Перегляд за Автор "Kharkivska, A. A."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Компетентність як фактор підвищення професійної діяльності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту(2020) Харківська, А. А.; Мудрик, В. І.; Школа, О. М.; Kharkivska, A. A.; Mudryk, V. I.; Shkola, O. M.У монографії узагальнено комплекс завдань, які постають перед вищою освітою, вказується на те, що процес багатомірний, тому вимагає системного вирішення в рамках вимог вдосконалення процесу навчання і викладання в закладі вищої освіти. У зв’язку з цим автори визначили проблеми вищої школи в рамках вимог нової освітньої парадигми, перебудови системи освіти і навчання на основі прогресивних інформаційних технологій з використанням методів багатомірного аналізу. Для викладачів, здобувачів вищої освіти, аспірантів і магістрантів закладів вищої освіти. The monograph summarizes the set of tasks facing the university education, it is indicated that the process is multidimensional, therefore it requires a systematic one solution within the framework of the requirements for improving the learning and teaching process in an institution of higher education. In this regard, the authors identified the problems of higher schools within the requirements of the new educational paradigm, restructuring of the education system and training based on advanced information technologies using methods of multivariate analysis. For teachers, students of higher education, postgraduate and master's students institutions of higher education.Документ Підвищення рівня едукації майбутніх учителів початкової школи : теоретичний аспект(2021) Пономарьова, Г. Ф.; Харківська, А. А.; Упатова, І. П.; Бабакіна, О. О.; Бєляєв, С. Б.; Молчанюк, О. В.; Ponomarova, H. F.; Kharkivska, A. A.; Upatova, I. P.; Babakina, O. O.; Bieliaiev, S. B.; Molchaniuk, O. V.У монографії представлено теоретичний аспект підвищення рівня едукації майбутніх учителів початкової школи. Обґрунтовано теоретичні питання методичної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Продемонстровано особливості підвищення рівня едукації майбутніх учителів початкової школи у теорії та практиці педагогіки. Ґрунтовно проаналізовано сучасні аспекти специфіки едукації майбутніх учителів початкової школи і з‟ясовано базові та ключові поняття роботи. Визначено теоретичні основи підвищення рівня едукації майбутніх учителів початкової школи. Запропоновано авторські розробки моделей підвищення рівня якості едукації майбутніх учителів початкової школи. The monograph presents the theoretical aspect of raising the level education of future primary school teachers. Reasonably theoretical the issue of methodical training of future primary school teachers. Features of raising the level of education of future teachers are demonstrated elementary school in the theory and practice of pedagogy. Thoroughly analyzed modern aspects of the specifics of education of future primary school teachers and the basic and key concepts of work are clarified. The theoretical foundations are defined raising the level of education of future primary school teachers. The author's development of models for improving the quality of education is proposed future primary school teachers.