Перегляд за Автор "Kokot, Iryna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вплив вправ з використанням бодібарів на фізичну підготовленість учнів середнього шкільного віку(2023) Петрина, Роман; Петрина, Леся; Пугач, Наталія; Соромотіна, Вікторія; Кокоть, Ірина; Petryna, Roman; Petryna, Lesia; Puhach, Nataliia; Soromotina, Viktoriia; Kokot, IrynaМета статті полягає у дослідженні впливу вправ із застосуванням бодібарів на фізичну підготовленість учнів середнього шкільного віку. The purpose of the article is to study the impact of exercises using bodybars on the physical fitness of middle school students.Документ Значення психофізіологічних особливостей дітей віком 8–10 років у процесі фізичного виховання(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-07-25) Соромотіна, Вікторія; Петрина, Роман; Кокоть, Ірина; Кибало, Ірина; Soromotina, Viktoriya; Petryna, Roman; Kokot, Iryna; Kybalo, IrynaДля дітей молодшого шкільного віку характерним є формування важливих психічних процесів, нестійкість нервової системи, швидка зміна емоційної активності, образність мислення та інше.У сучасних умовах у процесі фізичного виховання дітей віком 8–10 років дуже важливо приділяти увагу не лише рівню їхнього фізичного розвитку, але й певним психофізіологічним особливостям. Children of primary school age are characterized by the formation of important mental processes, instability of the nervous system, rapid changes in emotional activity, imaginative thinking, etc. In modern conditions, in the process of physical education of children aged 8–10 years, it is very important to pay attention not only to the level of their physical development, but also certain psychophysiological features.Документ Значення психофізіологічних особливостей дітей віком 8–10 років у процесі фізичного виховання(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Соромотіна, Вікторія; Петрина, Роман; Кокоть, Ірина; Кибало, Ірина; Soromotina, Viktoriya; Petryna, Roman; Kokot, Iryna; Kybalo, IrynaДля дітей молодшого шкільного віку характерним є формування важливих психічних процесів, нестійкість нервової системи, швидка зміна емоційної активності, образність мислення та інше.У сучасних умовах у процесі фізичного виховання дітей віком 8–10 років дуже важливо приділяти увагу не лише рівню їхнього фізичного розвитку, але й певним психофізіологічним особливостям. Children of primary school age are characterized by the formation of important mental processes, instability of the nervous system, rapid changes in emotional activity, imaginative thinking, etc. In modern conditions, in the process of physical education of children aged 8–10 years, it is very important to pay attention not only to the level of their physical development, but also certain psychophysiological features.Документ Методичні особливості програми розвитку здатності диференціювати просторові та часові характеристики рухів для дітей 8-10 років(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-01-19) Соромотіна, Вікторія; Петрина, Роман; Кокоть, Ірина; Кибало, Ірина; Карпушин, Михайло; Soromotina, Viktoriia; Petryna, Roman; Kokot, Iryna; Kybalo, Iryna; Karpushyn, MykhailoМетою є розроблення програми розвитку здатності диференціювати просторові та часові характеристики рухів для дітей 8–10 років.Документ Методичні особливості програми розвитку здатності диференціювати просторові та часові характеристики рухів для дітей 8-10 років(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-01-19) Соромотіна, Вікторія; Петрина, Роман; Кокоть, Ірина; Кибало, Ірина; Карпушин, Михайло; Soromotina, Viktoriia; Petryna, Roman; Kokot, Iryna; Kybalo, Iryna; Karpushyn, MykhailoМетою є розроблення програми розвитку здатності диференціювати просторові та часові характеристики рухів для дітей 8–10 років.Документ Розвиток здатності диференціювати просторові та часові характеристики рухів у діте й 8-10 років(2023-05-15) Петрина, Роман; Соромотіна, Вікторія; Петрина, Леся; Сениця, Михайло; Кокоть, Ірина; Petryna, Roman; Soromotina, Viktoriia; Petryna, Lesia; Senytsia, Mykhailo; Kokot, IrynaУ статті описано методичні підходи щодо формування програми розвитку здатності диференціювати просторові та часові характеристики рухів для дітей 8-10 років. Визначено основні психофізіологічні особливості дітей молодшого шкільного віку. Проаналізовано результати педагогічного спостереження, що проводилось з метою виявлення актуальних засобів та методичних рекомендації щодо їх застосування. Дослідження проводилось з метою підвищення ефективності експериментальної програми та адаптації її до сучасного навчального процесу. The article describes methodical approaches to the formation of a program for the development of the ability to differentiate spatial and temporal characteristics of movements for children 8-10 years old. The main psychophysiological features of children of primary school age are determined. The results of pedagogical observation, which was carried out with the aim of identifying actual tools and methodical recommendations for their use, were analyzed. The study was conducted with the aim of increasing the effectiveness of the experimental program and adapting it to the modern educational process.