Перегляд за Автор "Khamade, A. F."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вплив авторської програми фізичного виховання на показники фізичної підготовленості школярів з аутизмом(2021-11-23) Боднар, І. Р.; Хамаде, А. Ф.; Bodnar, I. R.; Khamade, A. F.Програми фізичної активності позитивний вплив на низку показників адаптації дітей з аутизмом до суспільного життя. Лише окремі дослідження присвячені вивченню ефективності комплексних програм фізичного виховання. Тому метою дослідження було порівняти ефективність двох програм фізичного виховання традиційної і авторської. Учасники – діти віком 11-13 років з діагнозом аутизм. На початку і наприкінці експерименту проводили тестування фізичної підготовленості дітей. На початку дослідження результати дітей двох груп не відрізнялися. наприкінці експерименту спостерігали достовірно вищі результати у тестових вправах штовхання медбола, віджимання від лави, кистьова динамометрія, балансуванні на 1 нозі і гнучкості нахил вліво. Висновок: довели вищу ефективність розробленої автором програми фізичного виховання у розвитку сили рук, швидкісної сили ніг і координованості м’язів кисті дітей з аутизмом.