Перегляд за Автор "Kybalo, Iryna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Значення психофізіологічних особливостей дітей віком 8–10 років у процесі фізичного виховання(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-07-25) Соромотіна, Вікторія; Петрина, Роман; Кокоть, Ірина; Кибало, Ірина; Soromotina, Viktoriya; Petryna, Roman; Kokot, Iryna; Kybalo, IrynaДля дітей молодшого шкільного віку характерним є формування важливих психічних процесів, нестійкість нервової системи, швидка зміна емоційної активності, образність мислення та інше.У сучасних умовах у процесі фізичного виховання дітей віком 8–10 років дуже важливо приділяти увагу не лише рівню їхнього фізичного розвитку, але й певним психофізіологічним особливостям. Children of primary school age are characterized by the formation of important mental processes, instability of the nervous system, rapid changes in emotional activity, imaginative thinking, etc. In modern conditions, in the process of physical education of children aged 8–10 years, it is very important to pay attention not only to the level of their physical development, but also certain psychophysiological features.Документ Значення психофізіологічних особливостей дітей віком 8–10 років у процесі фізичного виховання(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Соромотіна, Вікторія; Петрина, Роман; Кокоть, Ірина; Кибало, Ірина; Soromotina, Viktoriya; Petryna, Roman; Kokot, Iryna; Kybalo, IrynaДля дітей молодшого шкільного віку характерним є формування важливих психічних процесів, нестійкість нервової системи, швидка зміна емоційної активності, образність мислення та інше.У сучасних умовах у процесі фізичного виховання дітей віком 8–10 років дуже важливо приділяти увагу не лише рівню їхнього фізичного розвитку, але й певним психофізіологічним особливостям. Children of primary school age are characterized by the formation of important mental processes, instability of the nervous system, rapid changes in emotional activity, imaginative thinking, etc. In modern conditions, in the process of physical education of children aged 8–10 years, it is very important to pay attention not only to the level of their physical development, but also certain psychophysiological features.Документ Методичні особливості програми розвитку здатності диференціювати просторові та часові характеристики рухів для дітей 8-10 років(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-01-19) Соромотіна, Вікторія; Петрина, Роман; Кокоть, Ірина; Кибало, Ірина; Карпушин, Михайло; Soromotina, Viktoriia; Petryna, Roman; Kokot, Iryna; Kybalo, Iryna; Karpushyn, MykhailoМетою є розроблення програми розвитку здатності диференціювати просторові та часові характеристики рухів для дітей 8–10 років.Документ Методичні особливості програми розвитку здатності диференціювати просторові та часові характеристики рухів для дітей 8-10 років(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-01-19) Соромотіна, Вікторія; Петрина, Роман; Кокоть, Ірина; Кибало, Ірина; Карпушин, Михайло; Soromotina, Viktoriia; Petryna, Roman; Kokot, Iryna; Kybalo, Iryna; Karpushyn, MykhailoМетою є розроблення програми розвитку здатності диференціювати просторові та часові характеристики рухів для дітей 8–10 років.