства в контексті імалогічне бачення. Наголошується, що в процесі виконання музичний твір можуть набувати значно нових значень і функцій. На основі сучас прикладах показано, наскільки імалогічне бачення музичного твору, сформоване всередині поетика перформансу може стати інструментом культурної дипломатії та м’якої сили. Дослідження використовує міждисциплінарний підхід, поєднуючи вектори музикознавства, філософія, політологія.Документ Solo instrumental concert with the participation of folk and percussion instruments in the context of the new european tradition(2024) Shapovalova, Liudmyla; Kysliak, Bohdan; Vavryk, Ruslana; Zinchenko, Viktoriia; Katryniak, Bohdan; Кисляк, БогданThe article makes an attempt to comprehend the evolution and development of instrumental concert with solo on folk and percussion instruments. New European musical culture is considered from the standpoint of not only musical theory, but also synergy and philosophy. Special attention in the study is given to bayan and accordion. У статті зроблено спробу осмислити еволюцію та розвиток інструментального концерту з соло на народних та ударних інструментах. Нова європейська музична культура розглядається з позицій не тільки музичної теорії, а й синергія і філософія. Особливу увагу в дослідженні приділено баяну і акордеону.Документ The structural and activity method of studying the universal creative personality (on the example of musical culture)(2024) Komenda, Оlha; Kysliak, Bohdan; Marach, Oleksandr; Moskvych, Olha; Rehulich, Iryna; Кисляк, БогданO objetivo do estudo consiste em estudar as especificidades e características características de uma personalidade criativa também no que diz respeito ao esclarecimento de aspectos da formação da personalidade universal de um músico. Мета дослідження полягає у вивченні специфічного і характерного характеристики творчої особистості також щодо з’ясування аспектів формування універсальної особистості музиканта.Документ А. Вівальді "Зима"(2023) Кисляк, Богдан; Kysliak, Bohdan; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Алилуя (молитва)(2023) Кисляк, Богдан; Kysliak, Bohdan; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Аналіз особливостей створення відео-кліпів із «Різдвяного циклу»(2023-12-18) Кисляк, Богдан; Kysliak, BohdanУ статті розглядається створення музичних творів під назвою «Різдвяний цикл». Зимові свята починаються зі свята Введення в храм Пресвятої Богородиці. Обряди зимового циклу пов'язані не тільки з періодом очікування весни як часу сівби, а й з давніми міфами про народження Всесвіту. The article examines the creation of musical works called "Christmas Cycle". The winter holidays begin with the Feast of the Introduction to the Church of the Most Holy Theotokos. Rites of the winter cycle are connected not only with the period of waiting for spring as the time of sowing, but also with ancient myths about the birth of the universe.Документ Виконавство на електронному баяні та акордеоні як інноваційний метод у галузі музичного мистецтва. техніко-конструктивні характеристики сучасного електронного баяну і акордеону(2023-12-12) Кисляк, Богдан; Kysliak, BohdanМета роботи полягає в тому, щоб дослідити та представити інформацію про технічні особливості та будову електронного баяна та акордеона, які використовуються в сучасному музичному мистецтві. Aim of the work. The aim of the study is to investigate and present information about the technical characteristics and structure of these musical instruments used in contemporary music art.Документ Колядка "Добрий вечір тобі"(2023) Кисляк, Богдан; Kysliak, Bohdan; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Колядка "Нова радість стала"(2023) Кисляк, Богдан; Kysliak, Bohdan; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Колядка "Спи Ісусе, спи"(2023) Кисляк, Богдан; Kysliak, Bohdan; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент М. Леонтович "Щедрик"(2023) Кисляк, Богдан; Kysliak, Bohdan; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент М. Леонтович "Щедрик"(2023) Кисляк, Богдан; Kysliak, Bohdan; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Музичний маркетинг у сучасному суспільстві(2023-11-02) Кисляк, Богдан; Kysliak, BohdanТехнічний та соціокультурний прогрес суспільства, стрімкі процеси цифровізації та глобалізації сприяють активному розвитку музичної індустрії, що провокує виникнення такого феномену як музичний маркетинг. Technical and socio-cultural progress of society, rapid processes of digitization and globalization contribute to the active development of the music industry, which provokes the emergence of such phenomenon as music marketing.Документ Основи теорії музики : програма дисципліни підготовки бакалаврів галузі знань 02 "Культура і мистецтво" cпеціальності 024 "Хореографія"(2020-01-21) Кисляк, Богдан; Kysliak, Bohdan; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваМетою вивчення навчальної дисципліни – ознайомлення з елементами музичної мови та її взаємодії на основі метроритму, ладотональності та форми: опанування цілісного наукового знання про музику, зокрема, про устрій форми та засоби вираження художнього змісту в музичному творі; формування навичок самостійного теоретичного аналізу музичних явищ будь-якого походження, складу, змісту; формування готовності до використання знань про музичне мистецтво відповідно до потреб практики виховання та навчання дітей.Документ Основи теорії музики : робоча програма навчальної дисципліни галузі знань 02 "Культура і мистецтво" спеціальності: 024 "Хореографія" факультету педагогічної освіти та факультету підвищення кваліфікації, перепідготовки, післядипломної та заочної освіти(2020-01-21) Кисляк, Богдан; Kysliak, Bohdan; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваМетою вивчення навчальної дисципліни – ознайомлення з елементами музичної мови та її взаємодії на основі метроритму, ладотональності та форми: опанування цілісного наукового знання про музику, зокрема, про устрій форми та засоби вираження художнього змісту в музичному творі; формування навичок самостійного теоретичного аналізу музичних явищ будь-якого походження, складу, змісту; формування готовності до використання знань про музичне мистецтво відповідно до потреб практики виховання та навчання дітей.Документ Основи теорії музики : тематика і короткий зміст практичних занять з дисципліни для студентів 1 курсу ФПО спеціальності 024 «Хореографія»(2020-01-21) Кисляк, Богдан; Kysliak, Bohdan; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Особливості проявів артистизму у сучасного виконавця-музиканта(2023-08-24) Кисляк, Богдан; Kysliak, BohdanУ роботі розкриваються теоретико-методологічні підходи до вивчення проявів артистизму у виконавців музичного мистецтва. Розкрито сутність артистизму, розширено його трактування з погляду виконавської майстерності та виділено типів артистизму музиканта за різними ознаками: емоційною, поведінковою, характерологічною. The work reveals theoretical and methodological approaches to study of manifestations of artistry in performers of musical art. Revealed the essence of artistry, its interpretation from the point of view of performance is expanded skills and the types of artistry of the musician are distinguished according to various characteristics: emotional, behavioral, characterological.Документ Сонорний параметр сучасної баянної музики як новий інструментально-тембровий проєкт(2023-10-20) Кисляк, Богдан; Kysliak, BohdanДослідження сонорного параметру баяна в контексті сучасної музики важливо для сучасних музикантів та композиторів, оскільки дозволяє зрозуміти, яким чином звукові характеристики інструменту можуть впливати на сприйняття музики та розширювати музичний мовник. Study of sonorous parameters of the accordion in the context of modern music important for modern musicians and composers because it allows understand how the sound characteristics of the instrument can affect on the perception of music and expand the musical broadcaster.Документ Соціокультурні та музично-професійні умови появи, еволюції та поширення акордеону(2023) Кисляк, Богдан; Kysliak, BohdanАналізується матеріал, присвячений історичним та соціокультурним передумовам виникнення акордеону та особливостям його розповсюдження. Для розуміння даного явища в роботі подається еволюція технічної будови акордеону, а також наводиться низка переваг над його попередниками (такими як англійська концертина, гармоніка тощо). Вказуються й особливості репертуару для акордеона на всіх етапах його розвитку, розкривається процес удосконалення акордеону до сучасного професійного інструменту, причини даних змін та їх наслідки для акордеонного виконавства, серед яких – піввіковий тріумф акордеону у ХХ ст. на території Європи, США та Азії. Сформовані основні характеристики акордеону, що зумовили його швидку інтеграцію до сфери масової музики початку XX ст. The material devoted to the historical and sociocultural prerequisites for the appearance of the accordion and the peculiarities of its distribution is analyzed. To understand this phenomenon, the work presents the evolution of the technical structure of the accordion, as well as a number of advantages over its predecessors (such as the English concertina, harmonica, etc.). The peculiarities of the repertoire for the accordion at all stages of its development are also poited, the process of improving the accordion to a modern professional instrument, the reasons for these changes and their consequences for accordion performance, including the half-century triumph of the accordion in the 20 th century on the territory of Europe, USA and Asia are revealed. The main characteristics of the accordion, which led to its rapid integration into the field of mass music at the beginning of the 20 th century, were formed.