Перегляд за Автор "Kudrina, Nina"
Зараз показуємо 1 - 17 з 17
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Гендерні особливості застосування подач м’яча в п’ятому сеті волейбольного матчу(2024) Мельник, Валерій; Пасічник, Вікторія; Кудріна, Ніна; Melnyk, Valeriy; Pasichnyk, Victoria; Kudrina, NinaВолейбол є однією з найпоширеніших спортивних ігор у світі, і, як наслідок, це потребує детального вивчення різних сторін функціонування цього види діяльності, зокрема, що стосується системи контролю змагальної діяльності. Аналіз досліджень фахівців засвідчив наявність достатньо великої кількості інформації стосовно показників змагальної діяльності у волейболі, однак при цьому відсутні дані щодо використання техніко-тактичних дій із розподілом за ігровими сетами й порівняння їх між чоловічими та жіночими командами. Мета дослідження – визначити гендерні особливості використання подач м’яча в п’ятому сеті матчу команд високої кваліфікації у волейболі. Методи дослідження – аналіз та узагальнення інформаційних джерел, педагогічне спостереження, методи математичної статистики. Результати роботи. Було встановлено, що чоловічі команди високої кваліфікації у п’ятому сеті матчу в середньому виконують 9,32 силової подачі та 3,22 подачі «планер». Жіночі команди високої кваліфікації за п’ятий сет поєдинку застосовують у середньому 4,40 силової подачі та 11,20 подачі «планер». Чоловічі команди після використання силових подач у середньому за п’ятий сет матчу виграють 3,19 розіграшу та 2,25 розі-грашу після подач «планер». У жіночих команд ці показники становлять відповідно 2,00 очка після силових і 4,28 очка після подач «планер». Щодо програних розіграшів, то чоловіки після силових подач поступаються в 6,37 у середньому за п’ятий сет і 3,02 очка програють після подач «планер». У жіночих команд показники зазначених компонентів змагальної діяльності ста-новлять: після силової подачі – 2,14 програного розіграшу, після подачі планер – 7,22 програного очка. Висновки. Результати педагогічного спостереження дають змогу стверджувати, що чоловічі команди високої кваліфікації у волейболі в п’ятому сеті матчу достовірно більше виконують силових подач, ніж жіночі команди, що, зі свого боку, призводить до більшої кількості помилок і більшої кількості виграних розіграшів. Жіночі команди високої кваліфікації у п’ятому сеті волейбольного поєдинку надають перевагу використанню більш технічного виду подачі, а саме подачі м’яча «планер», а чоловічі команди більше вико-ристовують силовий стиль гри, що проявляється в більшій кількості застосування силових подач. olleyball, as a sports game, is one of the most widespread sports in the world, and as a result, it requires a detailed study of various aspects of the functioning of this type of activity, in particular, what concerns the system of control of competitive activity. The analysis of research by specialists proved the presence of a sufficiently large amount of information regarding the indicators of competitive activity in volleyball. At the same time, there are no data on the use of technical-tactical actions with distribution by game sets and their comparison between men’s and women’s teams.Документ Особливості реалізації тактичних дій на завершальному етапі атаки команд високої кваліфікації в пляжному гандболі(2022-06-08) Мельник, Валерій; Ківерник, Олександр; Кудріна, Ніна; Melnyk, Valeryi; Kivernyk, Oleksandr; Kudrina, NinaВ результаті дослідження визначалися особливості групових тактичних взаємодій які використовують команди високої кваліфікації у пляжному гандболі на завершальному етапі атакувальних дій. В результаті педагогічного спостереження нами було встановлено, що на завершальних етапах атакувальних дій відбувається два види групових взаємодій а саме «спеціаліст-польовий гравець» та «польовий гравець-польовий гравець». В межах кожного з цих видів виявлено три способи завершення атакувальних дій. Серед них кидками після піруетів, кидками в польоті та за допомогою прямих кидків. Висновки: Середні показники за гру виконання, результативності та ефективності тактичних взаємодій «гравець-гравець» та «спеціаліст-гравець» на завершальному етапі атаки достовірно між собою не відрізняються (р>0,05). Аналіз середніх показників по сетам гри виконання, результативності та ефективності тактичних взаємодій «гравець-гравець» та «спеціаліст-гравець» на завершальному етапі атаки встановив, що лише кількісні показники виконання та результативності взаємодії «спеціаліст-гравець» достовірно (р<0,05) є більшими ніж показники взаємодій «гравець-гравець». Середні показники за гру проведення атак та їх результативність, при проведенні взаємодії «спеціаліст-гравець» на завершальному етапі атаки, із завершення кидком за допомогою піруету є достовірно більшими ніж аналогічні показники виконання кидків в польоті (р<0,05) та прямих кидків (р<0,001). Між показниками ефективності достовірних відмінностей не виявлено (р>0,05). Аналіз результатів із розподілом на сети засвідчив що в першому сеті достовірно найменше виконується прямих кидків (р>0,05), достовірно найбільше голів забивається за допомогою кидків після піруетів (р<0,05), а найменш ефективними є кидки в польоті (р<0,05). В другому сеті достовірних відмінностей між показника ефективності різних видів кидків не виявлено (р>0,05). Аналіз значень відмінностей завершення атак при використанні взаємодії «гравець-гравець» показав відсутність достовірних розбіжностей (р>0,05) у з показниках ефективності між різними способами завершення атак. The study identified the features of group tactical interactions used by beach handball highly qualified teams at the final stage of offensive action. As a result of pedagogical observation, we found that in the final stages of offensive actions there are two types of group interactions, namely «specialist-field player» and «field player-field player». Within each of these types, three ways to complete offensive actions have been identified. Among them are throws after pirouettes, throws in flight and direct throws. The average indicators for the game of performance, effectiveness and efficiency of tactical interactions «player-player» and «specialist-player» at the final stage of the attack do not differ significantly (p>0,05). Analysis of averages on game sets of performance, effectiveness and efficiency of tactical interactions «player-player» and «specialist-player» at the final stage of the attack showed that only quantitative indicators of performance and effectiveness of interaction «specialist-player» (p<0,05) are greater than the indicators of «player-player» interactions. The average indicators for the game of attacks and their effectiveness in the interaction of «specialist-player» at the final stage of the attack, with the completion of the throw with a pirouette are significantly higher than similar indicators of throws in flight (p<0,05) and direct throws (p<0,001). No significant differences were found between the performance indicators (p>0,05). Analysis of the results with the distribution on the sets showed that in the first set significantly less direct throws are made (p>0,05), significantly more goals are scored with throws after pirouettes (p<0,05), and the least effective are throws in flight (p<0,05). In the second set, no significant differences between the efficiency of different types of throws were found (p>0,05). Analysis of the values of differences in the completion of attacks when using the interaction of «player-player» showed no significant differences (p>0,05) in terms of effectiveness between different ways of completing attacks. Regarding the values of significant differences in the number of performance and effectiveness, the highly qualified teams perform significantly less (p<0,001) direct throws and scoreless goals after the application of this technique.Документ Особливості тактичних дій жіночих команд високої кваліфікації у пляжному гандболі на завершальному етапі атаки(2024-03-28) Мельник, Валерій; Пасічник, Вікторія; Кудріна, Ніна; Melnyk, Valerii; Pasichnyk, Viktoriia; Kudrina, NinaМета дослідження полягає у визначенні показників реалізації тактичних дій на завершальному етапі атаки жіночих команд високої кваліфікації у пляжному гандболі. Завдання дослідження. The purpose of the study is to determine the indicators of the implementation of tactical actions at the final stage of the attack of highly qualified women's teams in beach handball. Objectives of the study.Документ Теорія та методика спортивних ігор. Модуль 1 (гандбол) : залікові вимоги з навчальної дисципліни галузі знань 01 "Освіта" спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" спеціалізації "Фізична культура різних груп населення"(2019-11-11) Кудріна, Ніна; Мельник, Валерій; Melnyk, Valerii; Kudrina, Nina; Кафедра спортивних та рекреаційних ігорДокумент Теорія та методика спортивних ігор. Модуль 1 (гандбол) : залікові вимоги з навчальної дисципліни галузі знань 01 "Освіта" спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" спеціалізації "Фізична культура різних груп населення"(2019-11-12) Мельник, Валерій; Кудріна, Ніна; Melnyk, Valerii; Kudrina, Nina; Кафедра спортивних та рекреаційних ігорДокумент Теорія і методика спортивних ігор (баскетбол, гандбол, рухливі ігри) : робоча навчальна програма дисципліни галузі знань 01 "Освіта" cпеціальності 017 "Фізична культура і спорт" спеціалізація "Фізична культура різних груп населення"(2019-06-03) Кудріна, Ніна; Пазичук, Олександр; Лібович, Надія; Kudrina, Nina; Pazychuk, Oleksandr; Libovych, Nadiia; Кафедра спортивних та рекреаційних ігорі методики викладання гандболу, баскетболу, рухливих ігор, оволодіння технічними прийомами і тактичними діями гри в гандбол та баскетбол; оволодіння знаннями та навичками у підготовці, організації та проведенні рухливих ігор у різних організаційних формах; набуття необхідних знань, вмінь і навичок для самостійної педагогічної і організаційної роботи в різних ланках фізкультурно-спортивної діяльності.Документ Теорія і методика спортивних ігор (баскетбол, гандбол, рухливі ігри) : робоча навчальна програма для студентів І курсу за спеціальністю 017 Фізична культура і спорт, спеціалізація Фізична культура різних груп населення(2019-11-12) Мельник, Валерій; Кудріна, Ніна; Лібович, Надія; Пазичук, Олександр; Melnyk, Valerii; Kudrina, Nina; Libovych, Nadiia; Pazychuk, Oleksandr; Кафедра спортивних та рекреаційних ігорДокумент Теорія і методика спортивних ігор. Модуль 1 (гандбол) : дидактичне забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни рівня вищої освіти «бакалавр» для студентів 1 курсу cпеціальності 017 "Фізична культура і спорт" спеціалізації "Фізична культура різних груп населення"(2019-06-01) Кудріна, Ніна; Пазичук, Олександр; Лібович, Надія; Kudrina, Nina; Pazychuk, Oleksandr; Libovych, Nadiia; Кафедра спортивних та рекреаційних ігорДокумент Теорія і методика спортивних ігор. Модуль 1 (гандбол) : дидактичне забезпечення самостійної роботи студентів рівня вищої освіти «бакалавр» для студентів 1 курсу спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" спеціалізації "Фізична культура різних груп населення"(2019-11-11) Кудріна, Надія; Мельник, Валерій; Kudrina, Nina; Melnyk, Valerii; Кафедра спортивних та рекреаційних ігорДокумент Теорія і методика спортивних ігор. Модуль 1 (гандбол) : залікові вимоги з навчальної дисципліни рівня вищої освіти "бакалавр" спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» спеціалізації "Фізична культура різних груп населення"(2019-06-03) Кудріна, Ніна; Пазичук, Олександр; Лібович, Надія; Kudrina, Nina; Pazychuk, Oleksandr; Libovych, Nadiia; Кафедра спортивних та рекреаційних ігорДокумент Теорія і методика спортивних ігор. Модуль 1 (гандбол) : плани практичних занять з дисципліни для студентів 1 курсу cпеціальності 017 "Фізична культура і спорт" спеціалізації "Фізична культура різних груп населення"(2019-06-03) Кудріна, Ніна; Пазичук, Олександр; Лібович, Надія; Kudrina, Nina; Pazychuk, Oleksandr; Libovych, Nadiia; Кафедра спортивних та рекреаційних ігорДокумент Теорія і методика спортивних ігор. Модуль 1 (гандбол) : порядок оцінювання результатів навчання з дисципліни рівня вищої освіти "бакалавр" спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» спеціалізації "Фізична культура різних груп населення"(2019-06-03) Кудріна, Ніна; Пазичук, Олександр; Лібович, Надія; Pazychuk, Oleksandr; Libovych, Nadiia; Kudrina, Nina; Кафедра спортивних та рекреаційних ігорДокумент Техніка і тактика гри в гандбол. Методика навчання : лекція з навчальної дисципліни "Теорія і методика спортивних ігор" для студентів спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" спеціалізації "Фізична культура різних груп населення"(2019-11-12) Кудріна, Ніна; Мельник, Валерій; Kudrina, Nina; Melnyk, Valerii; Кафедра спортивних та рекреаційних ігорДокумент Удосконалення техніко-тактичних підготовки кваліфікованих спортсменів у стрітболі : перспективи досліджень(2019) Яцковський, В.; Мельник, Валерій; Кудріна, Ніна; Гнатчук, Я.; Melnyk, Valerii; Kudrina, NinaПрограма змагань олімпійських ігор динамічно змінюється з урахуванням зацікавленості глядацької аудиторії, популярності та видовищності видів спорту. Одним з останніх ігрових видів спорту, що включений до програми чергових Ігор Олімпіади є стрітбол. Мета дослідження: узагальнити наукову інформації з питань техніко-тактичної підготовки кваліфікованих спортсменів у стрітболі та визначити перспективи подальших досліджень в зазначеному напрямі. Результати. За твердженнями значної кількості фахівців стрітбол має низку суттєвих відмінностей порівняно з баскетболом. Встановлено, що основні акценти у наявних наукових дослідженнях зроблено на застосуванні засобів стрітболу у фізичному вихованні студентської молоді та оптимізації їхнього навчально-тренувального процесу; вивчення показників змагальної діяльності; оптимізацію підготовленості кваліфікованих спортсменів з баскетболу за допомогою включення блоку «стрітбол»; рекреаційно-оздоровчому впливові засобів стрітболу тощо. Виявлено актуальність розв’язання науково-практичного завдання удосконалення структури та змісту техніко-тактичної підготовки кваліфікованих спортсменів у стрітболі з урахуванням сучасних тенденцій розвитку змагальної діяльності у виді спорту.Документ Характеристика змагальної діяльності жіночих команд високої кваліфікації у пляжному гандболі(2024) Мельник, Валерій; Пасічник, Вікторія; Кудріна, Ніна; Melnyk, Valery; Pasichnyk, Victoria; Kudrina, NinaМета дослідження полягає у встановленні кількісних показників виконання та ефективності реалізації різних видів кидків гравцями різного амплуа у пляжному гандболі та гравцями жіночих команд високої кваліфікації. The purpose of the study is to establish quantitative indicators of implementation and effectiveness of implementation of various types of throws by players of various roles in beach handball and players of women's high teams qualifications.Документ Історія гри в гандбол. Правила гри : лекція з навчальної дисципліни "Теорія і методика спортивних ігор" для студентів спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" спеціалізації "Фізична культура різних груп населення"(2019-11-12) Кудріна, Ніна; Мельник, Валерій; Kudrina, Nina; Melnyk, Valerii; Кафедра спортивних та рекреаційних ігорДокумент Історія гри в гандбол. Правила гри : лекція з навчальної дисципліни "Теорія і методика спортивних ігор" для студентів спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" спеціалізації "Фізична культура різних груп населення"(2019-06-01) Кудріна, Ніна; Kudrina, Nina; Кафедра спортивних та рекреаційних ігор