Перегляд за Автор "Kindzera, Anna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Leisure of ukrainian schoolchildren and place of motor functioning in it(2016) Bodnar, Ivanna; Kindzera, Anna; Боднар, Іванна; Кіндзера, АннаAbstract. Purpose: to determine interests and degree of average school age pupils’ motor functioning in leisure time and at physical culture lessons. Material: in the research 5-9 th form pupils participated [n=325, age 10-14 years). With the help of questioning we find structure, content of leisure and preferred activities in free time. Results: Children’s attitude to physical culture lessons differs significantly depending on health state (health group). Leisure time is spent at TV or computer by most of children. It was found that 44.5% of children spent less than 2 hours a day for interactive activities. In days off time for TV watching or computer increases greatly and time for walks in he fresh air reduces. Time for walks differs depending on day of week. Conclusions: in general we observed positive attitude to physical culture lessons and physical activity. It is a contradiction that most of schoolchildren choose passive kind of rest (TV watching or computer activities). Walks in the fresh air, attendance of sport circles and mobile games hear house take much less part of pupil’s free time.Документ Місце фізичної активності в дозвіллі школярів(ЛДУФК, 2017) Кіндзера, Анна; Боднар, Іванна; Kindzera, Anna; Bodnar, IvannaМета – визначити види діяльності, яким приділяють найбільше часу на дозвіллі учні, та місце фізичної активності під час вільного часу школярів.Документ Оздоровче плавання як засіб профілактики порушень постави дітей середнього шкільного віку(ЛДУФК, 2014) Сидорко, Олег; Кіндзера, Анна; Островська, Наталія; Sydorko, Oleh; Kindzera, Anna; Ostrovska, NataliiaМетою роботи було визначення ефективності занять плаванням для корекції вад постави дітей середнього шкільного віку.Документ Технологія запровадження програм оздоровчого фітнесу та шейпінгу на уроках фізкультури для старшокласниць(ЛДУФК, 2014) Шевців, Уляна; Кіндзера, Анна; Тріфонова, Анна; Shevtsiv, Uliana; Kindzera, Anna; Trifonova, AnnaМетою дослідження є підвищення ефективності уроків фізичної культури в загальноосвітній школі шляхом застосування на них оздоровчого фітнесу та шейпінгу.Документ Фізична активність польських і українських школярів(2016) Кіндзера, Анна; Kindzera, Anna; Боднар, Іванна; Bodnar, Ivanna; Херберт, Я.; Kherbert, Ya.У статті представлений порівняльний аналіз самооцінки ставлення до уроків фізичної культури та реальної фізичної активності школярів 5-9 класів України та Польщі. Зазначено спільні та відмінні аспекти у відношенні до фізичної активності польських та українських школярів в урочний і в позаурочний час. З цією метою проведено анкетування 256 учнів України і Польщі. Встановлено, що в Україні менша кількість школярів, які беруть активну участь в уроках фізичної культури, займаються додатково в спортивних секціях і для яких притаманне активне проведення дозвілля, ніж у Польщі. Самооцінка школярами ставлення до уроків фізичної культури однакова в обох країнах.Документ Характеристика рівня добової рухової активності школярів 5-9 класів(2017) Кіндзера, Анна; Kindzera, Anna; Боднар, Іванна; Bodnar, Ivanna; Сороколіт, Наталія; Sorokolit, NataliiaУ статті представлено дослідження добової фізичної активності школярів 5-9 класів за допомогою Фремінгемської методики. Встановлено, що переважна більшість учнів проводить свій вільний час пасивно, а лише 25,5% школярів відвідують спортивні секції чи танцювальні гуртки. 80 % дітей проводять перед екранами комп’ютерів від 1 до 4 годин. Лише третина школярів у вільний від навчання час виходить на прогулянку, ранкову гігієнічну гімнастику виконує лише 7,6 % школярів.