Перегляд за Автор "Ilnytskyi, Ivan"
Зараз показуємо 1 - 13 з 13
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Comparison of dynamic balance indicators using the Star Excursion Balance Test method in men of various types of martial arts with left- and right-sided motor asymmetry(2024) Nikitenko, Serhii; Kindzer, Bohdan; Ilnytskyi, Ivan; Maievska, Sofiia; Busol, Veronika; Нікітенко, Сергій; Кіндзер, Богдан; Ільницький, Іван; Маєвська, Софія; Бусол, ВеронікаPurpose: to perform a comparison of the Star Excursion Balance Test indicators in men of various types of martial arts with left- and right-sided motor asymmetry. Мета: здійснити порівняння показників Star Excursion Balance Test у чоловіків різних видів одноборств з ліво- та правосторонньою руховою асиметрією.Документ Features of Foreign Language Training for Students-Specialists in Physical Education in the Context of Globalization(2022-09) Muzyka, Fedir; Chekhovska, Liubov; Tkachov, Sergij; Ilnytskyi, Ivan; Fuchyla, Olena; Tkachov, Artem; Музика, Федір; Чеховська, Любов; Ткачов, Сергій; Ільницький, Іван; Фучила, Олена; Ткачов, АртемAbstract The changes taking place in the modern world in social and public life, the system of priorities and targets require a revision not only of the content of general and vocational education, but also of new approaches to improving the main components of the educational process. The task of the university is to provide the country with human resources of the appropriate scale and the required competence. In this regard, foreign language training of future specialists, whose communication skills would not be limited by language barriers and monocultural thinking, is of particular importance in the structure of professional training of students-specialists in physical education. The main purpose of the study is to identify the basic features of foreign language training for students-specialists in physical education in the context of globalization. As a result of the study, the basic mechanisms and features of foreign language training for students-specialists in physical education in the context of globalization were identified. Анотація Зміни, що відбуваються в сучасному світі в соціальній і суспільне життя, система пріоритетів і цілей потребують перегляду не тільки змісту загальної та професійної освіти, але також нових підходів до вдосконалення основних компонентів навчальний процес. Завдання університету – забезпечити країни з людськими ресурсами відповідного масштабу та необхідна компетентність. У зв'язку з цим іншомовна підготовка о майбутніх спеціалістів, комунікативних навичок яких не було б обмежений мовними бар'єрами та монокультурним мисленням, є о Особливе значення в структурі професійної підготовки Росії студенти-спеціалісти з фізичного виховання. Основне призначення дослідження полягає у виявленні основних особливостей іноземної мови підготовки студентів-спеціалістів з фізичного виховання в контексті глобалізації. У результаті дослідження осн механізми та особливості навчання іноземної мови для студенти-спеціалісти з фізичного виховання в контексті глобалізації.Документ Актуальні напрями досліджень з удосконалення фізичного виховання в ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою(2017) Ільницький, Іван; Окопний, Андрій; Ilnytskyi, Ivan; Okopnyi, AndriiУ статті визначено структуру та зміст наявних наукових досліджень щодо напрямів досліджень з удосконалення фізичного виховання в ліцеях із посиленою військовофізичною підготовкою. Установлено, що проблематика фізичної підготовки майбутніх фахівців, що пов’язують свою діяльність із військовою службою, достатньо представлена в науковому полі. Основний науковий доробок стосується підготовки фахівців в умовах військових вищих навчальних закладів України. Достатньо уваги науковці звернули на проблеми системи фізичного виховання в умовах ліцеїв із посиленою військовофізичною підготовкою. Серед наявних розв’язаних завдань більшість сконцентровані на виявленні особливостей фізичної підготовленості та фізичного розвитку учнів, диференціації та індивідуалізації безпосереднього процесу фізичного виховання на основі різних чинників. Водночас відсутня увага науковців до обґрунтування нових підходів щодо фізичного виховання в ліцеях із посиленою військовофізичною підготовкою, яка б передбачала впровадження варіативних модулів на основі професійноорієнтованих видів спорту, зокрема спортивних єдиноборств.Документ Вдосконалення спеціальної підготовки кваліфікованих каратистів(стилю Кіокушинкай) в змагальній дисципліниі куміте(2020-11-03) Кіндзер, Богдан; Ільницький, Іван; Матвіїв, Василь; Пресняков, Дмитро; Кобяк, Андрій; Волощук, Іван; Kindzer, Bohdan; Ilnytskyi, Ivan; Matviiv, Vasyl; Presniakov, Dmytro; Kobiak, Andrii; Voloshchuk, IvanМета дослідження - удосконалення спеціальної підготовки кваліфікованих спортсменів стилю Kіокушинкай карате в дисципліні куміте з використанням формальних комплексів ката. У дослідженні брали участь 28 кваліфікованих спортсменів каратистів різної вагової категорії, вік 18-25 років, стаж занять не менше 5 років, спортивна кваліфікація від 2-го кю до 3 дану за японською шкалою (кандидат у майстри спорту, майстер спорту відповідно за Єдиною спортивною класифікацією України). Використовувалися такі методи дослідження: теоретичний аналіз і узагальнення наукової та методичної літератури; метод порівняння; соціологічні методи (анкетування); педагогічне спостереження; педагогічний експеримент; медико-біологічні методи; психологічні методи та методи математичної статистики. Установлено, що одним з ефективних шляхів удосконалення тренувального процесу спортсменів стилю Кіокушинкай карате за програмою з куміте є впровадження в тренування формальних комплексів ката. Визначено пріоритетність ката «Санчин» і «Теншо» як методів спеціальної підготовки та значущість їх впливу на психоемоційний і фізичний стан спортсмена. Розроблено і впроваджено програму удосконалення психічної і фізичної підготовленості кваліфікованих спортсменів, яка включає використання зазначених вище ката, для спрямованого впливу на окремі компоненти системи енергозабезпечення, сенсомоторні реакції та варіабельність серцевого ритму кваліфікованих каратистів. Упровадження розробленої авторської методики тренувального процесу сприяло суттєвому поліпшенню спортивних результатів кваліфікованих каратистів.Документ Вплив фізичної активності на здоров'я людини(ЛДУФК, 2014) Ільницький, Іван; Ilnytskyi, IvanРухова і фізична активність є винятково важливим, фундаментальним чинником формування, збереження, зміцнення здоров'я та розвитку людини, особливо в дитячому, підлітковому та юнацькому віці.Документ Ефективність використання засобів боксув змісті навчальної дисципліни "Фізична культура" для удосконаленя фізичної підготовленості учнів ліцеїв із посиленою військовофізичною підготовкою(2017) Ільницький, Іван; Окопний, Андрій; Палатний, Артур; Ilnytskyi, Ivan; Okopnyi, Andrii; Palatnyi, ArturРозроблення технологій фізичного виховання у військових ліцеях може забезпечити підвищення ефективності роботи викладачів та сприяти досягненню запланованого результату. Мета – з’ясувати ефективність використання засобів боксу в межах варіативної частини змісту навчальної дисципліни «Фізична культура» для удосконалення фізичної підготовленості учнів ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою. Методи: теоретичний аналіз та узагальнення даних наукової і методичної літератури та даних мережі інтернет, педагогічне спостереження, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Організація. Залучено учнів Мукачівського ліцею із посиленою військово-фізичною підготовкою. Здійснено поділ на контрольну – 63 та експериментальну групу – 29 учнів відповідно. Педагогічний експеримент проведено у другому семестрі 2014–2015 року. Результати. Ефективність використання засобів боксу в межах варіативного модуля навчальної дисципліни «Фізична культура» пов’язана із достовірними внутрішньогруповими приростами показників учнів за такими проявами фізичних якостей: максимальна сила – 10,55% та 12,31% (р≤0,05–0,01), вибухова сила – 5,86–17,06% (р≤0,05–0,01), гнучкість – 12,69–24,82% (р≤0,05–0,01), швидкісні здібності – 18,77–25,13% (р≤0,01), силова та швидкісно-силова витривалість – 18,03–28,50% (р≤0,01) та загальна витривалість – 9,42% (р≤0,01) від вихідного рівня відповідноДокумент Особливості підготовки висококваліфікованих боксерів(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023-09-19) Ільницький, Іван; Градов, Богдан; Ilnytskyi, Ivan; Hradov, BohdanМета – з’ясувати особливості підготовки висококваліфікованих боксерів. The goal is to find out the specifics of the training of highly qualified people boxers.Документ Особливості підготовки спортсменів з рукопашу гопак(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023-09-19) Палійчук, Владислав; Ільницький, Іван; Paliichuk, Vladyslav; Ilnytskyi, IvanМета дослідження – визначити особливості подготовки спортсменів з рукопашу гопак у світлі історичних аспектів розвитку. The purpose of the study is to determine the specifics of training hopak hand-to-hand athletes in the light of historical aspects of development.Документ Показники фізичного розвитку та працездатності учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою(2017) Ільницький, Іван; Окопний, Андрій; Ilnytskyi, Ivan; Okopnyi, AndriiУ статті в межах констатувального педагогічного експерименту визначено рівень фізичного розвитку та працездатності учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою. Встановлено, що учні ліцею за показниками експрес-оцінки рівня фізичного здоров’я здебільшого належать до рівня нижче середнього (27 осіб) та середнього (49 осіб) за показниками життєвого індексу; вище за середній (50 осіб) – силового індексу; вище за середній (45 осіб) – індекс Робінсона; середній (55 осіб) – відповідності маси довжині тіла; середній (44), вище за середній (35) – індексу Руф’є. Виявлений стан у фізичному розвиткові та працездатності учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою з урахуванням специфіки вимог навчального закладу потребує актуалізації змісту процесу фізичного виховання із залученням більш ефективних засобів впливу на організм учнів.Документ Рівень фізичної підготовленості учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою(2017) Ільницький, Іван; Окопний, Андрій; Ilnytskyi, Ivan; Okopnyi, AndriiУ статті в межах констатувального педагогічного експерименту з’ясувано рівень фізичної підготовленості учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою як базової компетентності фахівця сфери захисту Вітчизни. Встановлено, що рівень фізичної підготовленості загалом оцінюється як середній. Для покращення рівня фізичної підготовленості ліцеїстів доцільно звернути увагу на розвиток усіх фізичних якостей. Проведені дослідження фізичної підготовленості курсантів Львівського ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут дозволили встановити, що найбільший відсоток юнаків здали державні тести на 3 бали. З вище наведених даних можна констатувати, що при умові трьох обов'язкових занять з фізичного виховання та двох секційних занять, учні мало уваги приділяють власне самостійній роботі з фізичної культури.Документ Ставлення учнів до засобів боксу у фізичному вихованні в ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою(2018) Ільницький, Іван; Окопний, Андрій; Палатний, А.; Ilnytskyi, Ivan; Okopnyi, Andrii; Palatnyi, A.У статті з’ясовано ставлення учнів до засобів боксу у фізичному вихованні в ліцеях з посиленою військовофізичною підготовкою. Результати. Учні характеризують свій стан здоров’я як середній та добрий (33,96 та 62,26% респондента), визначаються спрямованість занять як різнобічний розвиток (52,83%), вказують на потребу додаткових самостійних занять (92,45%), потребують занять 3-4 рази на тиждень або щодня (50,94% та 49,06% респондента відповідно). Найбільший вплив на мотивацію учнів до занять фізичною культурою мають друзі (50,94%); найбільш популярними видами рухової діяльності є спортивні єдиноборства (73,58% респондента відповідно). Переконані в наявному позитивному впливові занять з боксу на фізичну підготовленість (73,58%), серед основних переваг занять боксом визначають появу впевненості в собі (81,13%), нових силових характеристик (62,26%) та прикладних навичок (56,60%), впевнені у продовжені занять боксом у подальшій професійній та побутовій діяльності (69,81% респондента відповідно).Документ Удосконалення фізичної підготовленості учнів ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою за допомогою програм секційних занять з боксу(2017) Ільницький, Іван; Окопний, Андрій; Палатний, Артур; Ilnytskyi, Ivan; Okopnyi, Andrii; Palatnyi, ArturОдним із завдань фізичного виховання юнаків, які навчаються в ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, є досягнення ними наприкінці навчання високого рівня фізичного стану. Мета дослідження: з’ясувати ефективність програм секційних занять з боксу для удосконалення фізичної підготовленості учнів ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою. Організація. Педагогічний експеримент проведено із залученням учнів Львівського державного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут (31 учень в експериментальній групі та 105 учнів у контрольній групі). Результати. За підсумками реалізованої програми застосування засобів боксу в секційних заняттях із фізичного виховання перевагу учнів експериментальної над контрольною групою виявлено в більшості контрольних вправ («Кистьова динамометрія», «Кидок набивного м’яча», «Метання тенісного м’яча на дальність («непровідна» рука)», «Стрибок у довжину з місця», «Викрут лінійки за спину», «Нахил тулуба», «5 с біг на місці», «Метання тенісного м’яча на точність», «Три перекиди вперед», «Підйом тулуба в положення сід за 30 с», «Вис на зігнутих руках»), вона становить від 5,74 до 54,03 % (при р≤0,05–0,01) від показників учнів контрольної групи.Документ Удосконалення фізичної підготовленості учнів старших класів засобами боксу(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023-09-19) Стичик, Михайло; Ільницький, Іван; Stychyk, Mykhailo; Ilnytskyi, IvanМета – обґрунтувати застосування засобів боксу у фізичному вихованні учнів старших класів для удосконалення фізичної підготовленості. The goal is to substantiate the use of boxing in the physical education of high school students to improve their physical skills preparedness.