Перегляд за Автор "Horbonos, Fedir"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Increasing the competitiveness of enterprises based on the use of marketing management tools(2021-10-26) Pavlenchyk, Nataliia; Horbonos, Fedir; Pavlenchyk, Anatoliі; Skrynkovskyy, Ruslan; Pawlowski, Grzegorz; Павленчик, Наталія; Горбонос, Федір; Павленчик, Анатолій; Скриньковський, Руслан; Павловський, ҐжегожPurpose. The purpose of the article is to substantiate the need to use marketing management tools to increase the competitiveness of the enterprise and create a model of interaction of tools in the implementation of marketing strategies. Мета. Метою статті є обґрунтування необхідності використання маркетингового менеджменту інструментів підвищення конкурентоспроможності підприємства та створення моделі взаємодії інструментів в реалізація маркетингових стратегій.Документ Еколого-економічні детермінанти аварій на магістральних газопроводах(2022) Горбонос, Федір; Тулай, Оксана; Скриньковський, Руслан; Павленчик, Наталія; Князь, Святослав; Horbonos, Fedir; Tulai, Oksana; Skrynkovskyi, Ruslan; Pavlenchyk, Nataliia; Kniaz, Sviatoslav