Перегляд за Автор "Kholiavka Volodymyr"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ The role of balneological resorts of Lviv region in modern rehabilitation(2025) Moroz Solomia; KucherPavlo; Khudoba Volodymyr; Kholiavka Volodymyr; Мороз Соломія; Кучер Павло; Худоба Володимир; Холявка ВолодимирAim of the study is to analyze the current state and potential of balneological resorts of the Lviv region in the system of rehabilitation services, to determine their role in restoring the health of the population, and to outline development prospects in the context of growing demand for such services. Метою дослідження є аналіз сучасного стану та потенціалу бальнеологічних курортів Львівської області в системі реабілітаційних послуг, визначення їх ролі у відновленні здоров'я населення, а також окреслення перспектив розвитку в контексті зростання попиту на такі послуги.Документ Міжнародний досвід розвитку індустріального туризму й можливості його адаптації в Україні(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Горак Орест; Холявка Володимир; Horak Orest; Kholiavka VolodymyrДокумент Основні тенденції розвитку маркетингу у сфері туризму(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Горак Орест; Холявка Володимир; Horak Orest; Kholiavka VolodymyrМета - виявити й систематизувати основні тенденції розвитку маркетингу у сфері туризму. The aim is to identify and systematise the main trends in the development of marketing in the field of tourism.Документ Інформаційне забезпечення велнес– і СПА-туризму(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Данилевич Мирослава; Холявка Володимир; Danylevych Myroslava; Kholiavka VolodymyrМета публікації - проаналізувати основні аспекти інформаційного забезпечення велнес- і СПА туризму, дослідити сучасні інформаційні технології та їхній вплив на споживацьку поведінку й ефективність функціонування галузі. The purpose of the publication is to analyse the main aspects of information support for wellness and spa tourism, to study modern information technologies and their impact on consumer behaviour and the efficiency of industry.