Перегляд за Автор "Huzar, Ulyana"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз діяльності закладів ресторанного бізнесу під час кризи в Україні(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-05-19) Турчин, Валентин; Гузар, Уляна; Turchyn, Valentyn; Huzar, UlyanaРесторанне господарство України в останні десять років мало позитивну динаміку розвитку, але в період пандемії зіштовхнулося із серйозними викликами, для подолання яких власники шукають і знаходять шляхи виходу. Аналізуючи діяльність ресторанів у період пандемії, необхідно виділити такі тенденції: впровадження та вдосконалення доставки; запровадження послуги take away. The restaurant industry of Ukraine has had a positive dynamics of development in the last ten years, but during the pandemic it faced serious challenges, to overcome which the owners are looking for and finding ways out. Analyzing the activities of restaurants during the pandemic, it is necessary to identify the following trends: implementation and improvement of delivery; introduction of the take away service.Документ Аналіз діяльності закладів ресторанного бізнесу під час кризи в Україні(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-05-19) Турчин, Валентин; Гузар, Уляна; Turchyn, Valentyn; Huzar, UlyanaРесторанне господарство України в останні десять років мало позитивну динаміку розвитку, але в період пандемії зіштовхнулося із серйозними викликами, для подолання яких власники шукають і знаходять шляхи виходу. Аналізуючи діяльність ресторанів у період пандемії, необхідно виділити такі тенденції: впровадження та вдосконалення доставки; запровадження послуги take away. The restaurant industry of Ukraine has had a positive dynamics of development in the last ten years, but during the pandemic it faced serious challenges, to overcome which the owners are looking for and finding ways out. Analyzing the activities of restaurants during the pandemic, it is necessary to identify the following trends: implementation and improvement of delivery; introduction of the take away service.Документ Особливості тайм-менеджменту у ресторанному бізнесі(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-05-19) Данилишин, Ярина; Гузар, Уляна; Danylyshyn, Yaryna; Huzar, UlyanaТема ефективного тайм-менеджменту актуальна і в наш час. Цей інструмент успішно впроваджується у всіх сферах бізнесу та забезпечує ефективний розподіл робочого часу. Тайм-менеджмент продуктивно впливає на досягнення бізнес-цілей і завдань, потенційний прибуток і продуктивність працівників ресторану. The topic of effective time management is relevant today. This tool is successfully implemented in all areas of business and provides efficient distribution of working time. Time management has a productive effect on the achievement of business goals and objectives, potential profits and productivity of restaurant employees.Документ Особливості тайм-менеджменту у ресторанному бізнесі(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-05-19) Данилишин, Ярина; Гузар, Уляна; Danylyshyn, Yaryna; Huzar, UlyanaТема ефективного тайм-менеджменту актуальна і в наш час. Цей інструмент успішно впроваджується у всіх сферах бізнесу та забезпечує ефективний розподіл робочого часу. Тайм-менеджмент продуктивно впливає на досягнення бізнес-цілей і завдань, потенційний прибуток і продуктивність працівників ресторану. The topic of effective time management is relevant today. This tool is successfully implemented in all areas of business and provides efficient distribution of working time. Time management has a productive effect on the achievement of business goals and objectives, potential profits and productivity of restaurant employees.Документ Розвиток індустрії гостинності в Україні в сучасних реаліях(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-05-19) Гуль, Яна; Гузар, Уляна; Hul, Yana; Huzar, UlyanaПри розвитку індустрії гостинності в системі міжнародних відносин особливу увагу слід приділити реалізації подій, масових заходів, формування прихильності туристів у напрямі сільського туризму, орієнтованого на посилення заходів щодо охорони навколишнього середовища, що зумовлює необхідність організації нових індивідуальних та масових туристичних продуктів. In the development of the hospitality industry in the system of international relations, special attention should be paid to the implementation of events, mass events, the formation of tourists in the direction of rural tourism, focused on strengthening environmental measures, which necessitates the organization of new individual and mass tourism products.Документ Розвиток індустрії гостинності в Україні в сучасних реаліях(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-05-19) Гуль, Яна; Гузар, Уляна; Hul, Yana; Huzar, UlyanaПри розвитку індустрії гостинності в системі міжнародних відносин особливу увагу слід приділити реалізації подій, масових заходів, формування прихильності туристів у напрямі сільського туризму, орієнтованого на посилення заходів щодо охорони навколишнього середовища, що зумовлює необхідність організації нових індивідуальних та масових туристичних продуктів. In the development of the hospitality industry in the system of international relations, special attention should be paid to the implementation of events, mass events, the formation of tourists in the direction of rural tourism, focused on strengthening environmental measures, which necessitates the organization of new individual and mass tourism products.Документ Розвиток інтернет-маркетингу на підприємствах ресторанного бізнесу(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-05-19) Мельник, Вікторія; Гузар, Уляна; Melnyk, Victoria; Huzar, UlyanaІнтернет-маркетинг являє собою дієвий інструмент антикризового розвитку підприємства ресторанного бізнесу, який сприяє підвищенню клієнтоорієнтованості та зміцненню емоційного зв’язку з клієнтом. Internet marketing is an effective tool for crisis development of the restaurant business, which helps to increase customer focus and strengthen the emotional connection with the customer.Документ Розвиток інтернет-маркетингу на підприємствах ресторанного бізнесу(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-05-19) Мельник, Вікторія; Гузар, Уляна; Melnyk, Victoria; Huzar, UlyanaІнтернет-маркетинг являє собою дієвий інструмент антикризового розвитку підприємства ресторанного бізнесу, який сприяє підвищенню клієнтоорієнтованості та зміцненню емоційного зв’язку з клієнтом. Internet marketing is an effective tool for crisis development of the restaurant business, which helps to increase customer focus and strengthen the emotional connection with the customer.Документ Сучасні особливості формування корпоративної культури на підприємствах індустрії гостинності(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-05-19) Гущіна, Мар’яна; Гузар, Уляна; Hushchina, Maryana; Huzar, UlyanaВід рівня корпоративної культури персоналу залежить привабливість і перспективи формування капіталу готельно-ресторанних підприємств. Умови конкурентного середовища змушують підприємства готельно-ресторанного та туристичного бізнесу орієнтуватись на вимогливість клієнтів, враховувати високі світові стандарти якості послуг. The attractiveness and prospects of capital formation of hotel and restaurant enterprises depend on the level of corporate culture of the staff. Conditions of the competitive environment force the enterprises hotel and restaurant and tourism business to focus on customer requirements, take into account high world standards of service quality.Документ Сучасні особливості формування корпоративної культури на підприємствах індустрії гостинності(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-05-19) Гущіна, Мар’яна; Гузар, Уляна; Hushchina, Maryana; Huzar, UlyanaВід рівня корпоративної культури персоналу залежить привабливість і перспективи формування капіталу готельно-ресторанних підприємств. Умови конкурентного середовища змушують підприємства готельно-ресторанного та туристичного бізнесу орієнтуватись на вимогливість клієнтів, враховувати високі світові стандарти якості послуг. The attractiveness and prospects of capital formation of hotel and restaurant enterprises depend on the level of corporate culture of the staff. Conditions of the competitive environment force the enterprises hotel and restaurant and tourism business to focus on customer requirements, take into account high world standards of service quality.