Перегляд за Автор "Ivanova, Liliia Omelianivna"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Клієнтоорієнтованість у ресторанному бізнесі : теоретичні підходи і сучасна практика(2020-10-12) Вовчанська, Ольга Михайлівна; Іванова, Лілія Омелянівна; Vovchanska, Olha Mykhailivna; Ivanova, Liliia OmelianivnaМетою роботи є аналіз основних клієнтоорієнтованих технологій та обґрунтування маркетингових методів досягнення клієнтоорієнтованості у ресторанному бізнесі.Документ Маркетинговий аналіз регіональної структури світового ринку оздоровчого туризму(2020-11-04) Іванова, Лілія Омелянівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Ivanova, Liliia Omelianivna; Vovchanska, Olha MykhailivnaМетою роботи є маркетинговий аналіз регіональної структури світового ринку оздоровчого туризмуДокумент Методичні рекомендації до підготовки кваліфікаційних робіт першого (бакалаврського) рівня для студентів спеціальності 073 «Менеджмент», денної та заочної форми навчання, галузь знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальність 073 «Менеджмент», ступінь вищої освіти - бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-15) Павленчик, Наталія Федорівна; Гуль, Іван Григорович; Холявка, Володимир Зеновійович; Павленчик, Анатолій Олександрович; Атаманюк, Дмитро Васильович; Криштанович, Світлана Володимирівна; Коркуна, Іван Іванович; Іванова, Лілія Омелянівна; Гуцуляк, Вікторія Романівна; Завидівська, Ольга Ігорівна; Стахів, Ірина Михайлівна; Петришин, Дмитро Юрійович; Pavlenchyk, Nataliia Fedorivna; Hul, Ivan Hryhorovych; Kholiavka, Volodymyr Zenoviiovych; Pavlenchyk, Anatolii Oleksandrovych; Atamaniuk, Dmytro Vasylovych; Kryshtanovych, Svitlana Volodymyrivna; Korkuna, Ivan Ivanovych; Ivanova, Liliia Omelianivna; Hutsuliak, Viktoriia Romanivna; Zavydivska, Olha Ihorivna; Stakhiv, Iryna Mykhailivna; Petryshyn, Dmytro Yuriiovych; Кафедра економіки та менеджментуНавчально-методична розробка містить: вступну частину; мету, завдання та кваліфікаційні вимоги до бакалаврських робіт; опис організації і порядку виконання бакалаврської роботи; характеристику структури, змісту і вимоги до оформлення бакалаврських робіт; хід процедури захисту та критерії оцінювання бакалаврської роботи; додатки з рекомендованою тематикою та взірцями оформлення певних документів до оформлення і захисту бакалаврської роботи.Документ Новітні тенденції маркетингу в індустрії гостинності(2020-10-21) Вовчанська, Ольга Михайлівна; Іванова, Лілія Омелянівна; Vovchanska, Olha Mykhailivna; Ivanova, Liliia OmelianivnaДокумент Основні детермінанти розвитку кон'юктури світового ринку автомобілів(2020-09-14) Іванова, Лілія Омелянівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Ivanova, Liliia Omelianivna; Vovchanska, Olha MykhailivnaСтаття присвячена ідентифікації маркетингових і соціально-е кономічних детермінант кон’юнктури світового ринку автомобілів та врахуванні їх впливу на стан загальногосподарської кон’юнктури. З’ясовано, що саме глобалізація виробництва спричинила кардинальну перебудову виробничих потужностей у світовій автомобільній промисловості, і це відбилося на провідних бізнес-с тратегіях десяти найбільших автомобільних концернів, успішна реалізація яких обумов-люється багатьма ендогенними та екзогенними чинниками. Встановлено, що провідним світовим регіоном виробництва автомобілів є регіон Східної та Південно-С хідної Азії з ринковою часткою 54%. Виробництво автомобілів у країнах цього регіону не тільки не відстає, але й випереджає середнє зростання світового виробництва.дійснено маркетинговий аналіз динаміки виробництва та продажу автомобілів у розрізі найбільших світових кон-цернів та країн-в иробників. Volkswagen Group, Toyota Motor Corporation та Renault-N issan Alliance були найбільшими продуцентами автомобілів з частками ринку 12,2%, 11,4% та 10,8% відповідно. Встановлено, що починаючи з 2010 р. світовим лідером з виробництва автотранспортних засобів є Китай (28,0%), другу позицію займають США (11,9%), третю — Японія (10,6%). Тільки на три ці країни припадає 50,4%, а на дванадцять країн-л ідерів — 81,2% світового виробництва автотранспортних засобів. Досліджено, що основними чинниками спадної кон’юнктури глобального ринку автомобілів стали тарифна війна між КНР та США, політичні зміни на ключових ринках, нові загрози статус-кво автомобільної галузі. Окрім цього, неспри-ятлива кон’юнктура була спричинена невизначеністю на європейському ринку після Brexit та глобальним посиленням екологічних стандартів. Наголошується, що світовий ринок автомобілів переходить до фази зниження через рецесію світової економіки та пандемію COVID-19 практично у всіх країнах світу. Вплив цих екзогенних чинників настільки сильний, що очікується негативний попит на нові транспортні засоби протягом усього 2020 р. Зазначені чинники призведуть до зміни купі-вельної поведінки споживачів транспортних засобів, нової ери усвідомленого споживання, прискорять консолідацію та трансформацію автомобільної галузі.Документ Сучасні тенденції світового ринку цифрового туризму(2020-01-21) Іванова, Лілія Омелянівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Ivanova, Liliia Omelianivna; Vovchanska, Olha MykhailivnaМетою роботи є аналіз сучасного стану світового ринку цифрового туризму та обґрунтування основних тенденцій його розвитку.Документ Інструменти маркетингових комунікацій під час пандемії COVID-19(2021-11-15) Вовчанська, Ольга Михайлівна; Іванова, Лілія Омелянівна; Vovchanska, Olha Mykhailivna; Ivanova, Liliia OmelianivnaАнотація. В теперішніх умовах максимальна турбота про здоров’я та безпеку споживачів має залишатись у фокусі уваги всіх відповідальних бізнесів. Пандемія коронавірусної інфекції COVID-19 не лише спричинила значні виклики для систем охорони здоров’я у всьому світі, але й зумовила сплеск численних чуток, фейків та дезінформації щодо етіології, результатів профілактики та лікування захворювання. Фальшива інформація, плітки та чутки стали частішими, ніж фактична інформація про це захворювання. Глобальне поширення дезінформації маскує здорову поведінку та сприяє помилковій практиці, яка зрештою, призводить до поганого фізичного та психічного здоров’я людей. Незважаючи на переваги соціальних медіа, вони стали потужним джерелом дезінформації. Бізнеси, які не хочуть втратити своїх клієнтів, повинні залишатись з ними на одній хвилі та продовжувати вибудовувати репутаційну історію, використовувати новітні складові маркетингових комунікацій.