Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Klos Roman"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Документ
    Formation and implementation of the marketing policy of enterprises of the hospitality industry in modern conditions
    (2025) Huzar Uliana; Kobryn Andrii; Tykhonovskyi Maksym; Klos Roman; Гузар Уляна; Кобрин Андрій; Тихоновський Максим; Клос Роман
    The theoretical aspects of the formation of marketing policy in hospitality industry establishments are analyzed. The need to apply marketing activities in the functioning of hospitality industry establishments is indicated, which is caused by changing preferences and requirements of guests to modern hospitality establishments, increased competition in the field of hotel and restaurant business, and the development of information technologies. Проаналізовано теоретичні аспекти формування маркетингової політики в закладах індустрії гостинності. Вказано на необхідність застосування маркетингової діяльності у функціонуванні закладів індустрії гостинності, що викликано зміною вподобань та вимог гостей до сучасних закладів гостинності, зростанням конкуренції у сфері готельного та ресторанного бізнесу, а також розвитком інформаційних технологій.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотній звязок