Перегляд за Автор "Hertsyk, Myroslav"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Досвід підготовки фахівців з фізичної реабілітації у ЛДІФК(ЛДІФК, 1998) Герцик, Мирослав; Hertsyk, MyroslavМетою дослідження є досвід підготовки фахівців з фізичної реабілітації у ЛДІФК.Документ Досвід підготовки фахівців з фізичної реабілітації у ЛДІФК(ЛДІФК, 1998) Герцик, Мирослав; Hertsyk, MyroslavМетою дослідження є досвід підготовки фахівців з фізичної реабілітації у ЛДІФК.Документ Львівському державному інституту фізичної культури 60 років(2006) Герцик, Мирослав; Hertsyk, MyroslavСучасний рівень розвитку фізичного виховання і спорту годі уявити без спеціальних вищих навчальних закладів, де навчаються кваліфіковані кадри фахівців різних напрямів: для спортивно-педагогічної роботи, для роботи в масовому та олімпійському спорті, для фізичної реабілітації, рекреації і оздоровчої фізичної культури, для фізичної підготовки у Збройних Силах. ЛДІФК серед закладів фізкультурної освіти України посідає особливе місце, як особливим є місто, де він знаходиться.Документ Львівському державному інституту фізичної культури 60 років(2006) Герцик, Мирослав; Hertsyk, MyroslavСучасний рівень розвитку фізичного виховання і спорту годі уявити без спеціальних вищих навчальних закладів, де навчаються кваліфіковані кадри фахівців різних напрямів: для спортивно-педагогічної роботи, для роботи в масовому та олімпійському спорті, для фізичної реабілітації, рекреації і оздоровчої фізичної культури, для фізичної підготовки у Збройних Силах. ЛДІФК серед закладів фізкультурної освіти України посідає особливе місце, як особливим є місто, де він знаходиться.Документ Особливості використання засобів олімпійської освіти на уроках англійської мови у початковій школі(2015) Вацеба, Оксана; Vatseba, Oksana; Герцик, Мирослав; Hertsyk, Myroslav; Ільків, Оксана; Ilkiv, Oksana; Керецман, Т.; Keretsman, T.У роботі висвітлено особливості використання засобів олімпійської освіти на уроках англійської мови у початковій школі. Було проведено анкетування на базі Перечинської ЗОШ ІІІІ ступенів Закарпатської області, зокрема серед учнів початкових класів та вчителів загальноосвітньої школи щодо їхньої поінформованості про олімпійську освіту в Україні. На основі цього проаналізовано особливості впровадження елементів олімпійської освіти в систему урочного вивчення англійської мови. Розроблено рекомендації для вчителів англійської мови щодо використання засобів олімпійської освіти на уроках англійської мови у початковій школі.