Перегляд за Автор "Kholiavka, Volodymyr Zenoviiovych"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Методичні рекомендації до підготовки кваліфікаційних робіт першого (бакалаврського) рівня для студентів спеціальності 073 «Менеджмент», денної та заочної форми навчання, галузь знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальність 073 «Менеджмент», ступінь вищої освіти - бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-15) Павленчик, Наталія Федорівна; Гуль, Іван Григорович; Холявка, Володимир Зеновійович; Павленчик, Анатолій Олександрович; Атаманюк, Дмитро Васильович; Криштанович, Світлана Володимирівна; Коркуна, Іван Іванович; Іванова, Лілія Омелянівна; Гуцуляк, Вікторія Романівна; Завидівська, Ольга Ігорівна; Стахів, Ірина Михайлівна; Петришин, Дмитро Юрійович; Pavlenchyk, Nataliia Fedorivna; Hul, Ivan Hryhorovych; Kholiavka, Volodymyr Zenoviiovych; Pavlenchyk, Anatolii Oleksandrovych; Atamaniuk, Dmytro Vasylovych; Kryshtanovych, Svitlana Volodymyrivna; Korkuna, Ivan Ivanovych; Ivanova, Liliia Omelianivna; Hutsuliak, Viktoriia Romanivna; Zavydivska, Olha Ihorivna; Stakhiv, Iryna Mykhailivna; Petryshyn, Dmytro Yuriiovych; Кафедра економіки та менеджментуНавчально-методична розробка містить: вступну частину; мету, завдання та кваліфікаційні вимоги до бакалаврських робіт; опис організації і порядку виконання бакалаврської роботи; характеристику структури, змісту і вимоги до оформлення бакалаврських робіт; хід процедури захисту та критерії оцінювання бакалаврської роботи; додатки з рекомендованою тематикою та взірцями оформлення певних документів до оформлення і захисту бакалаврської роботи.Документ Інноваційні складові корпоративної соціальної відповідальності туристичних підприємств в сучасних реаліях(2021-09-21) Лешко, Христина Сидорівна; Холявка, Володимир Зеновійович; Гузар, Уляна Євгенівна; Leshko, Khrystyna Sydorivna; Kholiavka, Volodymyr Zenoviiovych; Huzar, Uliana YevhenivnaУ статті проаналізовано практику зовнішньої та внутрішньої корпоративної соціальної відповідальності 6-ма провідними міжнародними туроператорами. Виявлено залежність рівня поінформованості щодо соціальної відповідальності туристичного бізнесу від розмірів компаній та кількості працівників. Визначено, що корпоративна соціальна відповідальність підвищує репутацію компанії серед її цільових аудиторій, покращує її імідж та рівень довіри до неї. Розглянуто кризові явища в туризмі, спричинені COVID-19. Основна увага приділена питанням внутрішньої та зовнішньої корпоративної соціальної відповідальності та їх прояви, принципи та зміст заходів для їх реалізації. Проаналізовано практику здійснення внутрішньої та зовнішньої корпоративної соціальної відповідальності на прикладі українських туристичних підприємств. Визначено основні тенденції і проблеми запровадження корпоративної соціальної відповідальності базуючись на досвіді іноземних країн. Проаналізовано напрями впровадження принципів КСВ в Україні.