Перегляд за Автор "Konestyapin, Volodymyr"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Influence of anthropometric indices on the sports results of high jumpers world-level(2020-12-22) Pavlos, Olha; Konestyapin, Volodymyr; Pavlos, Ryslan; Павлось, Ольга; Конестяпін, Володимир; Павлось, РусланДокумент The application of athletics tools in due to develop speed of secondary school children(Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, 2021-05-29) Khanikiants, Olena; Konestyapin, Volodymyr; Rymar, Olga; Yaroshyk, Marta; Sorokolit, NataliyaThe research is dedicated to searching of new tools for higher effectiveness of the application of athletic tools to develop speed of secondary school children. The goal of research is to prove theoretically and test experimentally the program for speed development of secondary school children (11-12 years) with priority use of athletic tools. To realize the goal such methods were applied: scientific theoretical, pedagogical observation, experiment, mathematical statistics methods. Boys are from 6 grades (11-12 years old) have participated. Pupils belong to main medical group. The results. There was elaborated and experimentally proved the program’s effectiveness. We have got statistically significant difference (p<0.05), better results from experimental group of performing control exercises: “30m run (sec)”, “30m run from place (sec)”, “run at the place during 5sec (number of movements)”. One exercise has got better result from control group - “run at the place during 5sec (number of movements)”. We have performed evaluation of students’ speed development before and after the experiment. Amount of pupils with high level of competence has grown in exercises “30m run (sec)” for 13.3%, “60m run (sec)” for 20%, “shuttle run 4×9m (sec)” for 6.7%, “long jump from place (cm) for 13.3%. Дослідження присвячено пошуку нових засобів для підвищення ефективності застосування атлетичних засобів для розвитку швидкості у дітей середнього шкільного віку. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити програму розвитку швидкості дітей старшого шкільного віку (11-12 років) з пріоритетним використанням спортивних засобів. Для реалізації поставленої мети були застосовані такі методи: науково-теоретичний, педагогічного спостереження, експерименту, методи математичної статистики. Брали участь хлопці 6 класу (11-12 років). Учні основної медичної групи. Результати. Розроблено та експериментально доведено ефективність програми. Отримали статистично значущу різницю (p<0,05), кращі результати експериментальної групи виконання контрольних вправ: «біг на 30 м (с)», «біг на 30 м з місця (с)», «біг на місці протягом 5 с (кількість рухи)». Одна вправа дала кращий результат від контрольної групи - «біг на в місце протягом 5 сек (кількість рухів)». Ми провели оцінку розвитку швидкості студентів до та після експерименту. Зросла кількість учнів з високим рівнем компетентності у вправах «біг на 30 м (с)» на 13,3%, «біг на 60 м (с)» на 20%, «човниковий біг 4×9 м (с)» на 6,7%, «довг. стрибок з місця (см) на 13,3%.Документ The Application of Athletics Tools in Due to Develop Speed of Secondary School Children(2021-05-28) Khanikiants, Olena; Konestyapin, Volodymyr; Rymar, Olga; Yaroshyk, Marta; Sorokolit, Nataliya; Ханікянц, Олена; Конестяпін, Володимир; Римар, Ольга; Сороколіт, НаталіяAbstract. The research is dedicated to searching of new tools for higher effectiveness of the application of athletic tools to develop speed of secondary school children. The goal of research is to prove theoretically and test experimentally the program for speed development of secondary school children (11-12 years) with priority use of athletic tools. To realize the goal such methods were applied: scientific theoretical, pedagogical observation, experiment, mathematical statistics methods. Boys are from 6 grades (11-12 years old) have participated. Pupils belong to main medical group. The results. There was elaborated and experimentally proved the program’s effectiveness. We have got statistically significant difference (p<0.05), better results from experimental group of performing control exercises: “30m run (sec)”, “30m run from place (sec)”, “run at the place during 5sec (number of movements)”. One exercise has got better result from control group - “run at the place during 5sec (number of movements)”. We have performed evaluation of students’ speed development before and after the experiment. Amount of pupils with high level of competence has grown in exercises “30m run (sec)” for 13.3%, “60m run (sec)” for 20%, “shuttle run 4×9m (sec)” for 6.7%, “long jump from place (cm) for 13.3% Анотація. Дослідження присвячене пошуку нових інструментів для підвищення ефективності застосування спортивних засобів для розвитку швидкості середніх шкіл. Мета дослідження полягає в теоретичному доведенні та експериментальній апробації програми для розвитку швидкості дітей середнього шкільного віку (11-12 років) з пріоритетним використанням спортивних інструментів. Для реалізації мети застосовувались такі методи: науково-теоретичний, педагогічний спостереження, експеримент, методи математичної статистики. Хлопчики з 6 класів (11-12 років) брали участь. Учні належать до основної медичної групи. Результати. Там було розробив та експериментально довів ефективність програми. Ми отримали статистичні дані достовірна різниця (р <0,05), кращі результати від експериментальної групи, що проводила контроль вправи: “біг 30м (сек)”, “біг 30м з місця (сек)”, “біг на місці протягом 5сек (кількість рухів) ”. Одна вправа отримала кращий результат від контрольної групи - «біг на місце протягом 5 секунд (кількість рухів) ». Ми провели оцінку швидкості учнів розробка до і після експерименту. Кількість учнів з високим рівнем компетентності виріс у вправах “біг 30м (сек)” на 13,3%, “біг 60м (сек)” на 20%, “човниковий біг 4 × 9 м (сек) »для 6,7%,« стрибок у довжину з місця (см) для 13,3%Документ Часові характеристики технічної підготовленості стрибунок потрійним високої кваліфікації(2022-07-11) Конестяпін, Володимир; Павлось, Ольга; Ханікянц, Олена; Дунець-Лесько, Антоніна; Дух, Тетяна; Свищ, Ярослав; Konestyapin, Volodymyr; Pavlos, Olha; Khanikiants, Olena; Dunets-Lesko, Antonina; Dukh, Tеtiana; Svуshch, YaroslavВстановлено, що за рахунок зменшення тривалості польотних періодів на останніх кроках розбігу спостерігається зростання швидкості розбігу стрибунок високої кваліфікації. Варіативність контрастності зростання темпу 31,90 % та темпової мобілізації 35,12% свідчать про те, що стрибунки високої кваліфікації використовують різні варіанти поєднання розбігу з відштовхуванням. Аналіз ритмічної структури техніки потрійного стрибка свідчить, що у всіх стрибунок переважає фаза «стрибка» 40,05%, а найкоротшою є фаза «кроку» 26,30%. Встановлено, що такі часові характеристики: тривалість польотного періоду передостаннього кроку розбігу (r = -0,85), темп передостаннього (r = 0,60), темп останнього кроку (r = 0,78), та темпова інтенсивність (r = 0,76) мають статистично достовірний взаємозв’язок зі спортивним результатом (р < 0,05). It was established that due to the reduction of the duration of flight periods in the last steps of the take-off, there is an increase in the take-off speed of high-skilled jumpers. The variability of the contrast between the growth rate of 31.90% and the rate of mobilization of 35.12% indicates that high-skilled jumpers use different options to combine takeoff and repulsion. Analysis of the rhythmic structure of the triple jump technique shows that all jumps are dominated by the phase of “jump” (40.05%), and the shortest is the phase of “step” (26.30%). It was found that the following time characteristics: the duration of the flight period of the next to last run step (r = -0.85), the pace of the next to last step (r = 0.60), the pace of the last step (r = 0.78), and the pace intensity (r = 0.76) have a statistically significant relationship with sports results (p < 0.05).