Перегляд за Автор "Hula, H. V."
Зараз показуємо 1 - 13 з 13
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Випадок діагностики та ендоскопічного видалення післяопераційного стороннього тіла надпечінкового простору(2021-01-14) Ступницький, А. І.; Гула, Г. В.; Ступницька, Н. Д.; Шев’як, П. І.; Stupnytskyi, A. I.; Hula, H. V.; Stupnytska, N. D.; Sheviak, P. I.Мета роботи. Представити випадок ПСТ надпечінкового простору та власний досвід його ендоскопічного видалення.Документ Громадське здоров'я : дидактичне забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни, другого (магістерського) рівня вищої освіти, ступінь вищої освіти - магістр, галузь знань - 22 Охорона здоров’я, спеціальність - 227 Фізична терапія, ерготерапія, спеціалізація - 227.1 Фізична терапія та 227.2 Ерготерапія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-06-07) Гула, Г. В.; Hula, H. V.; Кафедра фізичної терапії та ерготерапіїДокумент Громадське здоров'я : лекція з навчальної дисципліни, другого (магістерського) рівня вищої освіти, ступінь вищої освіти - магістр, галузь знань - 22 Охорона здоров’я, спеціальність - 227 Фізична терапія, ерготерапія, спеціалізація - 227.1 Фізична терапія та 227.2 Ерготерапія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-06-07) Гула, Г. В.; Hula, H. V.; Кафедра фізичної терапії та ерготерапіїДокумент Громадське здоров'я : навчальна програма з дисципліни другого (магістерського) рівня вищої освіти, ступінь вищої освіти - магістр, галузь знань - 22 Охорона здоров’я, спеціальність - 227 Фізична терапія, ерготерапія, спеціалізація - 227.1 Фізична терапія та 227.2 Ерготерапія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-06-07) Гула, Г. В.; Hula, H. V.; Кафедра фізичної терапії та ерготерапіїМетою курсу є набуття студентами, як майбутніми фахівцями у галузі охорони здоров´я на перетині із галузями менеджменту й економіки: теоретичних знань та формування практичних умінь для проведення оцінки стану здоров'я населення та факторів, які впливають на нього; здобуття студентами компетенцій для розробки профілактичних та реабілітаційних стратегій, при визначенні концептуального плану покращення здоров’я, функціональних можливостей, адаптації груп населення; ґрунтовних знань з епідеміології та біостатистики, про соціально значимі та особливо небезпечні інфекційні хвороби, основи біобезпеки, соціально значимі неінфекційні хвороби, основи охорони психічного здоров'я, психосоматику та психофізичну реабілітацію, основи медичного і екологічного права та біоетики, економіку охорони здоров'я, основи соціальної реклами, менеджмент у сфері громадського здоров'я; з мікробіології, вірусології, паразитології; екології людини; а також - навчити майбутніх спеціалістів розвивати у собі спостережливість, дослідницькі інтереси, здатність визначати проблеми громадського здоров´я, системно бачити зміни показників і тим самим забезпечувати гнучку тактику при впровадження заходів, які спрямовані на збереження й зміцнення здоров'я громад. Підготовка фахівців, здатних розв’язувати складні задачі і проблеми у галузі громадського здоров’я або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.Документ Громадське здоров'я : порядок оцінювання результатів навчання з навчальної дисципліни, другого (магістерського) рівня вищої освіти, ступінь вищої освіти - магістр, галузь знань - 22 Охорона здоров’я, спеціальність - 227 Фізична терапія, ерготерапія, спеціалізація - 227.1 Фізична терапія та 227.2 Ерготерапія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-06-07) Гула, Г. В.; Hula, H. V.; Кафедра фізичної терапії та ерготерапіїДокумент Громадське здоров'я : силабус з дисципліни другого (магістерського) рівня вищої освіти, ступінь вищої освіти - магістр, галузь знань - 22 Охорона здоров’я, спеціальність - 227 Фізична терапія, ерготерапія, спеціалізація - 227.1 Фізична терапія та 227.2 Ерготерапія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-06-07) Гула, Г. В.; Hula, H. V.; Кафедра фізичної терапії та ерготерапіїМета курсу – набуття студентами, як майбутніми фахівцями у галузі охорони здоров´я на перетині із галузями менеджменту й економіки: теоретичних знань та формування практичних умінь для проведення оцінки стану здоров'я населення та факторів, які впливають на нього; здобуття студентами компетенцій для розробки профілактичних та реабілітаційних стратегій, при визначенні концептуального плану покращення здоров’я, функціональних можливостей, адаптації груп населення; ґрунтовних знань з епідеміології та біостатистики, про соціально значимі та особливо небезпечні інфекційні хвороби, основи біобезпеки, соціально значимі неінфекційні хвороби, основи охорони психічного здоров'я, психосоматику та психофізичну реабілітацію, основи медичного і екологічного права та біоетики, економіку охорони здоров'я, основи соціальної реклами, менеджмент у сфері громадського здоров'я; з мікробіології, вірусології, паразитології; екології людини; а також - навчити майбутніх спеціалістів розвивати у собі спостережливість, дослідницькі інтереси, здатність визначати проблеми громадського здоров´я, системно бачити зміни показників і тим самим забезпечувати гнучку тактику при впровадження заходів, які спрямовані на збереження й зміцнення здоров'я громад. Підготовка фахівців, здатних розв’язувати складні задачі і проблеми у галузі громадського здоров’я або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.Документ Громадське здоров'я : теми практичних занять з дисципліни другого (магістерського) рівня вищої освіти, ступінь вищої освіти - магістр, галузь знань - 22 Охорона здоров’я, спеціальність - 227 Фізична терапія, ерготерапія, спеціалізація - 227.1 Фізична терапія та 227.2 Ерготерапія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-06-07) Гула, Г. В.; Hula, H. V.; Кафедра фізичної терапії та ерготерапіїДокумент Детермінанти здоров'я. Епідеміологія. Біостатистика : лекція з навчальної дисципліни "Громадське здоров'я", другого (магістерського) рівня вищої освіти, ступінь вищої освіти - магістр, галузь знань - 22 Охорона здоров’я, спеціальність - 227 Фізична терапія, Ерготерапія, спеціалізація - 227.1 Фізична терапія та 227.2 Ерготерапія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-06-07) Гула, Г. В.; Hula, H. V.; Кафедра фізичної терапії та ерготерапіїДокумент Система громадського здоров'я. Державні цільові програми поліпшення громадського здоров'я : лекція з навчальної дисципліни "Громадське здоров'я", другого (магістерського) рівня вищої освіти, ступінь вищої освіти - магістр, галузь знань - 22 Охорона здоров’я, спеціальність - 227 Фізична терапія, Ерготерапія, спеціалізація - 227.1 Фізична терапія та 227.2 Ерготерапія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-06-07) Гула, Г. В.; Hula, H. V.; Кафедра фізичної терапії та ерготерапіїДокумент Системи охорони здоров'я. Вдосконалення національної системи охорони здоров'я України : лекція з навчальної дисципліни "Громадське здоров'я", другого (магістерського) рівня вищої освіти, ступінь вищої освіти - магістр, галузь знань - 22 Охорона здоров’я, спеціальність - 227 Фізична терапія, ерготерапія, спеціалізація - 227.1 Фізична терапія та 227.2 Ерготерапія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-06-07) Гула, Г. В.; Hula, H. V.; Кафедра фізичної терапії та ерготерапіїДокумент Сприяння громадському здоров'ю. Політика у сфері громадського здоров'я : лекція з навчальної дисципліни "Громадське здоров'я", другого (магістерського) рівня вищої освіти, ступінь вищої освіти - магістр, галузь знань - 22 Охорона здоров’я, спеціальність - 227 Фізична терапія, ерготерапія, спеціалізація - 227.1 Фізична терапія та 227.2 Ерготерапія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-06-07) Гула, Г. В.; Hula, H. V.; Кафедра фізичної терапії та ерготерапіїДокумент Стан проблеми фізичної терапії у системі лікування гострої хірургічної патології органів черевної порожнини(2021-01-14) Гула, Г. В.; Hula, H. V.Мета дослідження - окреслити стан розв’язання проблеми ФТ у системі лікуванні ГХП ОЧП.Документ Фізична терапія при лікуванні гострої хірургічної патології органів черевної порожнини: проблема та напрями дослідження(2021-01-14) Гула, Г. В.; Hula, H. V.Мета дослідження - узагальнити стан теоретичного та практичного розв’язання проблеми ФТ у системі лікуванні ГХП ОЧП.