Перегляд за Автор "Ivanova, Liliia"
Зараз показуємо 1 - 20 з 239
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Eфективні стратегії цифрового маркетингу для готельно-ресторанного бізнесу України у післявоєнний період(2023-05-11) Іванова, Лілія; Вовчанська, Ольга; Ivanova, Liliia; Vovchanska, OlhaДокумент PR та Інтернет технології в індустрії гостинності : дидактичне забезпечення самостійної роботи з навчальної дисципліни рівня вищої освіти "бакалавр" галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 241 "Готельно-ресторанна справа" факультету туризму(2020-04-04) Іванова, Лілія; Ivanova, Liliia; Кафедра економіки та менеджментуДокумент PR та Інтернет технології в індустрії гостинності : залікові вимоги з навчальної дисципліни рівня вищої освіти "бакалавр" галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 241 "Готельно-ресторанна справа" факультету туризму(2020-05-04) Іванова, Лілія; Ivanova, Liliia; Кафедра економіки та менеджментуДокумент PR та Інтернет технології в індустрії гостинності : порядок оцінювання результатів навчання з навчальної дисципліни рівня вищої освіти "бакалавр" галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 241 "Готельно-ресторанна справа" факультету туризму(2020-05-04) Іванова, Лілія; Ivanova, Liliia; Кафедра економіки та менеджментуДокумент PR та Інтернет технології в індустрії гостинності : програма навчальної дисципліни рівня освіти "бакалавр" галузі знань 24 «Сфера обслуговування» спеціальності 241 "Готельно-ресторанна справа"(2020-05-04) Іванова, Лілія; Ivanova, Liliia; Кафедра економіки та менеджментуМетою викладання навчальної дисципліни «PR та Інтернет технології в індустрії гостинності» є формування системи знань про види PR, особливості PR-технологій, механізмів їх створення та впливу в індустрії гостинності; комплекс знань, умінь і навичок, необхідних для підвищення ефективності професійної діяльності за допомогою засобів інформаційних технологій в індустрії гостинності.Документ PR та Інтернет технології в індустрії гостинності : рекомендована література з навчальної дисципліни рівня вищої освіти "бакалавр" галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 241 "Готельно-ресторанна справа" факультету туризму(2020-05-04) Іванова, Лілія; Ivanova, Liliia; Кафедра економіки та менеджментуДокумент PR та Інтернет технології в індустрії гостинності : робоча програма навчальної дисципліни рівня освіти "Бакалавр" галузі знань 24 «Сфера обслуговування» спеціальності 241 "Готельно-ресторанна справа" факультету туризму(2020-04-14) Іванова, Лілія; Ivanova, Liliia; Кафедра економіки та менеджментуМета дисципліни “PR та Інтернет технології в індустрії гостинності” є формування системи знань про види PR, особливості PR-технологій, механізмів їх створення та впливу в індустрії гостинності; комплекс знань, умінь і навичок, необхідних для підвищення ефективності професійної діяльності за допомогою засобів інформаційних технологій в індустрії гостинності.Документ PR та Інтернет технології в індустрії гостинності : робоча програма навчальної дисципліни рівня освіти "Бакалавр" галузі знань 24 «Сфера обслуговування» спеціальності 241 "Готельно-ресторанна справа" факультету Туризму(2020-05-04) Іванова, Лілія; Ivanova, Liliia; Кафедра економіки та менеджментуМета дисципліни “PR та Інтернет технології в індустрії гостинності” є формування системи знань про види PR, особливості PR-технологій, механізмів їх створення та впливу в індустрії гостинності; комплекс знань, умінь і навичок, необхідних для підвищення ефективності професійної діяльності за допомогою засобів інформаційних технологій в індустрії гостинності.Документ PR та Інтернет технології в індустрії гостинності : силабус навчальної дисципліни ступеня вищої освіти "бакалавр" галузі знань 24 “ Сфера обслуговування ” спеціальності 241 “Готельно-ресторанна справа”(2020-04-13) Іванова, Лілія; Ivanova, Liliia; Кафедра економіки та менеджментуМета дисципліни – формування системи знань про види PR, особливості PRтехнологій, механізмів їх створення та впливу в індустрії гостинності; комплекс знань, умінь і навичок, необхідних для підвищення ефективності професійної діяльності за допомогою засобів інформаційних технологій в індустрії гостинності.Документ PR та Інтернет технології в індустрії гостинності : теми семінарських занять з навчальної дисципліни рівня вищої освіти "бакалавр" галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 241 "Готельно-ресторанна справа" факультету туризму(2020-05) Іванова, Лілія; Ivanova, Liliia; Кафедра економіки та менеджментуДокумент Pоль цифрового маркетингу у модернізації повоєнної економіки України(2023) Вовчанська, Ольга; Іванова, Лілія; Vovchanska, Olha; Ivanova, LiliiaДокумент Активізація розвитку усвідомленого споживання в контексті соціально-етичного маркетингу(2023) Вовчанська, Ольга; Іванова, Лілія; Vovchanska, Olha; Ivanova, LiliiaДослідження присвячено аналізу сутності усвідомленого споживання, його рівня в Україні і світі в контексті соціально-етичного маркетингу. Показано, що в економіці розвинених країн індустрія моди займає значну частку в споживчих витратах, зайнятості, обсягах прямих інвестицій, але водночас є на другому місці за шкідливими впливами і забрудненням довкілля. Визначено базові принципи концепції відповідального споживання та виробництва. З’ясовано, що гідною альтернативою бездумному та безконтрольному споживанню є кастомайзинг. Охарактеризовано основні сегменти ринку сталої моди. Константовано, що в Україні свідома мода розвинена недостатньо, але в країні велика практика реалізації концепції свідомого споживання через майданчики для продажу та обміну користованих речей. Доведено, що важливим напрямом свідомого споживання є ширше впровадження альтернативних джерел сировини. Наголошується, що посиленню концепції свідомого споживання значною мірою сприяють соціальні медіа. Встановлено, що концепція сталої моди підтримується урядовими ініціативами в усьому світі, які, безумовно, змінюють кон’юнктуру цієї галузі. The study is devoted to the analysis of the essence of conscious consumption, its level in Ukraine and the world in the context of social and ethical marketing. It is shown that in the economy of developed countries, the fashion industry occupies a significant share in consumer spending, employment, and the volume of direct investments, but at the same time it is in second place in terms of harmful effects and environmental pollution.Документ Аналіз зовнішньоекономічного стану України в умовах війни(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024-09-27) Ціздин, Владислав; Іванова, Лілія; Tsizdyn, Vladyslav; Ivanova, LiliiaДокумент Виставково-ярмаркові заходи як складові інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку туристичних послуг(2018) Вовчанська, О.; Vovchanska, O.; Іванова, Лілія; Ivanova, Liliia; Дайновський, Ю.; Dainovskyi, Yu.У статті досліджено особливості проведення виставок та ярмарок як складових інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку туристичних послуг. Висвітлено функціональну роль та значення провідних міжнародних туристичних зиставок та туристичних виставок, які проводяться в Україні. Проаналізовано чинники розвитку виставково-ярмаркових заходів як комунікативного інструменту маркетингу в сфері туристичних послуг.Документ Вплив інновацій на здобуття конкурентних переваг закладами ресторанного господарства(2019-10-16) Вовчанська, Ольга; Іванова, Лілія; Vovchanska, Olha; Ivanova, LiliiaВпровадження інноваційних технологій у ресторанній сфері в Україні сприятиме збільшенню кількості клієнтів, розширенню асортименту продукції та способів її подання, пошуку нових оригінальних рішень ведення бізнесу, які підвищують його конкурентоздатність. Врахування світових тенденцій у розвитку інноваційних технологій, дозволить українським закладам ресторанного господарства правильно оцінити власні можливості розвитку на ринку інновацій, що і визначатиме перспективи подальших досліджень.Документ Віртуальні туристичні подорожі як маркетинговий засіб промоції України у світі(2022) Іванова, Лілія; Вовчанська, Ольга; Ivanova, Liliia; Vovchanska, OlhaДокумент Глобальні тенденції розвитку гастрономічного туризму(2019) Вовчанська, Ольга; Іванова, Лілія; Vovchanska, Olha; Ivanova, LiliiaВ сучасних умовах гастрономічний туризм стає наскрізним сегментом, що не тільки об’єднує різні сектори економіки, але і модифікує світовий ринок ресторанних послуг. У світі виділяють відомі туристичні гастрономічніДокумент Дидактичне забезпечення самостійної роботи з навчальної дисципліни “Маркетинг”, рівень вищої освіти – перший (бакалаврський), галузь знань – 24 Сфера обслуговування, спеціальність – 241 Готельно-ресторанна справа(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Іванова, Лілія; Ivanova, Liliia; Кафедра економіки та менеджментуДокумент Дидактичне забезпечення самостійної роботи з навчальної дисципліни “Маркетинговий менеджмент”, рівень вищої освіти - магістр, галузь знань - 07 Управління та адміністрування, спеціальність – 073 Менеджмент, факультет туризму(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Іванова, Лілія; Ivanova, Liliia; Кафедра економіки та менеджментуДокумент Доповнена реальність в маркетингових технологіях компанії(2022) Вовчанська, Ольга; Іванова, Лілія; Vovchanska, Olha; Ivanova, Liliia