Перегляд за Автор "Hashchyshyn Vira"
Зараз показуємо 1 - 19 з 19
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Біологічна хімія та біохімія рухової активності : навчальна програма дисципліни спеціалізації підготовки бакалаврів, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, спеціальність : 227 Фізична терапія, ерготерапія ; 227 Терапія та реабілітація(Біологічна хімія та біохімія рухової активності : навчальна програма дисципліни спеціалізації підготовки бакалаврів, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, спеціальність : 227 Фізична терапія, ерготерапія ; 227 Терапія та реабілітація / розроб. Гащишин В. Р., Тимочко-Волошин Р. І., Параняк Н.М., Борецький Ю. Р. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – 11 с., 2023) Гащишин Віра,; Тимочко-Волошин Роксолана; Параняк Наталія; Борецький Юрій; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Paraniak Nataliia; Boretskyi YuriiМетою викладання навчальної дисципліни «Біологічна хімія та біохімія рухової активності» є засвоєння студентами знань про біохімічні складові та процеси в організмі людини, тонку організацію м’язової тканини, механізми енергозабезпечення м’язової роботи та впливу дозованих фізичних навантажень на функціонування різних систем організму.Документ Біологічна хімія та біохімія рухової активності : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, спеціальність: 227 Терапія та реабілітація, факультет терапії та реабілітації(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Борецький Юрій; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Boretskyi Yurii; Кафедра біохімії та гігієниМетою викладання навчальної дисципліни «Біологічна хімія та біохімія рухової активності» є засвоєння студентами знань про біохімічні складові та процеси в організмі людини, тонку організацію м’язової тканини, механізми енергозабезпечення м’язової роботи та впливу дозованих фізичних навантажень на функціонування різних систем організму.Документ Біологія людини та основи біоетики : програма вибіркової навчальної дисципліни підготовки бакалаврів, факультет фізичної терапії та ерготерапії, галузь знань: 22 «Охорона здоров’я», спеціальність: 227 «Фізична терапія, ерготерапія»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021) Гащишин Віра; Трач Володимир; Hashchyshyn Vira; Trach Volodymyr; Кафедра біохімії та гігієниМетою викладання навчальної дисципліни «Біологія людини та основи біоетики» є вивчити структурно-функціональні особливості організму людини, його органів та систем; сформувати цілісне уявлення про мікроскопічну будову, закономірності розвитку, регенеративні можливості клітин, тканин та органів людського організму; розглянути організм, як єдине ціле, нерозривно пов’язане із зовнішнім середовищем; сформувати у студентів цілісне уявлення про сучасну генетику та селекцію, висвітлити основні проблеми класичної, молекулярної генетики та цитогенетики на сучасному етапі розвитку науки; отримати базові знання, що охоплюють моральну проблематику діяльності людини в медицині та біології, а також питання забезпечення безпеки існування та збереження здоров'я і життя людини.Документ Біологія людини та основи біоетики : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 22 Охорона здоров’я, спеціальність 227 Терапія та реабілітація(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гащишин Віра; Борецький Юрій; Hashchyshyn Vira; Boretskyi Yurii; Кафедра біохімії та гігієниМета: вивчити структурно-функціональні особливості організму людини, його органів та систем; сформувати цілісне уявлення про мікроскопічну будову, закономірності розвитку, регенеративні можливості клітин, тканин та органів людського організму; розглянути організм, як єдине ціле, нерозривно пов’язане із зовнішнім середовищем; сформувати у студентів цілісне уявлення про сучасну генетику та селекцію, висвітлити основні проблеми класичної, молекулярної генетики та цитогенетики на сучасному етапі розвитку науки; отримати базові знання, що охоплюють моральну проблематику діяльності людини в медицині та біології, а також питання забезпечення безпеки існування та збереження здоров'я і життя людини.Документ Біологія людини та основи біоетики : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік, компонент освітньої програми – вибірковий, спеціальність 227 «Терапія та реабілітація», галузь знань 22 «Охорона здоров’я», ступінь вищої освіти - бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гащишин Віра; Hashchyshyn Vira; Кафедра біохімії та гігієниМетою викладання навчальної дисципліни є розглянути організм, як єдине ціле, нерозривно пов’язане із зовнішнім середовищем; вивчити структурно-функціональні особливості організму людини, його органів та систем; сформувати цілісне уявлення про мікроскопічну будову, закономірності розвитку, регенеративні можливості клітин, тканин та органів людського організму; сформувати у студентів цілісне уявлення про сучасну генетику та селекцію, висвітлити основні проблеми класичної, молекулярної генетики та цитогенетики на сучасному етапі розвитку науки; отримати базові знання, що охоплюють моральну проблематику діяльності людини в медицині та біології, а також питання забезпечення безпеки існування та збереження здоров'я і життя людини.Документ Біохімія : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалаврів, галузь знань : 01 Освіта/Педагогіка ; 02 Середня освіта, спеціальність : 014 Середня освіта (фізична культура) ; 024 Хореографія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023) Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Параняк Наталія; Борецький Юрій; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Paraniak Nataliia; Boretskyi Yurii; Кафедра біохімії та гігієниМетою викладання навчальної дисципліни «Біохімія» є засвоєння студентами знань, пов’язаних з вивченням біохімічних процесів, зокрема, особливостями їх регулювання в умовах організму людини, які формують підготовку сучасних фахівців спеціальності фізична культура і спорт (фітнес і рекреація; фізична реабілітація): оволодіння знаннями про воду як універсальне дисперсне середовище живих організмів, зокрема – людини, будову і властивості молекул води, а також активну реакцію середовища та механізм дії буферних систем; оволодіння знаннями про вуглеводи як основне джерело енергії, ліпіди. Вивчення їх будови, властивостей та біологічної ролі; з’ясування будови, властивостей та біологічної ролі білків і нуклеїнових кислот як важливої складової частини живого організму; ознайомлення студентів з основними класами ферментів, їх будовою та функціями; оволодіння знаннями про перетворення вуглеводів в процесі травлення і обмін на клітинному рівні; травлення та обмін жирів, білків і нуклеїнових кислот в організмі людини, їх роль, зокрема, і при м’язовій діяльності.Документ Біохімія : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань : 01 Освіта/Педагогіка, 02 – Середня освіта, спеціальність: 014 Середня освіта (фізична культура), 024 Хореографія, факультет педагогічної освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Борецький Юрій; Параняк Наталія; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Boretskyi Yurii; Paraniak Nataliia; Кафедра біохімії та гігієниМетою викладання навчальної дисципліни «Біохімія» є засвоєння студентами знань, пов’язаних з вивченням біохімічних процесів, зокрема, особливостями їх регулювання в умовах організму людини, які формують підготовку сучасних фахівців спеціальності фізична культура і спорт (фітнес і рекреація; фізична реабілітація): оволодіння знаннями про воду як універсальне дисперсне середовище живих організмів, зокрема – людини, будову і властивості молекул води, а також активну реакцію середовища та механізм дії буферних систем; оволодіння знаннями про вуглеводи як основне джерело енергії, ліпіди. Вивчення їх будови, властивостей та біологічної ролі; з’ясування будови, властивостей та біологічної ролі білків і нуклеїнових кислот як важливої складової частини живого організму; ознайомлення студентів з основними класами ферментів, їх будовою та функціями; оволодіння знаннями про перетворення вуглеводів в процесі травлення і обмін на клітинному рівні; травлення та обмін жирів, білків і нуклеїнових кислот в організмі людини, їх роль, зокрема, і при м’язовій діяльності.Документ Біохімія : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік, компонент освітньої програми – нормативний, спеціальність 014 «Середня освіта(фізична культура)», 024 «Хореографія», галузь знань 01 «Освіта/Педагогіка», 02 «Середня освіта», ступінь вищої освіти - бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гащишин Віра; Hashchyshyn Vira; Кафедра біохімії та гігієниМетою викладання навчальної дисципліни є засвоєння студентами знань, пов’язаних з вивченням біохімічних процесів, зокрема, особливостями їх регулювання в умовах організму людини, які формують підготовку сучасних фахівців спеціальностей середня освіта (фізична культура) та хореографія: оволодіння знаннями про воду як універсальне дисперсне середовище живих організмів, зокрема – людини, будову і властивості молекул води, а також активну реакцію середовища та механізм дії буферних систем; оволодіння знаннями про вуглеводи як основне джерело енергії, ліпіди; вивчення їх будови, властивостей та біологічної ролі; з’ясування будови, властивостей та біологічної ролі білків і нуклеїнових кислот як важливої складової частини живого організму; ознайомлення студентів з основними класами ферментів, їх будовою та функціями; оволодіння знаннями про перетворення вуглеводів в процесі травлення і обмін на клітинному рівні; травлення та обмін жирів, білків і нуклеїнових кислот в організмі людини, їх роль, зокрема, і при м’язовій діяльності.Документ Біохімія : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік, компонент освітньої програми – нормативний, спеціальність 014 «Середня освіта(фізична культура)», 024 «Хореографія», галузь знань 01 «Освіта/Педагогіка», 02 «Середня освіта», ступінь вищої освіти – бакалавр, ІІ курс, ІІІ семестр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гащишин Віра; Hashchyshyn Vira; Кафедра біохімії та гігієниМетою викладання навчальної дисципліни є засвоєння студентами знань, пов’язаних з вивченням біохімічних процесів, зокрема, особливостями їх регулювання в умовах організму людини, які формують підготовку сучасних фахівців спеціальностей середня освіта (фізична культура) та хореографія: оволодіння знаннями про воду як універсальне дисперсне середовище живих організмів, зокрема – людини, будову і властивості молекул води, а також активну реакцію середовища та механізм дії буферних систем; оволодіння знаннями про вуглеводи як основне джерело енергії, ліпіди; вивчення їх будови, властивостей та біологічної ролі; з’ясування будови, властивостей та біологічної ролі білків і нуклеїнових кислот як важливої складової частини живого організму; ознайомлення студентів з основними класами ферментів, їх будовою та функціями; оволодіння знаннями про перетворення вуглеводів в процесі травлення і обмін на клітинному рівні; травлення та обмін жирів, білків і нуклеїнових кислот в організмі людини, їх роль, зокрема, і при м’язовій діяльності.Документ ВЗ 1 Харчова хімія : програма вибіркової навчальної дисципліни, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Кафедра біохімії та гігієниМета дисципліни «Харчова хімія»: поглибити знання студентів з неорганічної та органічної хімії та створити у свідомості студентів уявлення про тісний і логічний зв'язок законів хімії, біохімії, біології із різноманітними явищами, які спостерігаються при виробництві зберіганні і приготуванні харчових продуктів.Документ ВЗ 1 Харчова хімія : робоча програма вибіркова навчальна дисципліна, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Параняк Наталія; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Paraniak Nataliia; Кафедра біохімії та гігієниМета дисципліни «Харчова хімія»: поглибити знання студентів з неорганічної та органічної хімії та створити у свідомості студентів уявлення про тісний і логічний зв'язок законів хімії, біохімії, біології із різноманітними явищами, які спостерігаються при виробництві зберіганні і приготуванні харчових продуктів.Документ ВЗ 5 Мікробіологія : програма дисципліни вибору закладу вищої освіти, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування» спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гащишин Віра; Борецький Юрій; Hashchyshyn Vira; Boretskyi Yurii; Кафедра біохімії та гігієниМетою викладання навчальної дисципліни «Мікробіологія» є ознайомити студентів зі світом мікроорганізмів, їх цитологічними, фізіологічними і біохімічними властивостями; розглянути питання сучасної систематики й охарактеризувати основні групи; акцентувати увагу на особливостях метаболізму; поглибити знання про організацію геному мікроорганізмів, принципи генно-інженерних досліджень; ознайомити з принципами нормування мікробіологічних показників якості харчових продуктів та державними документами, в яких вони сформовані; формування у студентів системи спеціальних теоретичних знань щодо класифікації та асортименту харчових продуктів, контролю їх якості при зберіганні та використанні; оволодіння навичками органолептичного та інструментального методів контролю якості продуктів харчування; формування знань з основ мікробіології для наступного їх застосування у професійній діяльності.Документ ВЗ 5 Мікробіологія : робоча програма дисципліни вибору закладу вищої освіти, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гащишин Віра,; Борецький Юрій; Hashchyshyn Vira; Boretskyi Yurii; Кафедра біохімії та гігієниМетою викладання навчальної дисципліни «Мікробіологія» є ознайомити студентів зі світом мікроорганізмів, їх цитологічними, фізіологічними і біохімічними властивостями; розглянути питання сучасної систематики й охарактеризувати основні групи; акцентувати увагу на особливостях метаболізму; поглибити знання про організацію геному мікроорганізмів, принципи генно-інженерних досліджень; ознайомити з принципами нормування мікробіологічних показників якості харчових продуктів та державними документами, в яких вони сформовані; формування у студентів системи спеціальних теоретичних знань щодо класифікації та асортименту харчових продуктів, контролю їх якості при зберіганні та використанні; оволодіння навичками органолептичного та інструментального методів контролю якості продуктів харчування; формування знань з основ мікробіології для наступного їх застосування у професійній діяльності.Документ ВЗ 5 Мікробіологія : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік, компонент освітньої програми – вибірковий, спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа», галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», ступінь вищої освіти – бакалавр, І курс, ІІ семестр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гащишин Віра; Hashchyshyn Vira; Кафедра біохімії та гігієниМетою викладання навчальної дисципліни є ознайомити студентів зі світом мікроорганізмів, їх цитологічними, фізіологічними і біохімічними властивостями; розглянути питання сучасної систематики й охарактеризувати основні групи; акцентувати увагу на особливостях метаболізму; поглибити знання про організацію геному мікроорганізмів, принципи генно-інженерних досліджень; ознайомити з принципами нормування мікробіологічних показників якості харчових продуктів та державними документами, в яких вони сформовані; формування у студентів системи спеціальних теоретичних знань щодо класифікації та асортименту харчових продуктів, контролю їх якості при зберіганні та використанні; оволодіння навичками органолептичного та інструментального методів контролю якості продуктів харчування; формування знань з основ мікробіології для наступного їх застосування у професійній діяльності.Документ Неінвазивні методи дослідження у фізичній культурі і спорті : навчальна програма нормативної дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань : 01 Освіта, спеціальності : 017 Фізична культура і спорт(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Кафедра біохімії та гігієниМетою навчальної дисципліни «Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії» є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня розуміння фізичних, хімічних, біологічних законів, які лежать в основі принципів неінвазивних методів.Документ Неінвазивні методи дослідження у фізичній культурі і спорті : робоча навчальна програма нормативної дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань : 01 Освіта, спеціальності : 017 Фізична культура і спорт(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Кафедра біохімії і гігієниМетою навчальної дисципліни «Неінвазивні методи дослідження у фізичній культурі і спорті» є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня розуміння фізичних, хімічних, біологічних законів, які лежать в основі принципів неінвазивних методів.Документ Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії : навчальна програма вибіркової дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, cпеціальності : 227 Фізична терапія, ерготерапія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2020) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Кафедра біохімії та гігієниМетою навчальної дисципліни «Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії» є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня розуміння фізичних, хімічних, біологічних законів, які лежать в основі принципів неінвазивних методів.Документ Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії : робоча навчальна програма вибіркової дисципліни, підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, cпеціальності : 227 Фізична терапія ерготерапія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Кафедра біохімії і гігієниМетою навчальної дисципліни «Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії» є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня розуміння фізичних, хімічних, біологічних законів, які лежать в основі принципів неінвазивних методів.Документ Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії : силабус курсу, галузь знань 01 Освіта, 22 Охорона здоров’я, спеціальність 227 Фізична терапія, ерготерапія, рівень освіти ІІІ(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Кафедра біохімії і гігієни