Перегляд за Автор "Holovchuk, Yuliia"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Гастрономічний туризм як елемент маркетингових стратегій розвитку регіональної економіки в умовах кризи(2022-07-01) Паска, Марія; Головчук, Юлія; Гарасимчук, Назарій; Paska, Mariia; Holovchuk, Yuliia; Harasymchuk, NazariiУ статті обґрунтовано місце і роль гастрономічного туризму у маркетингових стратегіях розвитку регіональної економіки в Україні в сучасних кризових умовах. Узагальнено, що гастрономічний туризм є різновидом культурно-пізнавального туризму, під час якого ознайомлення з культурою певної території, етнічної групи чи національності відбувається за посередництвом їжі чи напоїв шляхом як їх споживання, так і спостереження за приготуванням чи участі у цьому процесі. Важливою передумовою розвитку гастрономічного туризму в регіоні є розроблення належного маркетингового забезпечення. Найбільш ефективний спосіб вирішення проблем регіонального туристичного брендингу полягає у формуванні стратегічних підходів до маркетингового забезпечення регіонального розвитку туризму в Україні, які мають базуватися на засадах системності, сталості, конвергентності та враховувати наявні регіональні відмінності. Обґрунтовано, що у кризових умовах ключовими засадами формування маркетингових стратегій розвитку регіональної економіки є гарантування безпеки соціальноекономічних систем і диверсифікація можливостей їх розвитку. Із позицій стратегічного управління регіональним розвитком в умовах виходу із кризи в контексті пріоритетності розвитку гастрономічного туризму розроблено комплекс заходів. Виявлено, що організаційна та функціональна унікальність гастрономічного туризму та його тісна інтеграція з місцевим культурним надбанням дають змогу максимізувати ефект підвищення конкурентоспроможності територіальних громад та регіонів і навіть в умовах кризи успішно розробляти і реалізовувати на початковому рівні заходи щодо підвищення стійкості та майбутнього прогресивного розвитку економічних систем. В умовах кризи економічні системи, функціонуючи в умовах нестабільності, потребують розробки і реалізації стратегічних пріоритетів, що базуються, зокрема, на маркетингових механізмах. Ефективним інструментом регіонального маркетингу є формування туристичного бренду регіону, що має бути ключовим аспектом маркетингових стратегій регіонального розвитку туризму. The article deals with the place and role of gastronomic tourism in marketing strategies of regional economy development in Ukraine in modern crisis conditions. It is generalized that gastronomic tourism is a kind of cultural-cognitive tourism, during which acquaintance with the culture of a certain territory, ethnic group or nationality takes place through food or beverages by both their consumption and observation of preparation or participation in this process. An important prerequisite for the development of gastronomic tourism in the region is the development of proper marketing support. The most effective way to solve the problems of regional tourism branding is to form strategic approaches to marketing support for regional tourism development in Ukraine, which should be based on the principles of system, sustainability, convergence and take into account existing regional differences. It is substantiated that in crisis conditions the key principles of formation of marketing strategies of development of regional economy are guarantee of safety of social and economic systems and diversification of possibilities of their development. From the standpoint of strategic management of regional development in the context of overcoming the crisis in the context of the priority of gastronomic tourism development, a set of measures has been developed. It was found that the organizational and functional uniqueness of gastronomic tourism and its close integration with local cultural heritage allow to maximize the effect of increasing the competitiveness of local communities and regions and even in times of crisis to successfully develop and implement measures to increase sustainability and future progressive economic systems. In times of crisis, economic systems, operating in conditions of instability, require the development and implementation of strategic priorities based, in particular, on marketing mechanisms. An effective tool of regional marketing is the formation of the tourist brand of the region, which should be a key aspect of marketing strategies for regional tourism development.Документ Маркетингові механізми модернізації системи надання санаторно-курортних послуг(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-10-06) Головчук, Юлія; Голод, Андрій; Holovchuk, Yuliia; Holod, AndriiДокумент Маркетингові механізми модернізації системи надання санаторно-курортних послуг(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-10-06) Головчук, Юлія; Голод, Андрій; Holovchuk, Yuliia; Holod, AndriiДокумент Модернізація регіональних туристичних систем на засадах сталого розвитку(2023) Голод, Андрій; Графська, Орислава; Головчук, Юлія; Дудаш, Олександр; Крижанівський, Тарас; Holod, Andrii; Hrafska, Oryslava; Holovchuk, Yuliia; Dudash, Oleksandr; Kryzhanivskyi, TarasУ статті узагальнено наявні та обґрунтовано нові наукові підходи до розвитку регіональних туристичних систем в умовах нестабільності на засадах сталості. За результатами аналізу сучасних наукових підходів відзначено, що регіональна туристична система є складною та динамічною системою, яка включає комплекс компонентів, що взаємодіють для підтримки розвитку туризму в окремому регіоні. The article summarizes the existing ones and substantiates the new ones scientific approaches to the development of regional tourism systems in the conditions instability on the basis of stability. According to the results of the analysis of modern scientific approaches noted that the regional tourism system is a complex and dynamic system that includes a complex of components, which interact to support the development of tourism in a separate region.Документ Модернізація санаторно-курортного господарства як чинник маркетингової політики регіонального розвитку туризму(2022) Голод, Андрій; Головчук, Юлія; Мороз, Соломія; Дудаш, Олександр; Holod, Andrii; Holovchuk, Yuliia; Moroz, Solomiia; Dudash, OleksandrУ статті обґрунтовано теоретико-методологічні засади дослідження модернізаційних процесів у туристичній сфері та сформовано практичні підходи для кількісного і якісного її оновлення на прикладі санаторно-курортного господарства, зокрема в контексті маркетингової політики регіонального розвитку туризму. Модернізація трактується як зміни, які відбуваються з об'єктами, шляхом оновлення властивостей для відповідності їх сучасним нормам, а бо ж процеси покращення наявних умов та параметрів для переходу на новий (інноваційний) рівень розвитку. Отже модернізація не виключає інноваційний розвиток, а є просто ширшим за масштабами та можливими наслідками процесом, який охоплює усі види економічної діяльності в регіоні та спрямований на їх прогресивні якісні та кількісні зміни. Відповідно, метою модернізаційних процесів у регіоні є його збалансований розвиток. y. The article deals with the theoretical and methodological principles of the study of modernization processes in the tourism sphere and forms practical approaches for its quantitative and qualitative renewal on the example of the spa and wellness industry, in particular in the context of the marketing policy of regional tourism development.Документ Проблеми маркетингового забезпечення регіональної туристичної політики в Україні(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-09-21) Голод, Андрій; Головчук, Юлія; Holod, Andrii; Holovchuk, YuliiaДокумент Роль маркетингових інновацій у розвитку гастрономічного туризму в регіоні(2022) Графська, Орислава; Головчук, Юлія; Никига, Оксана; Hrafska, Oryslava; Holovchuk, Yuliia; Nykyha, OksanaСтаття присвячена обґрунтуванню ролі маркетингових інновацій у регіональному розвитку гастрономічного туризму, зокрема на прикладі Львівської області. Використано методи аналізу літературних джерел, наукового синтезу та узагальнення, проєктний, порівняльний та системно-структурний методи. Гастрономічний туризм є перспективним видом туристичної діяльності, який використовує особливості харчування туристів не лише як базовий елемент надання послуг у місці тимчасового перебування, а й як окремий атрактивний складник дестинацій. The article deals with the substantiation of the role of marketing innovations in the gastronomic tourism regional development, in particular on the example of Lviv region. Methods of analysis of literary sources, scientific synthesis and generalization, project, comparative and system-structural methods are used. Gastronomic tourism is a promising type of tourism activity, which uses the peculiarities of tourist nutrition not only as a basic element of providing services in the place of temporary stay, but also as a separate attractive component of destinations.Документ Управління туристичними дестинаціями: інноваційні маркетингові підходи(2022) Головчук, Юлія; Мороз, Соломія; Цесців, Діана; Holovchuk, Yuliia; Moroz, Solomiia; Tsestsiv, DianaДосліджено теоретичні та методологічні проблеми управління туристичними дестинаціями в контексті формування інноваційних маркетингових підходів. Проаналізовано підходи до трактування туристичної дестинації та її структури, сформульовано авторське бачення окреслених теоретичних проблем. Наголошено на важливості процесів управління дестинаціями та ролі у них маркетингових механізмів. Охарактеризовано роль кластерного підходу та брендингу у розвитку туристичних дестинацій. На відміну від бренду товару чи послуги, який може бути достатньо легко змінений, бренд туристичної дестинації досить стабільний, включає матеріальні та нематеріальні елементи. Зроблено висновок про те, що туристичні дестинації є ключовим компонентом регіональної туристичної системи, який здатний активізувати туристичну діяльність та сприяти економічному розвитку територій. Пошук нових та ефективних підходів щодо управління туристичними дестинаціями є актуальною проблемою регіонального розвитку туризму. The purpose of the paper is to study the theoretical and methodological problems of managing tourism destinations in the context of the formation of innovative marketing approaches. The urgency of the researched problems is determined by the need to find new ways of developing tourism destinations in crisis conditions. The research used the methods of analysis of literary sources, synthesis, generalization, structural-functional and systemic approaches. Approaches to the interpretation of the tourism destination and its structure are analyzed; the author’s vision of the outlined theoretical problems is formulated. Modern tourism destinations should consist of such basic components as attractions and tourism infrastructure (including accompanying, transport and information). The importance of destination management processes and the role of marketing mechanisms in them are emphasized. The role of the cluster approach and branding in the development of tourist destinations is characterized. The cluster approach is important in the strategic regional development of tourism, and its advantages lie in the widest possible involvement in the formation of the competitiveness of tourism destinations of all subsystems and components of regional tourism systems. Unlike the brand of a product or service, which can be changed quite easily, the brand of a tourism destination is quite stable and includes tangible and intangible elements. It is concluded that tourism destinations are a key component of the regional tourism system, which is able to activate tourist activity and contribute to the economic development of the territories. The search for new and effective approaches to the management of tourism destinations is an urgent problem of regional tourism development. Successful and timely application of effective approaches to the management of tourism destinations will allow to create a unique and high-quality tourism product, as well as to activate tourist flows. The practical value of the article lies in the possibility of applying the research results to form strategic priorities of regional tourism development at the level of destinations, using them as a basis for further research in this direction.Документ Інноваційні засади регіональної політики розвитку туризму(2023) Графська, Орислава; Головчук, Юлія; Никига, Оксана; Hrafska, Oryslava; Holovchuk, Yuliia; Nykyha, OksanaУ статті узагальнено наукові підходи щодо інноваційного розвитку туризму та сформовано його методологічні засади з фокусом на формування регіональної політики розвитку туризму. Зроблено висновок про те, що аналіз сучасного інноваційного розвитку туризму неможливий без врахування положень системного підходу. У такому випадку регіон як об’єкт регіональної політики розвитку туризму слід аналізувати як регіональну туристичну систему. The article summarizes scientific approaches to the innovative development of tourism and forms its methodological foundations with a focus on forming a regional tourism development policy. It was concluded that the analysis of the innovative modern development of tourism is impossible without taking into account the provisions of the system approach.Документ Інноваційні напрями туристичного брендингу регіону(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-05-19) Головчук, Юлія; Holovchuk, YuliiaТуристичні бренди регіонів України мають узгоджуватися із національ- ним туристичним брендом, зберігаючи водночас свою унікальність. Tourism brands of the regions of Ukraine should be coordinated with the national tourist brand while maintaining its uniqueness.