Перегляд за Автор "Kuts, O. S."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Методика використання засобів фізичного виховання в корекції рухової функції підлітків з церебральним паралічем(Українські технології, 2002) Мерзлікіна, О. А.; Куц, О. С.; Merzlikina, O. A.; Kuts, O. S.У методичних рекомендаціях розглядаються проблеми корекції рухової функції підлітків 15-17 років з дитячим церебральним паралічем засобами фізичного виховання в класно-урочних формах занять. Значна увага приділяється змісту і методиці розвитку і корекції рухової функції підлітків-інвалідів, здійсненню педагогічного і медико-біологічного контролю. Рекомендується спеціалістам фізичної реабілітації, студентам і науковцям у галузі фізичної реабілітації.Документ Методика підвищення розумової і фізичної працездатності студентів з низьким рівнем фізичної підготовленості(ППДМ, 2005) Кузнєцова, О. Т.; Куц, О. С.; Kuznietsova, O. T.; Kuts, O. S.У методичному посібнику на основі експериментальних матеріалів викладено методику підвищення розумової та фізичної працездатності студентів з низьким рівнем фізичної підготовленості. Аналізуються форми, методи і засоби фізичного виховання, спрямовані на підвищення розумової та фізичної працездатності. Посібник розрахований на викладачів кафедр фізичного виховання, магістрів і студентів вищих навчальних закладів фізкультурного профілю.Документ Рухова активність і фізичний стан студенток вищих навчальних закладів(2003) Романенко, В. В.; Куц, О. С.; Romanenko, V. V; Kuts, O. S.Навчальний посібник містить експериментально апробовані дані про різні режими рухової активності та їх вплив на фізичний стан студенток вищих навчальних закладів гуманітарного профілю. Аналізуються форми, засоби, методи та методичні прийоми ефективного впровадження різних режимів рухової активності у навчальний процес студенток ВНЗ гуманітарного профілю, рекомендуються різні моделі рухової активності. The study guide contains experimentally tested data on various modes of motor activity and their effect on the physical condition of female students of higher educational institutions of the humanitarian profile. The forms, means, methods and methodical techniques of effective implementation of various modes of motor activity in the educational process of female students of humanities universities are analyzed, various models of motor activity are recommended.Документ Фізична реабілітація осіб з переломами нижніх кінцівок на основі нетрадиційних засобів(ЖДТУ, 2008) Желєзний, О. Д.; Куц, О. С.; Zhelieznyi, O. D.; Kuts, O. S.Розглянуті традиційні методики фізичної реабілітації залишків переломів вільної частини нижньої кінцівки та шляхи вирішення проблем цього процесу. Запропоновані нетрадиційні засоби з використанням як чинників лікувальної фізичної культури механотерапевтичних тренажерів, в тому числі й авторського, та як фізіотерапевтичного чинника - місцевих жирних глин. Посібник розрахований на фахівців з фізичної реабілітації, на студентів, магістрів і аспірантів з фізичної реабілітації вищих навчальних закладів. Traditional methods of physical rehabilitation of residual fractures of the free part of the lower limb and ways to solve the problems of this process are considered. Unconventional means are proposed using mechanotherapeutic simulators as factors of therapeutic physical culture, including the author's, and local fatty clays as a physiotherapeutic factor. The manual is intended for physical rehabilitation specialists, students, masters and postgraduates in physical rehabilitation of higher educational institutions.