Перегляд за Автор "Hudyma Halyna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Дистанційне навчання у вищій школі: переваги, недоліки, перспективи(2024) Гудима Галина; Слодиницька Юлія; Hudyma Halyna; Slodynytska YuliiaАвтор наукової статті розглядає проблематику дистанційного навчання у вищій школі, фокусуючись на його перевагах, недоліках та перспективах. Зростання ролі технологій та зміни в соціокультурному середовищі спо- нукають заклади вищої освіти до реформування традиційних методів навчання та впровадження інноваційних підходів. У статті докладно розглядаються переваги дистанційного навчання. Зокрема, зазначається його гнуч- кість, яка дає можливість студентам здобувати знання власним темпом та віддалено від закладу вищої освіти. Підкреслюється можливість отримання освіти в будь-якому місці світу, що розширює географічні межі навчан- ня. Однак автор статті також обговорює низку недоліків дистанційного навчання. Серед них – відсутність фізичного взаємодії та обмеження соціального контакту, що може впливати на розвиток соціальних навичок студентів. Також розглядаються труднощі, пов’язані з мотивацією та технічними аспектами, які виникають у процесі дистанційного навчання. Особлива увага приділяється перспективам розвитку дистанційного навчання в контексті сучасних викликів та можливостей. Висвітлюються технологічні інновації, такі як: використання віртуальної реальності та штучного інтелекту, які можуть збагатити процес навчання та робити його більш ефективним. Автор акцентує увагу на важливості оцінювання в контексті дистанційного навчання. Зазнача- ється, що успіх цього формату навчання залежить від ретельного вивчення педагогічних стратегій, які під- тримують активне навчання та залучення студентів. Підкреслюється необхідність постійного вдосконалення дистанційного навчання, зокрема шляхом використання передових технологій та урахуванням сучасних потреб освіти. Ця стаття є важливим внеском у наукову дискусію щодо ролі та перспектив дистанційного навчання у вищій школі, а також визначає напрямки для подальших досліджень у цій області. The author of the scientific article examines the issue of distance learning in higher education, focusing on its advantages, disadvantages, and prospects. The increasing role of technology and changes in the socio-cultural environment prompt higher education institutions to reform traditional teaching methods and implement innovative approaches. The article extensively discusses the advantages of distance learning, highlighting its flexibility, which allows students to acquire knowledge at their own pace and remotely from the higher education institution. Emphasis is placed on the possibility of obtaining education anywhere in the world, thus expanding the geographical boundaries of learning. However, the author also discusses a range of disadvantages of distance learning, including the lack of physical interaction and limitations on social contact, which can impact the development of students’ social skills. Difficulties related to motivation and technical aspects that arise during distance learning are also considered. Special attention is given to the prospects of distance learning development in the context of contemporary challenges and opportunities. Technological innovations such as the use of virtual reality and artificial intelligence are highlighted as means to enrich the learning process and make it more effective. The author emphasizes the importance of assessment in the context of distance learning, noting that the success of this learning format depends on a thorough study of pedagogical strategies supporting active learning and student engagement. The need for continuous improvement of distance learning, particularly through the use of advanced technologies and consideration of modern educational needs, is underscored. This article contributes significantly to the scientific discussion on the role and perspectives of distance learning in higher education, also outlining directions for further research in this field.Документ Кіберспорт : метод. розроб. з англ. мови для сам. й ауд. роботи з теми «Спортивна спеціалізація» для студ. денної та заочної форми навчання за спеціальністю 017 «Фізична культура і спорт»(Ліга-Прес, 2022) Гудима Галина; Hudyma Halyna; Кафедра української та іноземних мовУ методичній розробці представлено тему «Спортивна спеціалізація» (Кіберспорт) для самостійної й аудиторної роботи студентів денної та заочної форми навчання. Теоретичний та практичний матеріал закріплюється розширеною системою вправ. Матеріали методичної розробки спрямовані на формування навичок усного та письмового мовлення. Методична розробка призначена для студентів спеціальності 017 «фізична культура і спорт», які навчаються за кредитно- модульною системою. The methodological development presents the topic "Sports Specialization" (eSports) for independent and classroom work of full-time and part-time students. The theoretical and practical material is consolidated by an extended system of exercises. The materials of the methodological development are aimed at developing oral and written communication skills. The methodological development is intended for students of specialty 017 "Physical Culture and Sports", who study according to the credit-modular system.