Перегляд за Автор "Khanikyants, Olena"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ До проблеми організації освітнього процесу на уроках фізичної культури для дітей із особливими освітніми потребами (ОПП)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-06-20) Семенова, Наталія; Сороколіт, Наталія; Ханікянц, Олена; Semenova, Nataliya; Sorokolit, Nataliya; Khanikyants, OlenaУ статті проаналізовано дослідження науковців, які свідчать про наявну тенденцію погіршення показників здоров’я дітей та підлітків в Україні. Встановлено зростання кількості вихованців з особливими освітніми потребами у дошкільних установах, здобувачів освіти у загальноосвітніх закладах. Проаналізовано дані щодо запровадження інклюзивного навчання в закладах професійної, професійно-технічної та вищої освіти Виявлено проблеми які виникають у ході навчального процесу перед вчителями фізичної культури, як організаторами освітнього процесу, так і перед учнями із особливими освітніми потребами та їх батьками. Метою дослідження було визначення проблемного поля підготовки фахівців для роботи із дітьми з особливими освітніми потребами, що послужило підґрунтям розроблення курсу підвищення кваліфікації для учителів фізичної культури закладів загальної середньої освіти та інструкторів з фізичного виховання закладів дошкільної освіти на тему: «Фізичне виховання дітей з особливими освітніми потребами (ООП)». The scientists’ researches that state about existing tendency of deterioration of health indicators among children and teenagers in Ukraine are analyzed in the article. There was determined the increase of number of pupils with special education needs in the pre-school establishments and students in general education schools. There was analyzed data about implementation of inclusive education in professional, profession-technical and high education. There was revealed problems that occur in the process of studying process that are faced by physical education teachers, as managers of educational process, so by pupils with special educational needs and by their parents. The goal of research is to determine the problematic field of specialists’ preparation to work with children with special education needs. This is the basis of elaboration of the course of qualification increase for physical education teachers from general education schools and for instructors from physical education from pre-school educational establishments. The topic of the course is “Physical education of children with special education needs”.