Перегляд за Автор "Hul, Ivan"
Зараз показуємо 1 - 20 з 146
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Cамоменеджмент як засіб підвищення рівня розвитку особистості в сучасних економічних умовах(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023-04-28) Гуль, Іван; Харатик, Лешек; Hul, Ivan; Kharatyk, LeshekДокумент Cамоменеджмент як засіб підвищення рівня розвитку особистості в сучасних економічних умовах(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023-04-28) Гуль, Іван; Харатик, Лешек; Hul, Ivan; Kharatyk, LeshekДокумент Development of Hunting Tourism in Ukraine: Organizational, Economic and Legal Aspects(2021-09-14) Hul, Ivan; Zavydivska, Olga; Moroz, Volodymyr; Mandryk, Vasyl; Гуль, Іван; Завидівська, Ольга; Мороз, Володимир; Мандрик, ВасильAbstract Modem approaches to the definition of “hunting tourism” are analyzed in the article. It is proposed to consider hunting tourism as an organized paid trip aimed on satisfying the needs of consumers (hunters) in services of extreme, sports & recreational or cognitive character in the process of their staying in the natural habitat of hunting animals. The main problems of organizational, economic and orientation legal, which hinder the development of hunting tourism in Ukraine, are considered. The resource support of hunting tourism development in Ukraine is analyzed. Organizational and management aspects of hunting economy in European Countries (Germany, Sweden, Finland, Hungary, Czech Republic and Poland) are investigated. The directions for solving of basic problems of organizational and legal support, as well as incentives for further development of hunting tourism in Ukraine are offered. The basic principles on which hunting tourism should be based are formed, in particular: the principle of preservation of biodiversity in the animal and plant life of hunting grounds; the principle of sustainable ecologically balanced of using the hunting resources for tourism purposes; the principle of observance of ethical norms and national traditions in the process of organizing hunting tourism; the principle of preservation of the cultural heritage in the areas, which are reserved for the organization of hunting tourism; the principle of promoting the development of alternative types of hunting tourism; the principle of integration of hunting tourism with hunting, forestry and agrarian enterprises; the principle of state support in the development of hunting tourism. Анотація У статті проаналізовано сучасні підходи до визначення поняття «мисливський туризм». Мисливський туризм пропонується розглядати як організовану платну подорож, спрямовану на задоволення потреб споживачів (мисливців) у послугах екстремального, спортивно -оздоровчого чи пізнавального характеру в процесі їх перебування в природному середовищі існування мисливських тварин. Розглянуто основні проблеми організаційно -економічного та орієнтаційно -правового характеру, які гальмують розвиток мисливського туризму в Україні. Проаналізовано ресурсне забезпечення розвитку мисливського туризму в Україні. Досліджено організаційні та управлінські аспекти мисливського господарства в європейських країнах (Німеччина, Швеція, Фінляндія, Угорщина, Чехія та Польща). Запропоновано напрямки вирішення основних проблем організаційно -правового забезпечення, а також стимули для подальшого розвитку мисливського туризму в Україні. Формуються основні принципи, на яких повинен ґрунтуватися мисливський туризм, зокрема: принцип збереження біорізноманіття у тваринному та рослинному світі мисливських угідь; принцип сталого екологічно збалансованого використання мисливських ресурсів у туристичних цілях; принцип дотримання етичних норм та національних традицій у процесі організації мисливського туризму; принцип збереження культурної спадщини на територіях, зарезервованих для організації мисливського туризму; принцип сприяння розвитку альтернативних видів мисливського туризму; принцип інтеграції мисливського туризму з мисливськими, лісовими та аграрними підприємствами; принцип державної підтримки у розвитку мисливського туризму.Документ Economic and mathematical model for forecasting directions of development of hunting enterprises(2020) Hul, Ivan; Zavydivska, Olha; Moroz, V.; Mandryk, V.; Гуль, Іван; Завидівська, ОльгаThe article summarizes arguments and counterarguments within the scientific discussion on the development of the hunting enterprises. The aim of the article is to construct an economic and mathematical model for determining the number of wild hunting animals, in which the production and economic activity of the enterprises of the hunting economy will be able to operate on the basis of self-sustainability and self-financing. The actuality of solving of this scientific problem is in the necessity of reformation of the hunting economy in Ukraine, which provides formation of the national conception of its organization and development, which would base on the effective economic, ecological and social instruments; and which, at the same time, would take into account national management traditions. In order to construct an economic and mathematical model for predicting the directions of development of the hunting enterprises, the research was conducted in the following logical sequence: analyzed by what components are formed the total costs and total revenues from hunting economy; the boundary between the unprofitable and break-even level of hunting activity; according to the objective function, the theoretical principles of the economic and mathematical model were formulated, which allow to define the break-even quantity of hunting animals; four directions of development of the hunting enterprises are considered. The methodical basis of the study were the methods of analysis, synthesis, economic and mathematical modeling, statistical method; the period of research - 2016-2017 years. The hunting facility of the Lviv region (Ukraine) was chosen as the object of the research as it gave us the opportunity to carry out additional calculations taking into account more optimistic directions of hunting economy development. The research empirically confirms and theoretically proves that the hunting economy can function on the principles of self-sustainability and self-financing without going beyond the established and legally established norms.Документ Improvement of economic and information mechanisms of social-economic development of mountain territories(2018) Kryshtanovych, M.; Kholiavka, Volodymyr; Kryshtanovych, Svitlana; Hul, Ivan; Криштанович, М.; Холявка, Володимир; Криштанович, Світлана; Гуль, ІванОб’єктом дослідження є соціально-економічний розвиток гірських територій Карпатського регіо- ну (Україна). Одним з найбільш проблемних місць є діючі механізми державного управління щодо розв’я- зання проблем гірських територій. Обмеженість ресурсів, недостатня інформація потребують посилення уваги місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, а також подальшого удосконалення наявних інструментів державного регулювання. При написані роботи було використано наступні методи дослідження: аналізу, екстраполяції, SWOT-аналізу та системного узагальнення. У ході дослідження було проведено аналіз соціально-економічного розвитку гірських територій. Це допомогло визначити пріоритетну галузь, а саме туристично-рекреаційну. Запропоновано модель туристично-рекреаційного кластера. Це дозволить створити умови для ефективної діяльності і співпраці всіх суб’єктів господарської діяльності. Зокрема, сприятиме розробці та впровадженню заходів щодо стабілізації і покращення демографічної ситуації в гірських районах, зменшення масштабів трудової еміграції місцевих жителів. Визначено ефективні механізми розвитку гірських територій Карпатського регіону, а саме механізму моніторингу та прогнозування факторів, механізмів здійснення державної гірської політики, механізмів впливу на ефективне використання наявних ресурсів. Це забезпечить гармонізацію інтересів усіх суб’єктів господарювання і сприятиме зростанню економічного потенціалу гірських територій України. Удосконалено економічний та інформаційний механізми державного управління соціально-економічного розвитку гірських територій, в яких окрім кроків щодо кожного із цих механізмів наведено конкретні їх дії. Тобто наведено їх спрямованість, забезпеченість, а також кінцева мета та умови виконання. Завдяки запропонованим економічного та інформаційного механізмів будуть враховані особливості Кар- патського регіону. Механізми сприятимуть розвитку галузевій кластеризації, запровадженню інноваційних технологій з урахуванням екологічної безпеки, розбудови інфраструктури регіону, підвищення зайнятості, соціального захисту населення та популяризації Карпатського регіону, як в середині України, так і за її межами. Сама сутність взаємозв’язку між цими механізмами полягає в тому, що держава повинна регу- лювати ті сфери і процеси, на які ринок впливає недостатньо або мало ефективно. Це гарантуватиме ефективний розвиток гірських територій.Документ Аналіз виробництва і реалізації продукції (робіт, послуг) підприємств туризму : лекція з навчальної дисципліни " Економічний аналіз діяльності підприємства" для студентів спеціальності 073 "Менеджмент"(2020-02-27) Гуль, Іван; Hul, Ivan; Кафедра економіки та менеджментуДокумент Аналіз виробництва і реалізації продукції (робіт, послуг) підприємств туризму : лекція з навчальної дисципліни "Аналіз діяльності підприємств туризму" для студентів спеціальності 242 Туризм(2019-04-09) Гуль, Іван; Hul, Ivan; Кафедра економіки та менеджментуДокумент Аналіз витрат на виробництво та реалізацію продукції (робіт, послуг) підприємств туризму : лекція з навчальної дисципліни "Аналіз діяльності підприємств туризму" для студентів спеціальності 242 "Туризм"(2019-04-09) Гуль, Іван; Hul, Ivan; Кафедра економіки та менеджментуДокумент Аналіз витрат на виробництво та реалізацію продукції (робіт, послуг) підприємства : лекція з навчальної дисципліни "Економічний аналіз діяльності підприємства" для студентів спеціальності 073 "Менеджмент"(2020-02-27) Гуль, Іван; Hul, Ivan; Кафедра економіки та менеджментуДокумент Аналіз впливу пандемії COVID‑19 на зайнятість населення(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-01-21) Завидівська, Ольга; Завидівська, Наталія; Гуль, Іван; Zavydivska, Olha; Zavydivska, Nataliia; Hul, IvanДокумент Аналіз впливу пандемії COVID‑19 на зайнятість населення(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-01-21) Завидівська, Ольга; Завидівська, Наталія; Гуль, Іван; Zavydivska, Olha; Zavydivska, Nataliia; Hul, IvanДокумент Аналіз діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу : порядок оцінювання результатів навчання з навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 "Туризм"(2020-02-21) Гуль, Іван; Hul, Ivan; Кафедра економіки та менеджментуДокумент Аналіз діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу : теми та зміст практичних занять з навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 "Туризм"(2020-02-27) Гуль, Іван; Hul, Ivan; Кафедра економіки та менеджментуДокумент Аналіз діяльності підприємств туризму : дидактичне забезпечення самостійної роботи з навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 "Туризм"(2020-02-21) Гуль, Ірина; Hul, Ivan; Кафедра економіки та менеджментуДокумент Аналіз діяльності підприємств туризму : залікові вимоги з навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 "Туризм"(2020-02-21) Гуль, Іван; Hul, Ivan; Кафедра економіки та менеджментуДокумент Аналіз діяльності підприємств туризму : програма навчальної дисципліни підготовки бакалаврів галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм"(2019-03-15) Гуль, Іван; Hul, Ivan; Кафедра економіки та менеджментуМетою викладання навчальної дисципліни «Аналіз діяльності підприємств туризму» є формування у студентів теоретичних знань, умінь та практичних навичок щодо організації і проведення аналізу виробничої та фінансово-комерційної діяльності підприємств туристичної індустрії; системного оцінювання основних техніко-економічних та фінансових показників діяльності туристичних підприємств; виявлення внутрішніх резервів матеріальних, трудових та фінансових ресурсів і розроблення заходів щодо підвищення ефективності їх використання.Документ Аналіз діяльності підприємств туризму : програма навчальної дисципліни підготовки бакалаврів галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм"(2020-02-21) Гуль, Іван; Hul, Ivan; Кафедра економіки та менеджментуМетою викладання навчальної дисципліни «Аналіз діяльності підприємств туризму» є формування у студентів теоретичних знань, умінь та практичних навичок щодо організації і проведення аналізу виробничої та фінансово-комерційної діяльності підприємств туристичної індустрії; системного оцінювання основних техніко-економічних та фінансових показників діяльності туристичних підприємств; виявлення внутрішніх резервів матеріальних, трудових та фінансових ресурсів і розроблення заходів щодо підвищення ефективності їх використання.Документ Аналіз діяльності підприємств туризму : рекомендована література з навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 "Туризм"(2020-02-21) Гуль, Іван; Hul, Ivan; Кафедра економіки та менеджментуДокумент Аналіз діяльності підприємств туризму : робоча програма навчальної дисципліни галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм" факультету туризму і післядипломної та заочної освіти рівня вищої освіти "бакалавр"(2020-02-27) Гуль, Іван; Hul, Ivan; Кафедра економіки та менеджментуМетою дисципліни є формування у студентів теоретичних знань, умінь та практичних навичок щодо організації і проведення аналізу виробничої та фінансово-комерційної діяльності підприємств туристичної індустрії; системного оцінювання основних техніко-економічних та фінансових показників діяльності туристичних підприємств; виявлення внутрішніх резервів матеріальних, трудових та фінансових ресурсів і розроблення заходів щодо підвищення ефективності їх використання.Документ Аналіз діяльності підприємств туризму : робоча програма навчальної дисципліни галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм" факультету туризму і післядипломної та заочної освіти рівня вищої освіти "бакалавр"(2019-03-18) Гуль, Іван; Hul, Ivan; Кафедра економіки та менеджментуМетою дисципліни є формування у студентів теоретичних знань, умінь та практичних навичок щодо організації і проведення аналізу виробничої та фінансово-комерційної діяльності підприємств туристичної індустрії; системного оцінювання основних техніко-економічних та фінансових показників діяльності туристичних підприємств; виявлення внутрішніх резервів матеріальних, трудових та фінансових ресурсів і розроблення заходів щодо підвищення ефективності їх використання.