Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Ivanova, L. O."

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 20 з 52
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Документ
    Live streaming як інструмент цифрового маркетингу
    (2021-11-15) Вовчанська, О. М.; Іванова, Л. О.; Vovchanska, O. M.; Ivanova, L. O.
    Статтю присвячено розкриттю особливостей та обґрунтуванню переваг застосування технології Live streaming у цифровому маркетингу та у маркетингових стратегіях комунікації зокрема. Розкрито технологію Live streaming, досліджено її традиційні канали та методи у цифровому маркетингу, з’ясовано основні типи стримінгових платформ, кожна з яких пропонує різні функції, однак результатом завжди є зворотний зв’язок із наявними чи потенційними споживачами. Установлено, що внаслідок розвитку цифрових технологій та пандемії COVID-19 компанії активно використовують Livestreaming e-commerce. Досліджено, що найвагомішою особливістю live stream shopping є так звана безшовність, тобто процес купівлі організований якнайпростіше для споживачів. Сучасна бізнес-практика підтверджує, що технологія Live streaming домінуватиме у маркетингових комунікаціях компаній, позаяк вона є малобюджетною, забезпечує прозорість компанії, викликає довіру і зворотний зв’язок зі споживачами, охоплює велику аудиторію.
  • Документ
    QR- код як інструмент цифрового маркетингу в туристичному бізнесі
    (2021-11-15) Вовчанська, О. М.; Іванова, Л. О.; Vovchanska, O. M.; Ivanova, L. O.
  • Документ
    Актуальні програми споживчої лояльності у сфері готельних послуг
    (Львівський торг.- економ. ун-т, 2020-09-14) Іванова, Л. О.; Вовчанська, О. М.; Ivanova, L. O.; Vovchanska, O. M.
  • Документ
    Клієнторієнтовані маркетингові тактики, активізовані пандемією COVID-19
    (2021-03-18) Вовчанська, О. М.; Іванова, Л. О.; Vovchanska, O.M.; Ivanova, L. O.
  • Документ
    Кон'юктура світового ринку ділового туризму
    (2020-11-04) Вовчанська, О. М.; Іванова, Л. О.; Vovchanska, O. M.; Ivanova, L. O.
  • Документ
    Конфігурація світового ринку туристичних послуг в умовах пандемії СOVID-19
    (2021-03-18) Вовчанська, О. М.; Іванова, Л. О.; Vovchanska, O. M.; Ivanova, L. O.
  • Документ
    Маркетинг : дидактичне забезпечення самостійної роботи з навчальної дисципліни, рівень вищої освіти - бакалавр, галузь знань - 07 Управління та адміністрування, спеціальність - 073 Менеджмент, факультет туризму
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-15) Іванова, Л. О.; Ivanova, L. O.; Кафедра економіки та менеджменту
  • Документ
    Маркетинг : залікові вимоги з навчальної дисципліни, рівень вищої освіти - бакалавр, галузь знань - 07 Управління та адміністрування, спеціальність - 073 Менеджмент, факультет туризму
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-15) Іванова, Л. О.; Ivanova, L. O.; Кафедра економіки та менеджменту
  • Документ
    Маркетинг : методичні рекомендації для семінарських занять та завдань до них з навчальної дисципліни для студентів 3-го курсу спеціальності 073 «Менеджмент»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-15) Іванова, Л. О.; Ivanova, L. O.; Кафедра економіки та менеджменту
    Маркетингова підготовка майбутніх фахівців зі спеціальності 073 «Менеджмент» займає особливе місце в системі економічної освіти. Володіння прийомами та методами маркетингу створює у майбутніх менеджерів підґрунтя для розвитку їх економічного мислення, набуття ними здатності сприймати економічні процеси, що відбуваються на ринках товарів і послуг та підприємствах у всій їх багатогранності та взаємообумовленості. Це особливо важливо в сучасних умовах поглиблення ринкових відносин в Україні, посилення конкуренції, які об’єктивно ускладнюють завдання у сфері прийняття успішних підприємницьких рішень на кожному підприємстві та об’єкті управління.
  • Документ
    Маркетинг : порядок оцінювання результатів навчання з навчальної дисципліни, рівень вищої освіти - бакалавр, галузь знань - 07 Управління та адміністрування, спеціальність - 073 Менеджмент, факультет туризму
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-15) Іванова, Л. О.; Ivanova, L. O.; Кафедра економіки та менеджменту
  • Документ
    Маркетинг : програма навчальної дисципліни, рівень освіти бакалавр, галузь знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальність 073 “Менеджмент
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-15) Іванова, Л. О.; Ivanova, L. O.; Кафедра економіки та менеджменту
    Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг» є формування у студентів-майбутніх фахівців наукового світогляду та спеціальних знань з теорії, методології маркетингу, набуття вмінь і навичок здійснення управлінських функцій на підприємстві на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства.
  • Документ
    Маркетинг : рекомендована література з навчальної дисципліни, рівень вищої освіти - бакалавр, галузь знань - 07 Управління та адміністрування, спеціальність - 073 Маркетинг, факультет туризму
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-15) Іванова, Л. О.; Ivanova, L. O.; Кафедра економіки та менеджменту
  • Документ
    Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни, рівень освіти бакалавр, галузь знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальність 073 “Менеджмент”, факультет туризму
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-15) Іванова, Л. О.; Ivanova, L. O.; Кафедра економіки та менеджменту
    Мета дисципліни – формування у студентів-майбутніх фахівців наукового світогляду та спеціальних знань з теорії, методології маркетингу, набуття вмінь і навичок здійснення управлінських функцій на підприємстві на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства.
  • Документ
    Маркетинг : силабус навчальної дисципліни, рівень вищої освіти - перший (бакалаврський) рівень, ступінь вищої освіти - бакалавр, галузь знань - 07 «Управління та адміністрування», спеціальність - 073 “Менеджмент
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-15) Іванова, Л. О.; Ivanova, L. O.; Кафедра економіки та менеджменту
    Мета курсу – формування у студентів-майбутніх фахівців наукового світогляду та спеціальних знань з теорії, методології маркетингу, набуття вмінь і навичок здійснення управлінських функцій на підприємстві на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства.
  • Документ
    Маркетинг : теми семінарських занять з навчальної дисципліни, рівень вищої освіти - бакалавр, галузь знань - 07 Управління та адміністрування, спеціальність - 073 Менеджмент, факультет туризму
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-15) Іванова, Л. О.; Ivanova, L. O.; Кафедра економіки та менеджменту
  • Документ
    Маркетинг у сфері обслуговування : робоча програма навчальної дисципліни, рівень освіти: бакалавр, галузь знань - 07 «Управління та адміністрування», спеціальність 073 “Менеджмент”, факультет туризму
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-11) Іванова, Л. О.; Ivanova, L. O.; Кафедра економіки та менеджменту
    Мета: озброїти студентів науково–теоретичними та практичними знаннями щодо сучасної концепції маркетингу у сфері обслуговування, умов, механізмів та інструментів її використання для забезпечення ефективної діяльності підприємств сфери обслуговування та задоволення потреб споживачів.
  • Документ
    Маркетинг у сфері обслуговування : силабус навчальної дисципліни, ступінь вищої освіти - бакалавр, галузь знань - 07 «Управління та адміністрування», спеціальність - 073 “Менеджмент”
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-11) Іванова, Л. О.; Ivanova, L. O.; Кафедра економіки та менеджменту
    Метою навчальної дисципліни є озброєння студентів науково– теоретичними та практичними знаннями щодо сучасної концепції маркетингу у сфері обслуговування, умов, механізмів та інструментів її використання для забезпечення ефективної діяльності підприємств сфери обслуговування та задоволення потреб споживачів.
  • Документ
    Маркетингове аналізування ролі і значення хостелів на ринку готельних послуг
    (Львівський торг.- екон. ун-т, 2020-09-14) Вовчанська, О. М.; Іванова, Л. О.; Vovchanska, O. М.; Ivanova, L. O.
    Стаття присвячена дослідженню маркетингових і соціально-економічних чинників функціонування хостелів та аналізу сучасного стану і тенденцій їх розвитку на ринку готельних послуг України і світу. Встановлено, що останніми роками хостели успішно розвиваються у багатьох країнах і стають одним з найпопулярніших засобів розміщення для бюджетних мандрівників. Основними відмінностями хостелів від класичних готелів є продаж не номера, а ліжко-місця; гнучке ціноутворення; наявність зон загального користування для знайомства і спілкування гостей. Маркетинговий аналіз ринку хостелів в основних регіонах світу показав, що з великим відривом домінує Азія, далі розташовуються Європа і Південна Америка. Регіонами, які впевнено демонструють зростання доходів на ринку хостелів, є Південна та Південно- Східна Азія, Близький Схід, Східна Європа та Північна Азія. Визначено рейтинг найбільших у світі мереж хостелів. Протягом останніх трьох років п’ятірка лідерів залишилася незмінною: A&O, Generator, Meininger, St Christopher’s Inns та Safestay. Доведено, що розвиток хостельної індустрії стає швидко зростаючим бізнесом, який приносить значні грошові надходження. Прогнозується, що у 2020 р. глобальний ринок хостелів за показником доходів зросте до майже $6,4 млрд. Встановлено, що ринок хостелів демонструє більшу кількість проникнень в Інтернет, ніж категорії купівлі місць в готелях чи вибору місця відпусток. Маркетингові дослідження підтвердили, що головне у хостелі – зручність для клієнта: вхід без ключів; швидкі послуги реєстрації та виїзду через мобільні додатки; створення будь-яких можливостей, які дозволять гостям витрачати менше часу, зосереджуючись на процесі свого перебування; можливість підтримання зв’язку із гостями до та після перебування. Наголошується, що в сучасних умовах функціональна структура хостелів зазнала трансформації, і найпопулярнішими стають дизайнерські хостели з приватними кімнатами. Зважаючи на потреби і переваги клієнтів, більшість хостелів пропонують низку додаткових послуг, інколи досить незвичайних. В Україні місткість готелів не перевищує 1,5%, і класичні готелі зберігають безумовне домінування на ринку готельних послуг. Через відсутність повноцінного контролю і регулювання діяльності хостелів з боку державних і муніципальних органів зберігається невідповідність кількісних показників діяльності хостелів, позаяк значна частина їх продовжує бути в тіні. Діяльність некомерційних партнерств (асоціацій, спілок, об’єднань) з розвитку хостел-руху в Україні також є слабкою. Ще один аспект досліджуваної проблеми пов’язаний з низькою пізнаваністю українських хостелів серед іноземних мандрівників через те, що хостели України надто слабо представлені в міжнародних системах онлайн-бронювання. Маркетинговими дослідженнями встановлено, що, незважаючи на накопичений досвід, більшість українських хостелів не здійснюють маркетингову діяльність як щодо клієнтів, так і щодо власного персоналу. Для збереження своїх ринкових позицій цим підприємствам готельної сфери необхідно докладати маркетингові зусилля у напрямі вдосконалення бізнес-процесів, знаходження додаткових можливостей зниження рівня витрат, підвищення якості обслуговування. Пріоритетними напрямами розвитку хостелів є вдосконалення готельних технологій, впровадження нових видів і форм обслуговування, що дозволить повніше задовольнити потреби клієнтів.
  • Документ
    Маркетингові та соціально-економічні чинники формування кон'юктури ринку культурного туризму
    (2020-11-04) Іванова, Л. О.; Вовчанська, О. М.; Ivanova, L. O.; Vovchanska, O. M.
  • Документ
    Маркетингові аспекти дослідження можливостей караванінгу на ринку спеціалізованих туристичних послуг
    (2021-03-18) Вовчанська, О. М.; Іванова, Л. О.; Балук, Н. Р.; Vovchanska, O. M.; Ivanova, L. O.; Baluk, N. R.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • 3
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотній звязок