Перегляд за Автор "Khanikiants, Olena"
Зараз показуємо 1 - 20 з 85
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Features of free time pedagogy in the conditions of health preserving study of students(2019) Zavydivska, Nataliia; Zavydivska, Olha; Khanikiants, Olena; Завидівська, Наталія; Завидівська, Ольга; Ханікянц, ОленаМета даної роботи - розробити та експериментально перевірити інтегративну педагогічну технологію організації фізкультурно-оздоровчої діяльності, що сприяє оптимізації процесу формування культури вільного часу студентів. Матеріали і методи. У дослідженні взяли участь 168 осіб (студенти і випускники вищих навчальних закладів). Педагогічний експеримент тривав упродовж 2016-2017 років. Було використано методи: теоретичні, емпіричні та методи математичної статистики. Результати. Доведено, що педагогіка формування культури вільного часу студентів має враховувати ієрархію взаємозв'язків між трьома сферами життєдіяльності: пізнавальною, емоційною і руховою. Отримані за час навчання знання, як такі, що допоможуть належним чином організовувати фізкультурно- оздоровчу діяльність на дозвіллі після завершення педагогічного експерименту, схвально оцінили 86,8% студентів експериментальної групи і 34,4 % осіб контрольної групи. Висновки. Моделювання процесу здоров'язбережувального навчання студентів на засадах педагогіки вільного часу сприяло формуванню у них готовності до використання активних форм дозвілля. Спостерігалася позитивна динаміка у даних самооцінки студентами експериментальної групи рівня освіченості у питаннях організації дозвілля. На високий рівень такої освіченості після завершення експерименту вказали 73,1% опитаних студентів експериментальної групи порівняно із 29,3 % - до експерименту. У студентів контрольної групи ці відмінності є незначними. Стзтистико-ймовірніс- ний аналіз (критерій Стьюдента, коефіцієнт Чупрова, факторний аналіз тощо) отриманих даних підтвердив їх репрезентативність та достовірність і вказав на позитивний вплив програми формування культури вільного часу студентів.Документ Features of professional training of hr managers: the ability to create a health-oriented environment in the organization(2018) Zavydivska, Olga; Zavydivska, Nataliia; Kovalchuk, Volodymyr; Khanikiants, Olena; Завидівська, Ольга; Завидівська, Наталія; Ковальчук, Володимир; Ханікянц, ОленаThe necessity to improve the professional training of future HR-managers through the need of formation their ability to create a health-oriented environment of organization is scientifically substantiated. The meaningful essence of health-oriented environment of organization is solved. The analysis of the main directions of the state policy in the field of labour safety and health of personnel was carried out. The features of system of health-oriented environment of organization (on the example of LEONI Company - LEONI Wiring Systems UA GmbH) were discovered. The measures which will help to eliminate or reduce the risks for life and health of people in working conditions were indicated. It is pointed out that the content of the professional training of students – future HR-managers depends on the effectiveness of the process of forming their readiness to create a health-oriented environment of the organization. Conceptual aspects and principles of health preserving training for students – future HR-managers are presented. The necessity of formation of health preserving competence of future employees of HR-departments through their participation in the processes of creating a health-oriented environment of organization is proved. It is stated that the complexity of the preparation of students – future HR-managers is conditioned by the requirements of their profession considering also the varieties of labour safety and health of the personnel. It was proved that professional training of students – future HR-managers must consists three conceptual components: economic, legal and social. It was recognized that the most important aspect of this is the conceptual idea of interconnection between all three components which requires a rethinking and improvement of the content of specialized disciplines.Документ Motivation for the optimal ratio of motor activity and nutrition of students(2018) Khanikiants, Olena; Ханікянц, ОленаThe program of optimal ratio of rational nutrition and motor activity is developed; it contains well-defined recommendations, periodicity of meals, the most optimal food products, taking into account the glycemic index, and forms and means of motor activity.Документ Multimedia Technologies as Tools for Fostering Digital Literacy in Education(2024) Sorokolit, Nataliia; Rymar, Olha; Bodnar, Ivanna; Khanikiants, Olena; Solovey, Alla; Сороколіт, Наталія; Римар, Ольга; Боднар, Іванна; Ханікіянц, Олена; Соловей, АллаThis study explores the integration of multimedia technologies into the educational landscape of physical education in Ukraine, considering various forms of education such as face-to-face, mixed, and distance learning, especially under martial law. У цьому дослідженні розглядається інтеграція мультимедійних технологій в освітній простір фізичного виховання в Україні. освіти в Україні, розглядаючи різні форми освіти, такі як очне, змішане та дистанційне навчання, особливо в умовах воєнного стану.Документ Organizational and Pedagogical Aspects in The System of Professional Training of Future Managers: Innovative Forms. Methods and Tools of Health-Preserving Study(2021-09-14) Zavydivska, Nataliia; Zavydivska, Olga; Khanikiants, Olena; Завидівська, Наталія; Завидівська, Ольга; Ханікянц, ОленаAbstract The problem of creating a health-oriented system of professional training of future managers is highlighted in the article. The aim was to ground the organizational and pedagogical aspects (innovative forms, methods and tools of health-preserving study) in the system of professional training of future managers with the help of the following methods: theoretical analysis; synthesis of philosophical, psychological, pedagogical, educational, methodical and professional scientific literature, legal documents on education and healthcare; analysis of Internet resources: pedagogical observation: surveys, questionnaires; methods of mathematical statistics. The analysis of the level of employers' interest (top level management) in the hiring to work managers with health-oriented management skills is presented. The basic principles and approaches in the process of studying students-managers of health-oriented management are allocated. The essence of the content of the program of author's special workshop "Basic notions of health-preserving for future managers" is revealed. Effective organizational and pedagogical aspects of formation the health-oriented management skills of future managers are revealed. It is stated that the organizational and pedagogical aspects in the content of the professional training of students-managers are crucial for the implementation of a health-oriented concept of the content of their professional training. The organization of training of students-managers on the basis of such a concept ensures the integrity of their perception of the organization's environment and embraces health-oriented planning of all sides of the workforce. Анотація Проблемою створення орієнтованої на здоров'я системи професійної підготовки майбутніх менеджерів є виділено у статті. Метою було обґрунтувати організаційні та педагогічні аспекти (інноваційні форми, методи та засоби оздоровчого навчання) у системі професій навчання майбутніх менеджерів за допомогою таких методів: теоретичний аналіз; синтез філософські, психологічні, педагогічні, навчальні, методичні та професійно -наукові література, правові документи про освіту та охорону здоров'я; аналіз Інтернет -ресурсів: педагогічний спостереження: опитування, анкетування; методи математичної статистики. Аналіз рівня зацікавленість роботодавців (керівництво вищого рівня) у прийнятті на роботу менеджерів з орієнтацією на здоров'я представлені навички управління. Основні принципи та підходи в процесі навчання виділяються студенти-менеджери орієнтованого на здоров'я менеджменту. Сутність змісту програма авторського спеціального семінару "Основні поняття збереження здоров'я для майбутніх менеджерів" виявлено. Ефективні організаційно-педагогічні аспекти формування орієнтованого на здоров'я розкриваються управлінські навички майбутніх менеджерів. Зазначається, що організаційні та педагогічні аспекти у змісті професійної підготовки студентів-менеджерів мають вирішальне значення для реалізація орієнтованої на здоров'я концепції змісту їх професійної підготовки. Файл організація навчання студентів-менеджерів на основі такої концепції забезпечує цілісність Російської Федерації їх сприйняття навколишнього середовища організації та охоплює орієнтоване на здоров'я планування всіх сторін робочої сили.Документ Organizational and Pedagogical Aspects in The System of Professional Training of Future Managers: Innovative Forms. Methods and Tools of Health-Preserving Study(2020-10-05) Zavydivska, Nataliia; Zavydivska, Olga; Khanikiants, Olena; Завидівська, Наталія; Завидівська, Ольга; Ханікянц, ОленаДокумент Physical Activity of Students at Higher Educational Institutions with Kinesiology and Health Majors in the Setting of COVID-19 Pandemic(2021-05-28) Yaroshyk, Marta; Rymar, Olga; Malanchuk, Halyna; Solovey, Alla; Khanikiants, Olena; Bubela, Oleksiy-Oleg; Ярошик, Марта; Римар, Ольга; Маланчук, Галина; Соловей, Алла; Ханікянц, Олена; Бубела, Олексій-ОлегАнотація. Метою цього дослідження було виявити особливості фізичного стану студентів діяльність, яка навчається у вищих навчальних закладах з кінезіології та медичних спеціальностей в встановлення пандемії COVID-19. Для цього було проведено онлайн-опитування серед 236 студентів Львівського державного університету фізичної культури імені Івана Боберський. За його допомогою ми змогли визначити як побутову, так і організовану фізичну самооцінки рівнів активності групи вибірки до і під час карантину обмеження. Більшість студентів оцінили рівень своєї фізичної активності як "відмінний" і "добре". Жодних суттєвих змін серед оцінок фізичної активності не відстежено під час карантинних обмежень. Ми встановили, що 59% досліджуваної групи регулярно отримували відвідували спортзали до спалаху пандемії, і 12% студентів систематично поверталися додому вправи. Решта активних студентів (26%) здійснювали вправи рідко. До пандемії лише 3% учасників не займалися організованими фізичними навантаженнями. Ми спостерігали загальне зниження фізичної активності студентів з точки зору випадків та інтенсивності під час карантинних обмежень. Форми фізичних навантажень були суттєво змінені. Таким чином, студенти почали частіше гуляти, а також тренуватися самостійно або з онлайн-тренерами. Зміцнення кардіо та м’язів залишалось домінуючим серед видів діяльності як до, так і після карантин. Після ослаблення карантинного обмеження половина досліджуваної групи знову розпочала роботу на тренуванні в спортзалі. 28% студентів продовжували вправи так само, як і під час карантин. 12% респондентів займалися своїми справами. 7% учасників цього не зробили Пандемія 261 повернутися до тренувань. Що стосується результатів цього дослідження, ми можемо зробити висновок про це Українські студенти віддають перевагу груповим вправам, де вони можуть взаємодіяти з тренером чи іншим учасник навчальних занять, як і сучасні технології не можуть повною мірою виконати їх потреби у фізичних навантаженнях.Документ Physical Activity of Students at Higher Educational Institutions with Kinesiology and Health Majors in the Setting of COVID-19 Pandemic(2021) Yaroshyk, Marta; Rymar, Olga; Malanchuk, Halyna; Solovey, Alla; Khanikiants, Olena; Bubela, Oleksiy-Oleg; Ярошик, Марта; Римар, Ольга; Маланчук, Галина; Соловей, Алла; Ханікянц, Олена; Бубела, Олексій-ОлегAbstract. The purpose of this study was to discover the peculiarities of students’ physical activities that study at higher educational institutions with kinesiology and health majors in the setting of COVID-19 pandemic. In order to accomplish it, an online survey was conducted among a total of 236 students of Lviv State University of Physical Culture named after Ivan Boberskyj. With its help, we were able to determine both domestic and organized physical activity levels’ self-assessments of the sample group before and during the quarantine restrictions. The majority of the students evaluated their physical activity levels as “excellent” and “good”. No significant changes among the physical activity assessments were not tracked during the quarantine restrictions. We established that 59% of the study group had regularly visited gyms before the pandemic breakout and 12% of the students systematic did home exercises. The remainder of active students (26%) exercised seldom. Before the pandemic, only 3% of the participants had not engaged themselves into organized physical activities. We observed an overall studentship physical activity decrease in terms of instances and intensity during the quarantine limitations. The forms of physical activities were substantially changed. Thus, the students began to stroll more often, as well as train alone or with online-coaches. Cardio and muscle strengthening remained dominant among activities both before and after the quarantine. After the quarantine restriction weakening, half of the study group re-embarked on gym training. 28% of the students continued exercising the same way they did during the quarantine. 12% of the respondents exercised on their owns. 7% of the participants did not return to training. With the respect to the results of this study, we can infer that Ukrainiastudents prefer group exercises where they can interact with either coach or other participant of the training sessions, as well as modern technologies cannot fully fulfill their needs of physical activity. Анотація. Метою даного дослідження було виявлення особливостей фізичного стану студентів діяльності, які навчаються у вищих навчальних закладах за кінезіолого-оздоровчими спеціальностями в обстановка пандемії COVID-19. Для цього було проведено онлайн-опитування серед 236 студентів Львівського державного університету фізичної культури імені Івана Боберський. З його допомогою ми змогли визначити як побутові, так і організовані фізичні самооцінки рівнів активності вибіркової групи до та під час карантину обмеження. Більшість студентів оцінили свій рівень фізичної активності на «відмінно». і «добре». Значних змін серед оцінок фізичної активності не відстежено під час карантинних обмежень. Ми встановили, що 59% досліджуваної групи приймали регулярно відвідували спортивні зали до спалаху пандемії, а 12% учнів систематично ходили вдома вправи. Решта активних студентів (26%) займалися рідко. Тільки до пандемії 3% учасників не займалися організованою фізичною активністю. ми спостерігали загальне зниження фізичної активності студентства за показниками та інтенсивністю під час карантинних обмежень. Були суттєво змінені форми фізичних навантажень. Таким чином, студенти стали частіше гуляти, а також тренуватися самостійно або з онлайн-тренерами. Кардіо та зміцнення м’язів залишалися домінуючими серед видів діяльності як до, так і після карантин. Після послаблення карантинних обмежень половина досліджуваної групи вирушила знову на заняттях у спортзалі. 28% студентів продовжували виконувати вправи так само, як і під час карантин. 12% респондентів займалися самостійно. 7% учасників не повернулися до тренувань. З огляду на результати цього дослідження ми можемо зробити такий висновок Українські студенти віддають перевагу груповим вправам, де вони можуть спілкуватися з тренером або іншим учасник тренінгів, а також сучасні технології не можуть повною мірою виконувати їх потреби у фізичній активності.Документ Physical education of secondary school students using Ultimate Frisbee(2024) Rymar, Olha; Sorokolit, Nataliia; Romanchuk, Olha; Yaroshyk, Marta; Solovey, Alla; Khanikiants, Olena; Malanchuk, Halyna; Shevtsiv, Uliana; Римар, Ольга; Сороколіт, Наталія; Романчук, Ольга; Ярошик, Марта; Соловей, Алла; Ханікіянц, Олена; Маланчук, Галина; Шевців, УлянаThe article theoretically substantiates, develops, experimentally verifies the effectiveness of Ultimate Frisbee authors’ training program for secondary school students to improve fitness level. There was positive dynamics in fitness level in the experimental group. The research aim is to determine the effectiveness of Ultimate Frisbee equipment use in physical education of secondary school students. The fitness level has been determined and the effectiveness of the Ultimate Frisbee program in physical education of secondary school students was verified. 45 schoolchildren were engaged into the study. Research methods: literary sources analysis; methods of obtaining empirical data (determining fitness level by T. Krutsevich methods); pedagogical experiment; mathematical statistics methods. The program to introduce Ultimate Frisbee into the physical education lessons for secondary school students has been presented and scientifically substantiated. The content of the program included studying the history of the game, the basics of game technique and tactics, how to play Ultimate Frisbee, refereeing rules; development of competitive activity skills; increasing fitness level. The developed program has been implemented into the educational process and its effectiveness has been proven. The results of the study showed the positive effect on secondary school students fitness level, which was confirmed by the mathematical statistics methods. У статті теоретично обґрунтовано, розроблено, експериментально перевірено ефективність авторської навчальної програми алтимат-фрісбі для учнів середньої школи підвищити рівень фізичної форми. В експериментальній групі спостерігалася позитивна динаміка рівня тренованості. Метою дослідження є визначення ефективності використання спорядження для алтімат-фрісбі в фізичне виховання учнів загальноосвітньої школи. Визначено рівень фізичної підготовки та ефективність програми алтимат-фрісбі у фізичному вихованні середньої школи студентів було перевірено. До дослідження було залучено 45 школярів. Методи дослідження: аналіз літературних джерел; методи отримання емпіричних даних (визначення рівня тренованості по методи Т. Круцевич); педагогічний експеримент; методи математичної статистики. The програму впровадження алтимат-фрісбі на уроках фізкультури в середній школі учнів школи представлено та науково обґрунтовано. Зміст в програма включала вивчення історії гри, основ техніки і тактики гри, як грати в алтімат фрізбі, правила суддівства; розвиток навичок змагальної діяльності; підвищення рівня фізичної підготовки. Розроблена програма впроваджена в навчальну процес і його ефективність була доведена. Результати дослідження показали позитивний результат вплив на рівень підготовленості учнів середньої школи, що було підтверджено мат методи статистики.Документ Self-management as a condition for creating a health culture among students(Zavydivska O. I. Self-management as a condition for creating a health culture among students / Olga I. Zavydivska, Natalija N. Zavydivska, Olena V. Zavydivska // Journal of physical education and sport. - 2016. - Vol. 16, suppl. is. 1. - P. 592 - 597. (Scopus), 2016) Zavydivska, Olga; Zavydivska, Natalija; Khanikiants, Olena; Завидівська, Ольга; Завидівська, Наталія; Ханікянц, ОленаThe necessity of creating self-management skills in the process of health preserving students’ study was grounded. A comprehensive assessment of the lifestyle of graduates was conducted. The characteristics of students forming responsibility for their health during this health-preserving study were revealed. The conditions for the self-organization of a student’s healthy lifestyle via their self-determination, self-organization, selfmotivation and self-realization were determined. Technological content on the formation a health culture among students was created based on self-management. The methodological basis of research is the idea of unity in the world and the main ideas of philosophers and scientists regarding health suggest that it the most important value in life. The preservation and strengthening of the health of students in higher educational establishments must be studied. Self-management was considered in terms of personal autonomy and self-health management as a mechanism for students’ to self-organize their lifestyles. Under these conditions, the main goal of selfmanagement in the health-preserving process is to maximize student’s own opportunities to organize their lifestyle to promote and maintain health. Creating a healthy culture among students is represented as a process that involves mastering expertise and vital motor actions, which result in the ability to manage health and, conduct diagnostic, preventive, rehabilitation, and corrective measures. Was concluded that the formation of self-management in students is a prerequisite for optimizing the process of forming a culture of health. The use of educational technology positively affected the student’s increasing ability to apply health-forming tools.Документ Specifics of quickness development of average shool age pupils(2020-10-05) Khanikiants, Olena; Konestiapin, Volodymyr; Holinei, Andrii; Ханікянц, Олена; Конестяпін, Володимир; Голіней, АндрійДокумент Students’ Motivation to Attend Physical Education Classes in Universities of Ukraine(2021) Kukhar, Mariana; Sorokolit, Nataliya; Yavorskyy, Andriy; Rymar, Olga; Khanikiants, Olena; Кухар, Мар’яна; Сороколіт, Наталія; Яворський, Андрій; Римар, Ольга; Ханікіянц, ОленаThe article is dedicated to the research of priority motives according to attending “Physical education” classes by I and II year students from universities of Ukraine. The goal of the research is to determine the ratings of students’ motivation towards attending physical education classes in the universities in Ukraine. The methods of research are analysis and generalization of scientific methodologic literature data, sociologic methods (questionnaire) and mathematical statistics methods. The questionnaire was answered by 363 students from 4 Ukrainian universities. Among them were 170 males and 193 females. Стаття присвячена дослідженню пріоритетних мотивів за відвідуванням Заняття «Фізичне виховання» студентів І та ІІ курсів ВНЗ України. Мета дослідження полягає у визначенні рейтингів мотивації студентів до відвідування фіз навчання в університетах України. Методами дослідження є аналіз і узагальнення даних науково-методичної літератури, соціологічні методи (анкетування) та методи математичної статистики. На запитання анкети відповіли 363 учні 4 класу українські університети. Серед них 170 чоловіків і 193 жінки.Документ The application of athletics tools in due to develop speed of secondary school children(Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, 2021-05-29) Khanikiants, Olena; Konestyapin, Volodymyr; Rymar, Olga; Yaroshyk, Marta; Sorokolit, NataliyaThe research is dedicated to searching of new tools for higher effectiveness of the application of athletic tools to develop speed of secondary school children. The goal of research is to prove theoretically and test experimentally the program for speed development of secondary school children (11-12 years) with priority use of athletic tools. To realize the goal such methods were applied: scientific theoretical, pedagogical observation, experiment, mathematical statistics methods. Boys are from 6 grades (11-12 years old) have participated. Pupils belong to main medical group. The results. There was elaborated and experimentally proved the program’s effectiveness. We have got statistically significant difference (p<0.05), better results from experimental group of performing control exercises: “30m run (sec)”, “30m run from place (sec)”, “run at the place during 5sec (number of movements)”. One exercise has got better result from control group - “run at the place during 5sec (number of movements)”. We have performed evaluation of students’ speed development before and after the experiment. Amount of pupils with high level of competence has grown in exercises “30m run (sec)” for 13.3%, “60m run (sec)” for 20%, “shuttle run 4×9m (sec)” for 6.7%, “long jump from place (cm) for 13.3%. Дослідження присвячено пошуку нових засобів для підвищення ефективності застосування атлетичних засобів для розвитку швидкості у дітей середнього шкільного віку. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити програму розвитку швидкості дітей старшого шкільного віку (11-12 років) з пріоритетним використанням спортивних засобів. Для реалізації поставленої мети були застосовані такі методи: науково-теоретичний, педагогічного спостереження, експерименту, методи математичної статистики. Брали участь хлопці 6 класу (11-12 років). Учні основної медичної групи. Результати. Розроблено та експериментально доведено ефективність програми. Отримали статистично значущу різницю (p<0,05), кращі результати експериментальної групи виконання контрольних вправ: «біг на 30 м (с)», «біг на 30 м з місця (с)», «біг на місці протягом 5 с (кількість рухи)». Одна вправа дала кращий результат від контрольної групи - «біг на в місце протягом 5 сек (кількість рухів)». Ми провели оцінку розвитку швидкості студентів до та після експерименту. Зросла кількість учнів з високим рівнем компетентності у вправах «біг на 30 м (с)» на 13,3%, «біг на 60 м (с)» на 20%, «човниковий біг 4×9 м (с)» на 6,7%, «довг. стрибок з місця (см) на 13,3%.Документ The Application of Athletics Tools in Due to Develop Speed of Secondary School Children(2021-05-28) Khanikiants, Olena; Konestyapin, Volodymyr; Rymar, Olga; Yaroshyk, Marta; Sorokolit, Nataliya; Ханікянц, Олена; Конестяпін, Володимир; Римар, Ольга; Сороколіт, НаталіяAbstract. The research is dedicated to searching of new tools for higher effectiveness of the application of athletic tools to develop speed of secondary school children. The goal of research is to prove theoretically and test experimentally the program for speed development of secondary school children (11-12 years) with priority use of athletic tools. To realize the goal such methods were applied: scientific theoretical, pedagogical observation, experiment, mathematical statistics methods. Boys are from 6 grades (11-12 years old) have participated. Pupils belong to main medical group. The results. There was elaborated and experimentally proved the program’s effectiveness. We have got statistically significant difference (p<0.05), better results from experimental group of performing control exercises: “30m run (sec)”, “30m run from place (sec)”, “run at the place during 5sec (number of movements)”. One exercise has got better result from control group - “run at the place during 5sec (number of movements)”. We have performed evaluation of students’ speed development before and after the experiment. Amount of pupils with high level of competence has grown in exercises “30m run (sec)” for 13.3%, “60m run (sec)” for 20%, “shuttle run 4×9m (sec)” for 6.7%, “long jump from place (cm) for 13.3% Анотація. Дослідження присвячене пошуку нових інструментів для підвищення ефективності застосування спортивних засобів для розвитку швидкості середніх шкіл. Мета дослідження полягає в теоретичному доведенні та експериментальній апробації програми для розвитку швидкості дітей середнього шкільного віку (11-12 років) з пріоритетним використанням спортивних інструментів. Для реалізації мети застосовувались такі методи: науково-теоретичний, педагогічний спостереження, експеримент, методи математичної статистики. Хлопчики з 6 класів (11-12 років) брали участь. Учні належать до основної медичної групи. Результати. Там було розробив та експериментально довів ефективність програми. Ми отримали статистичні дані достовірна різниця (р <0,05), кращі результати від експериментальної групи, що проводила контроль вправи: “біг 30м (сек)”, “біг 30м з місця (сек)”, “біг на місці протягом 5сек (кількість рухів) ”. Одна вправа отримала кращий результат від контрольної групи - «біг на місце протягом 5 секунд (кількість рухів) ». Ми провели оцінку швидкості учнів розробка до і після експерименту. Кількість учнів з високим рівнем компетентності виріс у вправах “біг 30м (сек)” на 13,3%, “біг 60м (сек)” на 20%, “човниковий біг 4 × 9 м (сек) »для 6,7%,« стрибок у довжину з місця (см) для 13,3%Документ The Dynamics of Indicators of Psycho-Emotional Condition of College Students, Influenced by Teambuilding Techniques(2021) Semenova, Nataliia; Rymar, Olga; Khanikiants, Olena; Malanchuk, Halyna; Lapychak, Ihor; Семенова, Наталія; Римар, Ольга; Ханікянц, Олена; Маланчук, Галина; Лапичак, ІгорSpecialists say that the issue of understanding of influence mechanism of physical activity on psychological health of children and teenagers is not investigated thoroughly. This concerns primarilycollege students, fortheir age equals to that of high school pupils.Psychoemotional processes in the students’ consciousness and behavior atthat ageare caused by the end of biological and physical development and adaptation to new conditions of studying and living. Our previous research allowed us to determine the condition and dynamics of psychoemotional indicators during the first academic year against the background of low physical activity. The question of how particular physical activity influences the dynamics of these indicators among college students remains to be unanswered. The aim of the research is to determine the dynamics of indicators of psycho-emotional condition among 15–16 years old students from Medical College.Фахівці кажуть, що питання розуміння механізму впливу фіз діяльність щодо психологічного здоров'я дітей і підлітків не досліджена досконало. Це стосується насамперед студентів коледжів, адже їхній вік прирівнюється до старшокласників. Психоемоційні процеси у свідомості та поведінці студентів у цьому віці зумовлені завершення біологічного і фізичного розвитку та адаптація до нових умов навчання та життя. Наші попередні дослідження дозволили визначити стан та динаміку психоемоційних показників протягом першого навчального року на фоні низької фізичної діяльність. Питання про те, як конкретне фізичне навантаження впливає на динаміку цих показників серед студентів залишається без відповіді. Метою дослідження є визначити динаміку показників психоемоційного стану у віці 15–16 років студенти медичного коледжу.Документ The Dynamics of Indicators of Psycho-Emotional Condition of College Students, Influenced by Teambuilding Techniques(2021-05-28) Semenova, Nataliia; Rymar, Olga; Khanikiants, Olena; Malanchuk, Halyna; Lapychak, Ihor; Семенова, Наталія; Римар, Ольга; Ханікянц, Олена; Маланчук, Галина; Лапичак, ІгорАнотація. Фахівці стверджують, що питання розуміння механізму впливу фізичного діяльність щодо психологічного здоров'я дітей та підлітків не досліджується ретельно. Це стосується в першу чергу студентів коледжів, оскільки їхній вік дорівнює віку учнів середніх шкіл. Психоемоційні процеси у свідомості та поведінці студентів, обумовлені закінчення біологічного та фізичного розвитку та адаптація до нових умов навчання та проживання. Наші попередні дослідження дозволили визначити стан та динаміку психоемоційних показників протягом першого навчального року на тлі низьких фізичних показників діяльність. Питання про те, як конкретна фізична активність впливає на їх динаміку Показники серед студентів коледжу залишаються без відповіді. Метою дослідження є визначити динаміку показників психоемоційного стану серед 15–16 років студенти медичного коледжу. Методи та методи дослідження, такі як аналіз та узагальнення наукової літератури, документації, педагогічного спостереження, САН та застосовувалась математична статистика. Результати дослідження. Будь-які надійні зміни у бік більш позитивної чи негативної сторони серед студентів з Росії не виявлено Експериментальна група (ЕГ), хоча показники добробуту та настрою студентів з Контрольна група (КГ) значно зменшилась (p≤0,05) протягом педагогічного періоду експеримент. Помічено надійне погіршення самопочуття студентів КГ у порівнянні з студентами ЕГ на 2-му етапі експерименту. Висновки. Дані, отримані в результаті педагогічного експерименту, довели позитивний ефект від впровадження командотворчих прийомів у фізичне виховання студентів коледжу на їх показники психоемоційного стану.Документ The Effectiveness of Zumba Kids Implementation Into Physical Education of Elementary School Pupils(2021) Rymar, Olga; Sorokolit, Nataliya; Solovey, Alla; Yaroshyk, Marta; Khanikiants, Olena; Римар, Ольга; Сороколіт, Наталія; Соловей, Алла; Ярошик, Марта; Ханікянц, ОленаAbstract. The demand to improve physical education process of elementary school pupils by the tools of innovative dancing fitness branch – Zumba Kids is described in the article. Positive changes in dynamics among children have occurred in indicators of functional and physical preparation in conditions of the experiment. The goal of the work is the optimization process of physical education of elementary school pupils by Zumba Kids tools. There were investigated children’s physical development, functional and physical preparation and experimentally was checked the effectiveness of the implementation program of Zumba Kids tolls into process of physical education. There were 54 participants, 26 among them are boys and 28 are girls (the children’s age is 9 years old). The methods of the research are theoretical analysis and literature sources generalization; physiological research methods; pedagogical observation (passing of control standards); pedagogical experiment and mathematical statistics methods. There are presented and scientifically justified the program of implementing Zumba Kids tools into physical education lessons of elementary school pupils. The content of the program consists of the synthesis of energetic modern dances with aerobics, fitness exercises, stretching and also exercises for breathing exercises and muscle relaxation. The elaborated program is realized in the educational process and proved its effectiveness. The results of investigation have shown its positive influence on the functional and physical preparation of elementary school pupils. It was proved by mathematical statistics methods. Анотація. Вимога вдосконалення процесу фізичного виховання учнів початкової школи шляхом У статті описано інструменти інноваційної галузі танцювального фітнесу – Zumba Kids. Позитивні зміни в динаміці у дітей відбулися в показниках функціональної та фізична підготовка в умовах експерименту. Метою роботи є оптимізація процес фізичного виховання учнів початкової школи засобами Zumba Kids. Там були досліджували фізичний розвиток, функціональну та фізичну підготовку дітей та експериментально перевірено ефективність впровадження програми Zumba Kids входить у процес фізичного виховання. У змаганнях взяли участь 54 учасники, з них 26 хлопців та 28 дівчаток (вік дітей 9 років). Методи дослідження теоретичний аналіз та узагальнення літературних джерел; фізіологічні методи дослідження; педагогічне спостереження (проходження контрольних нормативів); педагогічний експеримент і методи математичної статистики. Представлена та науково обґрунтована програма впровадження інструментів Zumba Kids на уроках фізичної культури в початковій школі учні. Зміст програми складається із синтезу енергійних сучасних танців с аеробіка, фітнес вправи, розтяжка, а також вправи для дихання і м'язів розслаблення. Розроблена програма реалізована в навчальному процесі та підтвердила свою ефективність ефективність. Результати досліджень показали його позитивний вплив на функц та фізичної підготовки учнів початкових класів. Це було доведено математично методи статистики.Документ The Effectiveness of Zumba Kids Implementation Into Physical Education of Elementary School Pupils(2021-05-28) Rymar, Olga; Sorokolit, Nataliya; Solovey, Alla; Yaroshyk, Marta; Khanikiants, Olena; Римар, Ольга; Сороколіт, Наталія; Соловей, Алла; Ярошик, Марта; Ханікянц, ОленаAbstract. The demand to improve physical education process of elementary school pupils by the tools of innovative dancing fitness branch – Zumba Kids is described in the article. Positive changes in dynamics among children have occurred in indicators of functional and physical preparation in conditions of the experiment. The goal of the work is the optimization process of physical education of elementary school pupils by Zumba Kids tools. There were investigated children’s physical development, functional and physical preparation and experimentally was checked the effectiveness of the implementation program of Zumba Kids tolls into process of physical education. There were 54 participants, 26 among them are boys and 28 are girls (the children’s age is 9 years old). The methods of the research are theoretical analysis and literature sources generalization; physiological research methods; pedagogical observation (passing of control standards); pedagogical experiment and mathematical statistics methods. There are presented and scientifically justified the program of implementing Zumba Kids tools into physical education lessons of elementary school pupils. The content of the program consists of the synthesis of energetic modern dances with aerobics, fitness exercises, stretching and also exercises for breathing exercises and muscle relaxation. The elaborated program is realized in the educational process and proved its effectiveness. The results of investigation have shown its positive influence on the functional and physical preparation of elementary school pupils. It was proved by mathematical statistics methods. Анотація. Попит на вдосконалення процесу фізичного виховання учнів початкових класів Інструменти інноваційної фігури для танців - Zumba Kids описані в статті. Позитивні зміни в динаміці серед дітей відбулись у показниках функціональних та фізична підготовка в умовах експерименту. Метою роботи є оптимізація процес фізичного виховання учнів початкової школи за допомогою інструментів Zumba Kids. Там були досліджували фізичний розвиток, функціональну та фізичну підготовку дітей та експериментально була перевірена ефективність реалізації програми Zumba Kids мита в процесі фізичного виховання. Учасників було 54, серед них 26 хлопчиків і 28 - дівчатка (вік дітей - 9 років). Методи дослідження такі теоретичний аналіз та узагальнення літературних джерел; фізіологічні методи дослідження; педагогічне спостереження (проходження стандартів контролю); педагогічний експеримент і методи математичної статистики. Представлена та науково обґрунтована програма впровадження інструментів Zumba Kids на уроки фізичної культури початкової школи учнів. Зміст програми складається з синтезу енергійних сучасних танців з аеробіка, фітнес-вправи, розтяжка, а також вправи для дихальних вправ та м’язів розслаблення. Розроблена програма реалізується в навчальному процесі та підтвердила свою ефективність ефективність. Результати дослідження показали його позитивний вплив на функціонал та фізична підготовка учнів початкової школи. Це було доведено математично методи статистики.Документ The impact of sports activities on the psychoemotional state of cadets in higher education institutions during wartime(2024) Andres, Andrii; Sorokolit, Nataliia; Mandiuk, Andrii; Rymar, Olha; Khanikiants, Olena; Андрес, Андрій; Сороколіт, Наталія; Мандюк, Андрій; Римар, Ольга; Ханікянц, ОленаAbstract. Military personnel with developed psychophysical qualities have a higher likelihood of success in their profession. The development of psychophysical preparedness can help maintain efficiency and health in extreme conditions. Today, there is a need to improve the psychophysical training of security and defense sector personnel in Ukraine. Engaging in sports can be one of the possible ways to enhance the psychophysical preparedness of the personnel in the security and defense sector of Ukraine. Анотація. Військовослужбовці з розвиненими психофізичними якості мають більшу ймовірність досягти успіху у своїй професії. Розвиток психофізичної готовності може допомогти зберегти працездатність і здоров'я в екстремальних умовах. Сьогодні існує потреба в удосконаленні психофізичної підготовки персоналу сектору безпеки та оборони безпеки та оборони в Україні. Заняття спортом можуть бути одним із можливих шляхів підвищення психофізичної готовності персоналу сектору безпеки і оборони України.Документ The influence of agility indicators on formation of vocational readiness in law enforcement officers(2023-05-26) Andres, Andrii; Kryzhanovskyj, Valerii; Krasovska, Inesa; Bodnarchuk, Olena; Khanikiants, Olena; Mandiuk, Andrii; Rymar, Olha; Solovey, Alla; Sorokolit, Nataliya; Stefanyshyn, Markiian; Marta Yaroshyk; Андрес, Андрій; Крижановський, Валерій; Красовська, Інеса; Боднарчук, Олена; Ханікіянц, Олена; Мандюк, Андрій; Римар, Ольга; Соловей, Алла; Сороколіт, Наталія; Стефанишин, Маркіян; Ярошик, МартаThe experience of warfare in Ukraine proves the importance of increasing the degree of psychophysical readiness in law enforcement officers. The aim -to determine the significance of the main components of physical readiness of law enforcement officers for productive work performing.Material and methods:Servicemen (n=368) of the National Guard of Ukraine were interviewed. Spearman's rank correlation analysis of indicators` interrelation was carried out. The opinions of experts and beginners reliably differed on a number of indicators. Coordination of movements was significantly correlated with relatively the largest number of indicators of physical readiness, as well as psychological performanceof servicemen. It has been established that agility is related to concentration, endurance, spanand switchingof attention.Conclusions:For the successful professional growth of the students of educational institutions of the National Guard of Ukraine, it is necessary to develop their agility, and especially coordination of movements. It is associated with improving the speed and strength of the officers of the National Guard of Ukraine, as well as attention and logical thinking. Досвід бойових дій в Україні доводить важливість підвищення рівня психофізичної підготовленості правоохоронців. Мета – визначити значущість основних складових фізичної готовності працівників правоохоронних органів до продуктивного виконання роботи. Матеріал і методи: Опитано військовослужбовців (n=368) Національної гвардії України. Проведено ранговий кореляційний аналіз взаємозв'язку показників за Спірменом. За низкою показників думки експертів і новачків достовірно розійшлися. Координація рухів достовірно корелювала з відносно найбільшою кількістю показників фізичної підготовленості, а також психологічної працездатності військовослужбовців. Встановлено, що спритність пов’язана з концентрацією, витривалістю, розмахом і переключенням уваги. Висновки: Для успішного професійного зростання студентів навчальних закладів Національної гвардії України необхідно розвивати їх спритність, а особливо координацію рухів. Це пов’язано з удосконаленням швидкісно-силових якостей офіцерів Національної гвардії України, а також уваги та логічного мислення.