Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kashuba, Yaroslav"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Документ
    Effectiveness of physical therapy for schoolchildren with chronic heart failure
    (2021-11-03) Luzhna, Maryana; Chekhovska, Liubov; Hrybovska, Iryna; Kashuba, Yaroslav; Hrybovskyy, Rostyslav; Kindzer, Bogdan; Лужна, Мар'яна; Чеховська, Любов; Грибовська, Ірина; Кашуба, Ярослав; Грибовський, Ростислав; Кіндзер, Богдан
    Abstract. The purpose of the research is to substantiate the structure and content of physical therapy of school children with chronic heart failure of the І–ІІA stages of cardiological etiology. The research methods are analysis and generalization of library resources, documentary method, method of questioning, testing, pedagogical and clinical methods of research, methods mathematical statistics. Results. It is found that heart failure remains one of the most urgent problems of modern children's cardiology. It was carried out a therapy examination. It made it possible to determine the functional state of the cardiovascular and respiratory systems, the state of the autonomic system, musculoskeletal system, physical development, exercise tolerance, psychological and emotional status and quality of life of schoolchildren with chronic heart failure. This is the complex approach that has made it possible to detect various violations by different body systems and take into account the individual peculiarities of the child while sectioning means of physical therapy. This approach made it possible to develop and individualize a program of physical therapy for such children that lasted 28 weeks. After the completion of the physical rehabilitation program, the supporting phase continues on a permanent basis. Conclusion. The obtained results pedagogically proved the effectiveness of the developed program of physical therapy at home for schoolchildren with chronic heart failure for changes in functional, psychological, emotional conditions, and life quality. Program of physical therapy may be recommended for application in the practice of treatment and prevention institutions according to established results of the growth of functional capabilities of the cardiovascular and respiratory systems. Анотація. Метою дослідження є обґрунтування структури та змісту лікувальної фізкультури школярів з хронічною серцевою недостатністю І–ІІА стадії кардіологічної етіології. Методами дослідження є аналіз і узагальнення бібліотечних ресурсів, документальний метод, метод опитування, тестування, педагогічні та клінічні методи дослідження, методи математичної статистики. Результати. Встановлено, що серцева недостатність залишається однією з найактуальніших проблем сучасної дитячої кардіології. Було проведено терапевтичне обстеження. Це вдалося можна визначити функціональний стан серцево-судинної та дихальної систем, стан вегетативна система, опорно-руховий апарат, фізичний розвиток, толерантність до фізичних навантажень, психологічний і емоційний стан та якість життя школярів із хронічною серцевою недостатністю. Це комплексний підхід що дозволило виявити різні порушення з боку різних систем організму та врахувати індивідуальні особливості дитини при секції засобів лікувальної фізкультури. Такий підхід зробив це можливим розробити та індивідуалізувати програму лікувальної фізкультури для таких дітей, яка тривала 28 тижнів. Після Після завершення програми фізичної реабілітації фаза підтримки триває на постійній основі. Висновок. Отримані результати педагогічно довели ефективність розробленої програми фіз терапія в домашніх умовах для школярів з хронічною серцевою недостатністю при змінах функціональних, психологічних, емоційних умови та якість життя. Програма лікувальної фізкультури може бути рекомендована для застосування в практиці лікувально-профілактичних закладів за встановленими результатами зростання функціональних можливостей о серцево-судинної та дихальної систем.
  • Документ
    The physical condition of deaf primary school-age children and how to correct it using physical education methods
    (2021-12-17) Shavel, Khrystyna; Hrybovska, Iryna; Stepanchenko, Nataliya; Pityn, Maryan; Danylevych, Myroslava; Kashuba, Yaroslav; Marionda, Ivan; Шавель, Христина; Грибовська, Ірина; Степанченко, Наталія; Пітин, Мар’ян; Данилевич, Мирослава; Кашуба, Ярослав; Маріонда, Іван
    Abstract: The latest studies have shown that the parameters of physical development of children with hearing loss are attracting the attention of the scientific community. However, there are few studies that investigate changes in the physical condition of deaf children after improving physical education. The purpose of this work is to study the physical condition of deaf primary school-age children and develop a corrective program using methods of physical education. The study included 72 deaf children (to the experimental nEG=37 and the control group nCG=35) and 28 primary school-age children with normal hearing. The choice of research sample was random and the age of the children ranged from 6-10 years old. The physical condition of the schoolchildren was determined using a set of medical and biological methods: blood pressure measurement, heart rate calculation according to the electrocardiogram R-R interval, spirometry, electrocardiography, echocardiography, physical work capacity (PWC150) test, measurement of catecholamines using E. Matlina’s method, and anthropometry. The experimental physical education program consisted of a set of physical, breathing and posture exercises as well as physical games. Games were divided by complexity, level of perception, physical intensity, and impact on the body. It was determined that deafness negatively affects anthropometric indicators, the respiratory system, and the functional condition of the sympathoadrenal system, but does not affect the morpho-functional values of cardiac performance in primary school-age children. The study proves the effectiveness of adopting exercise programs based on physical games as a means of correcting the physical condition of deaf children. The study confirmed that the implementation of exercise programs for the correction of the physical condition of deaf primary school-age children by means of physical education based on physical games in the daily routine of special boarding schools has a positive effect on the children’s respiratory, cardiovascular and sympathoadrenal systems. Анотація: Останні дослідження показали, що параметри с фізичний розвиток дітей з порушенням слуху приваблюють увагу наукової громадськості. Однак досліджень небагато які досліджують зміни у фізичному стані глухих дітей після покращення фізичного виховання. Метою даної роботи є вивчення с фізичний стан глухих дітей молодшого шкільного віку та розвиток а корекційна програма з використанням методів фізичного виховання. Навчання включено 72 глухих дитини (до експериментального nEG=37 і до контролю група nCG=35) та 28 дітей молодшого шкільного віку з норм слух. Вибір дослідницької вибірки був випадковим і за віком діти віком 6-10 років. Фізичний стан школярів визначали за допомогою комплексу медико-біологічних методи: вимірювання артеріального тиску, розрахунок ЧСС за на електрокардіограму інтервал R-R, спірометрію, електрокардіографію, ехокардіографія, тест фізичної працездатності (PWC150), вимірювання катехоламінів за методом Е. Матліни та антропометрія. The експериментальна програма фізичного виховання складалася з комплексу фізичних, дихальні вправи та вправи для постави, а також фізичні ігри. Ігри були розділені за складністю, рівнем сприйняття, фізичною інтенсивністю та впливом на тілі. Встановлено, що глухота впливає негативно антропометричні показники, дихальна система та функц стан симпатоадреналової системи, але не впливає на морфофункціональні значення серцевої діяльності в молодшому шкільному віці дітей. Дослідження доводить ефективність застосування фізичних вправ програми на основі фізичних ігор як засіб корекції фіз стан глухих дітей. Дослідження підтвердило, що виконання програм вправ для корекції фіз стан глухих дітей молодшого шкільного віку за допомогою фіз виховання на основі фізичних ігор у розпорядку дня спец школи-інтернати позитивно впливають на дихальну систему дітей, серцево-судинної та симпатоадреналової систем.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотній звязок