Перегляд за Автор "Khudoba Volodymyr"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Спортивні споруди та екологія : програма дисципліни спеціалізації підготовки бакалаврів, галузь знань : 01 Освіта/Педагогіка, cпеціальності : 014 Середня освіта (Фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Решетило Степан; Пазичук Оьга; Худоба Володимир; Reshetylo Stepan; Pazychuk Oha; Khudoba Volodymyr; Кафедра біохімії та гігієни; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни “Спортивні споруди і обладнання» є ознайомлення студентів з існуючими об’єктами і спорудами фізкультурно- спортивного призначення.Документ Спортивні споруди та екологія : програма дисципліни спеціалізації підготовки бакалаврів, галузь знань : 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності : 017 Фізична культура і спорт, ОП «Фізична культура і спорт різних груп населення», «Фітнес і рекреація», «Фізкультурно спортивна реабілітація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Решетило Степан; Пазичук Оьга; Худоба Володимир; Reshetylo Stepan; Pazychuk Oha; Khudoba Volodymyr; Кафедра біохімії та гігієни; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни «Екологія» є формування у студентів цілісної картини світу, гармонії суспільства та природи, особистої та суспільної відповідальності за стан довкілля, розуміння проблем природокористування, раціонального використання природних ресурсів і їх відтворення, також ознайомлення з теорією страхової справи і формування ринково-орієнтованого погляду учасника сучасного туристичного бізнесу на питання страхування. Вивчення основ екології дає можливість студентам зрозуміти процеси, що відбуваються у природних екосистемах, виявити взаємозв’язок екології з туризмом та станом здоров’я людини.Документ Спортивні споруди та екологія : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань : 01 Освіта/Педагогіка, спеціальність: 014 Середня освіта (Фізична культура), факультет педагогічної освіти та факультет післядипломної та заочної освіти, рівень освіти: бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Решетило Степан; Пазичук Ольга; Худоба Володимир; Reshetylo Stepan; Pazychuk Olha; Khudoba Volodymyr; Кафедра біохія та гігієни; Кафедра туризмуМета навчальної дисципліни : є формування у студентів цілісної картини світу, гармонії суспільства та природи, особистої та суспільної відповідальності за стан довкілля, розуміння проблем природокористування, раціонального використання природних ресурсів і їх відтворення. Вивчення основ екології дає можливість студентам зрозуміти процеси, що відбуваються у природних екосистемах, ви явити взаємозв’язок екології з туризмом та станом здоров’я людини.Документ Спортивні споруди та екологія : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань : 01 Освіта/Педагогіка, спеціальність: 017 Фізична культура і спорт, факультет фізичної культури і спорту та факультет післядипломної та заочної освіти, рівень освіти: бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Решетило Степан; Пазичук Ольга; Худоба Володимир; Reshetylo Stepan; Pazychuk Olha; Khudoba Volodymyr; Кафедра біохія та гігієни; Кафедра туризмуМета навчальної дисципліни : є формування у студентів цілісної картини світу, гармонії суспільства та природи, особистої та суспільної відповідальності за стан довкілля, розуміння проблем природокористування, раціонального використання природних ресурсів і їх відтворення. Вивчення основ екології дає можливість студентам зрозуміти процеси, що відбуваються у природних екосистемах, виявити взаємозв’язок екології з туризмом та станом здоров’я людини.Документ Спортивні споруди та екологія : силабус навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти, освітнього ступеня бакалавр, галузь знань Освіта/Педагогіка, спеціальності 014 Середня освіта (фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Решетило Степан; Худоба Володимир; Пазичук Ольга; Reshetylo Stepan; Khudoba Volodymyr; Pazychuk Olha; Кафедра біохімії та гігєниМета викладання курсу – сформувати в студентів фундаментальні екологічні знання. Допомогти зрозуміти, який стан природного середовища ми маємо, яким чином він впливає на наше життя і що нас очікує у разі постійного загарбницького втручання в біосферу. Основний зміст дисципліни полягає в розкритті екології як міждисциплінарної науки, яка вивчає не лише взаємозв’язки та взаємодію живих організмів між собою і середовищем їхнього існування, але і сучасними антропотехносистемами та їх впливом на навколишнє середовище і суспільство загалом.