Перегляд за Автор "Kukhar, Mariana"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Students’ Motivation to Attend Physical Education Classes in Universities of Ukraine(2021-05-28) Kukhar, Mariana; Sorokolit, Nataliya; Yavorskyy, Andriy; Rymar, Olga; Кухар, Мар’яна; Сороколіт, Наталія; Яворський, Андрій; Римар, Ольга; Ханікянц, ОленаAbstract. The article is dedicated to the research of priority motives according to attending “Physical education” classes by I and II year students from universities of Ukraine. The goal of the research is to determine the ratings of students’ motivation towards attending physical education classes in the universities in Ukraine. The methods of research are analysis and generalization of scientific methodologic literature data, sociologic methods (questionnaire) and mathematical statistics methods. The questionnaire was answered by 363 students from 4 Ukrainian universities. Among them were 170 males and 193 females. The main results of the research are as follows. It was determined the general structure of students’ motivation and value orientation according attending physical education classes by each university particularly. There was performed comparable analysis of significance ranking of the motives to attend physical education classes and also generalized differences between females and males in the choice of motivation priority. It was determined that 57,9% of students that have been taking part in the questionnaire, think that priority motive to attend physical education classes is to get credits from the course, while body strengthening has second priority place (47,9%). As males (46,5%) so females (67,9%) believe the most essential motive is to get credits from the course “Physical education” and body strengthening (males – 38,8%, females – 56,6%). The third place among males got the motive to improve physical efficiency (26,5%), among females – the desire to get fit (35,2%). Conclusions: The results we have got testify the importance to increase motivation level to attend physical education lessons. Анотація. Стаття присвячена дослідженню пріоритетних мотивів відповідно до відвідування Заняття “Фізичне виховання” студентами І та ІІ курсів університетів України. Мета дослідження полягає у визначенні рейтингів мотивації студентів до відвідування фізичних занять навчальні класи в університетах України. Методами дослідження є аналіз та узагальнення даних наукової методологічної літератури, соціологічних методів (анкета) та методи математичної статистики. На анкету відповіли 363 студенти з 4-х Українські університети. Серед них було 170 чоловіків та 193 жінки. Основні результати дослідження такі. Визначено загальну структуру мотивації студентів та ціннісна орієнтація відповідно до відвідування уроків фізичної культури у кожному університеті зокрема. Проведено порівняльний аналіз ранжирування значущості мотивів відвідувати уроки фізичної культури, а також узагальнені відмінності між жінками та чоловіки у виборі пріоритету мотивації. Було визначено, що 57,9% студентів мають беручи участь в анкеті, вважають головним мотивом відвідування фізкультури заняття полягає в отриманні кредитів з курсу, тоді як зміцнення тіла посідає друге пріоритетне місце (47,9%). Як чоловіки (46,5%), так і жінки (67,9%) вважають, що найважливішим мотивом є отримання кредитів з курсу “Фізичне виховання” та зміцнення організму (чоловіки - 38,8%, жінки - 56,6%). Третє місце серед чоловіків отримало мотив підвищити фізичну працездатність (26,5%), серед жінок - бажання підтягнутися (35,2%). Висновки: Отримані нами результати свідчать про важливість підвищення рівня мотивації відвідувати уроки фізичної культури.Документ Students’ Motivation to Attend Physical Education Classes in Universities of Ukraine(2021) Kukhar, Mariana; Sorokolit, Nataliya; Yavorskyy, Andriy; Rymar, Olga; Khanikiants, Olena; Кухар, Мар’яна; Сороколіт, Наталія; Яворський, Андрій; Римар, Ольга; Ханікіянц, ОленаThe article is dedicated to the research of priority motives according to attending “Physical education” classes by I and II year students from universities of Ukraine. The goal of the research is to determine the ratings of students’ motivation towards attending physical education classes in the universities in Ukraine. The methods of research are analysis and generalization of scientific methodologic literature data, sociologic methods (questionnaire) and mathematical statistics methods. The questionnaire was answered by 363 students from 4 Ukrainian universities. Among them were 170 males and 193 females. Стаття присвячена дослідженню пріоритетних мотивів за відвідуванням Заняття «Фізичне виховання» студентів І та ІІ курсів ВНЗ України. Мета дослідження полягає у визначенні рейтингів мотивації студентів до відвідування фіз навчання в університетах України. Методами дослідження є аналіз і узагальнення даних науково-методичної літератури, соціологічні методи (анкетування) та методи математичної статистики. На запитання анкети відповіли 363 учні 4 класу українські університети. Серед них 170 чоловіків і 193 жінки.Документ Вплив авторської програми з фізичного виховання на фізичну підготовленість студенток підготовчої медичної групи(2024) Сороколіт, Наталія; Кухар, Мар’яна; Sorokolit, Nataliia; Kukhar, MarianaМета : порівняти ефективність авторської і традиційної програм з фізичного виховання на фізичну підготовленість студенток підготовчої медичної групи. Purpose: to compare the effectiveness of the author's and traditional physical education programs on the physical fitness of female students of the preparatory medical group.Документ Моніторинг стану здоров’я студентів І-ІІ курсів(2019) Сороколіт, Наталія; Кухар, Мар'яна; Sorokolit, Nataliia; Kukhar, MarianaСтаття присвячена проблемі збільшення рівня захворюваності серед студентської молоді. У статті проаналізовано стан здоров’я студентів педагогічного закладу вищої освіти. Мета дослідження – здійснити моніторинг та проаналізувати структуру захворюваності студентів І-ІІ курсів закладів вищої освіти протягом 2013 –2017 рр. за даними актів медичних обстежень. Дане дослідження дозволило проаналізувати розподілстудентів на медичні групи та висвітлити кількість студентів з відхиленнями у стані здоров’я, а також поширеність різних груп захворювань серед студентської молоді. Встановлено, що переважаюча кількість студентів, які скеровані до спеціальної медичної групи на І курсімаютьофтальмологічні захворювання, а на ІІ курсі – серцево-судинніта захворювання дихальної системи. Виявлено тенденцію до зростання числа студентів віднесених до підготовчої медичної групи.Документ Сороколіт Н. Моніторинг стану здоров’я студентів І-ІІ курсів(2019) Сороколіт, Наталія; Кухар, Мар'яна; Sorokolit, Nataliia; Kukhar, MarianaСтаття присвячена проблемі збільшення рівня захворюваності серед студентської молоді. У статті проаналізовано стан здоров’я студентів педагогічного закладу вищої освіти. Мета дослідження – здійснити моніторинг та проаналізувати структуру захворюваності студентів І-ІІ курсів закладів вищої освіти протягом 2013 –2017 рр. за даними актів медичних обстежень. Дане дослідження дозволило проаналізувати розподілстудентів на медичні групи та висвітлити кількість студентів з відхиленнями у стані здоров’я, а також поширеність різних груп захворювань серед студентської молоді. Встановлено, що переважаюча кількість студентів, які скеровані до спеціальної медичної групи на І курсімаютьофтальмологічні захворювання, а на ІІ курсі – серцево-судинні та захворювання дихальної системи. Виявлено тенденцію до зростання числа студентів віднесених до підготовчої медичної групи.Документ Фактори, що впливають на морфофункціональний стан студентів(ЛДУФК, 2019-12-23) Сороколіт, Наталія; Кухар, Мар'яна; Sorokolit, Nataliia; Kukhar, MarianaМета – провести аналіз наукових публікацій щодо дослідження чинників впливу на морфофункціональний стан студентів.Документ Фактори, що впливають на морфофункціональний стан студентів(ЛДУФК, 2019-12-23) Сороколіт, Наталія; Кухар, Мар'яна; Sorokolit, Nataliia; Kukhar, MarianaМета – провести аналіз наукових публікацій щодо дослідження чинників впливу на морфофункціональний стан студентів.