Перегляд за Автор "Huzar, Uliana Yevhenivna"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Revenue менеджмент : силабус навчальної дисципліни, ступінь вищої освіти - магістр, галузь знань - 24 “Сфера обслуговування”, спеціальність - 241 “Готельно-ресторанна справа”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-04-20) Гузар, Уляна Євгенівна; Huzar, Uliana Yevhenivna; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуМетою вивчення навчальної дисципліни «Revenue менеджмент» є формування знань щодо проведення заходів з оптимізації системи управління попитом та доходами готелів і ресторанів.Документ Аналіз діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу : дидактичне забезпечення самостійної роботи з навчальної дисципліни(2020-10-19) Гузар, Уляна Євгенівна; Huzar, Uliana Yevhenivna; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуДокумент Аналіз діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу : силабус курсу(2020-10-16) Гузар, Уляна Євгенівна; Huzar, Uliana Yevhenivna; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуМетою викладання навчальної дисципліни “Аналіз діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу” є формування у студентів фундаментальних знань, вмінь та навичок щодо методів аналізу діяльності підприємств готельноресторанного бізнесу, маркетингових, менеджерських процесів впливу на діяльність підприємств готельно-ресторанного бізнесу, стратегічного аналізу діяльності підприємств закладів індустрії гостинності.Документ Конкурентноспроможність закладів індустрії гостинності : силабус курсу(2020-10-16) Гузар, Уляна Євгенівна; Huzar, Uliana Yevhenivna; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуМетою викладання навчальної дисципліни «Конкурентоспроможність закладів індустрії гостинності» є формування в майбутніх фахівців компетентності щодо об’єктивних закономірностей, механізмів та особливостей сучасної конкуренції та конкурентоспроможності закладів індустрії гостинності, а також набуття ними практичних навичок та вмінь аналізу конкурентних переваг, діагностики рівня конкурентоспроможності підприємства готельно-ресторанного бізнесу (далі - ГРБ), розроблення та реалізації заходів щодо її нарощування.Документ Конкурентоспроможність закладів індустрії гостинності бізнесу : дидактичне забезпечення самостійної роботи з навчальної дисципліни підготовки бакалаврів, галузь знань 24 „Cфера обслуговування”, cпеціальність 241 „Готельно-ресторанна справа”(2020-10-19) Гузар, Уляна Євгенівна; Huzar, Uliana Yevhenivna; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуДокумент Світовий ринок готельно-ресторанних послуг : дидактичне забезпечення самостійної роботи з навчальної дисципліни підготовки бакалаврів, галузь знань 24 „Cфера обслуговування”, спеціальність 241 „Готельно-ресторанна справа”(Львів, 2021-01-19) Гузар, Уляна Євгенівна; Huzar, Uliana Yevhenivna; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуДокумент Світовий ринок готельно-ресторанних послуг : силабус курсу, освітній ступінь: бакалавр, галузь знань: 24 „Сфера обслуговування”, спеціальність: 241 „Готельно-ресторанна справа”(Львів, 2021-01-19) Гузар, Уляна Євгенівна; Huzar, Uliana Yevhenivna; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуМетою вивчення дисципліни «Світовий ринок готельно-ресторанних послуг» є формування спеціальних професійних знань у студентів з теоретичних засад світового ринку готельно-ресторанних послуг, особливостей організації заходів, функціонування інфраструктури та організації обслуговування туристів готельно-ресторанними закладами, а також вивчення особливостей функціонування сфери гостинності у різних регіонах світу.Документ Управління проєктами у готельно-ресторанному бізнесі : дидактичне забезпечення самостійної роботи з навчальної дисципліни підготовки магістрів галузь знань 24 „Cфера обслуговуваня”, cпеціальність 241 „Готельно-ресторанна справа”(2020-10-21) Гузар, Уляна Євгенівна; Huzar, Uliana Yevhenivna; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуДокумент Управління проєктами у готельно-ресторанному бізнесі : екзаменаційні вимоги з навчальної дисципліни підготовки магістрів галузь знань 24 „Cфера обслуговування”, спеціальність 241 „Готельно-ресторанна справа”(2020-10-21) Гузар, Уляна Євгенівна; Huzar, Uliana Yevhenivna; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуДокумент Інноваційні складові корпоративної соціальної відповідальності туристичних підприємств в сучасних реаліях(2021-09-21) Лешко, Христина Сидорівна; Холявка, Володимир Зеновійович; Гузар, Уляна Євгенівна; Leshko, Khrystyna Sydorivna; Kholiavka, Volodymyr Zenoviiovych; Huzar, Uliana YevhenivnaУ статті проаналізовано практику зовнішньої та внутрішньої корпоративної соціальної відповідальності 6-ма провідними міжнародними туроператорами. Виявлено залежність рівня поінформованості щодо соціальної відповідальності туристичного бізнесу від розмірів компаній та кількості працівників. Визначено, що корпоративна соціальна відповідальність підвищує репутацію компанії серед її цільових аудиторій, покращує її імідж та рівень довіри до неї. Розглянуто кризові явища в туризмі, спричинені COVID-19. Основна увага приділена питанням внутрішньої та зовнішньої корпоративної соціальної відповідальності та їх прояви, принципи та зміст заходів для їх реалізації. Проаналізовано практику здійснення внутрішньої та зовнішньої корпоративної соціальної відповідальності на прикладі українських туристичних підприємств. Визначено основні тенденції і проблеми запровадження корпоративної соціальної відповідальності базуючись на досвіді іноземних країн. Проаналізовано напрями впровадження принципів КСВ в Україні.