Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Hashchyshyn Vira"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 20 з 26
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Документ
    Lactic acid is a marker of energy metabolism and a regulatory effector in the human body
    (2024) Hlozhyk Iryna; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Paraniak Nataliia; Ivashchenko Vitaliy; Shavel Khrystyna; Verbin Igor; Boretsky Yuriy; Гложик Ірина; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Параньок Наталія; Іващенко Віталій; Шавель Христина; Вербін Ігор; Борецький Юрій
  • Документ
    Біологічна хімія та біохімія рухової активності : навчальна програма дисципліни спеціалізації підготовки бакалаврів, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, спеціальність : 227 Фізична терапія, ерготерапія ; 227 Терапія та реабілітація
    (Біологічна хімія та біохімія рухової активності : навчальна програма дисципліни спеціалізації підготовки бакалаврів, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, спеціальність : 227 Фізична терапія, ерготерапія ; 227 Терапія та реабілітація / розроб. Гащишин В. Р., Тимочко-Волошин Р. І., Параняк Н.М., Борецький Ю. Р. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – 11 с., 2023) Гащишин Віра,; Тимочко-Волошин Роксолана; Параняк Наталія; Борецький Юрій; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Paraniak Nataliia; Boretskyi Yurii
    Метою викладання навчальної дисципліни «Біологічна хімія та біохімія рухової активності» є засвоєння студентами знань про біохімічні складові та процеси в організмі людини, тонку організацію м’язової тканини, механізми енергозабезпечення м’язової роботи та впливу дозованих фізичних навантажень на функціонування різних систем організму.
  • Документ
    Біологічна хімія та біохімія рухової активності : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, спеціальність: 227 Терапія та реабілітація, факультет терапії та реабілітації
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Борецький Юрій; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Boretskyi Yurii; Кафедра біохімії та гігієни
    Метою викладання навчальної дисципліни «Біологічна хімія та біохімія рухової активності» є засвоєння студентами знань про біохімічні складові та процеси в організмі людини, тонку організацію м’язової тканини, механізми енергозабезпечення м’язової роботи та впливу дозованих фізичних навантажень на функціонування різних систем організму.
  • Документ
    Біологія людини та основи біоетики : програма вибіркової навчальної дисципліни підготовки бакалаврів, факультет фізичної терапії та ерготерапії, галузь знань: 22 «Охорона здоров’я», спеціальність: 227 «Фізична терапія, ерготерапія»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021) Гащишин Віра; Трач Володимир; Hashchyshyn Vira; Trach Volodymyr; Кафедра біохімії та гігієни
    Метою викладання навчальної дисципліни «Біологія людини та основи біоетики» є вивчити структурно-функціональні особливості організму людини, його органів та систем; сформувати цілісне уявлення про мікроскопічну будову, закономірності розвитку, регенеративні можливості клітин, тканин та органів людського організму; розглянути організм, як єдине ціле, нерозривно пов’язане із зовнішнім середовищем; сформувати у студентів цілісне уявлення про сучасну генетику та селекцію, висвітлити основні проблеми класичної, молекулярної генетики та цитогенетики на сучасному етапі розвитку науки; отримати базові знання, що охоплюють моральну проблематику діяльності людини в медицині та біології, а також питання забезпечення безпеки існування та збереження здоров'я і життя людини.
  • Документ
    Біологія людини та основи біоетики : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 22 Охорона здоров’я, спеціальність 227 Терапія та реабілітація
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гащишин Віра; Борецький Юрій; Hashchyshyn Vira; Boretskyi Yurii; Кафедра біохімії та гігієни
    Мета: вивчити структурно-функціональні особливості організму людини, його органів та систем; сформувати цілісне уявлення про мікроскопічну будову, закономірності розвитку, регенеративні можливості клітин, тканин та органів людського організму; розглянути організм, як єдине ціле, нерозривно пов’язане із зовнішнім середовищем; сформувати у студентів цілісне уявлення про сучасну генетику та селекцію, висвітлити основні проблеми класичної, молекулярної генетики та цитогенетики на сучасному етапі розвитку науки; отримати базові знання, що охоплюють моральну проблематику діяльності людини в медицині та біології, а також питання забезпечення безпеки існування та збереження здоров'я і життя людини.
  • Документ
    Біологія людини та основи біоетики : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік, компонент освітньої програми – вибірковий, спеціальність 227 «Терапія та реабілітація», галузь знань 22 «Охорона здоров’я», ступінь вищої освіти - бакалавр
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гащишин Віра; Hashchyshyn Vira; Кафедра біохімії та гігієни
    Метою викладання навчальної дисципліни є розглянути організм, як єдине ціле, нерозривно пов’язане із зовнішнім середовищем; вивчити структурно-функціональні особливості організму людини, його органів та систем; сформувати цілісне уявлення про мікроскопічну будову, закономірності розвитку, регенеративні можливості клітин, тканин та органів людського організму; сформувати у студентів цілісне уявлення про сучасну генетику та селекцію, висвітлити основні проблеми класичної, молекулярної генетики та цитогенетики на сучасному етапі розвитку науки; отримати базові знання, що охоплюють моральну проблематику діяльності людини в медицині та біології, а також питання забезпечення безпеки існування та збереження здоров'я і життя людини.
  • Документ
    Біохімія : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалаврів, галузь знань : 01 Освіта/Педагогіка ; 02 Середня освіта, спеціальність : 014 Середня освіта (фізична культура) ; 024 Хореографія
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023) Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Параняк Наталія; Борецький Юрій; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Paraniak Nataliia; Boretskyi Yurii; Кафедра біохімії та гігієни
    Метою викладання навчальної дисципліни «Біохімія» є засвоєння студентами знань, пов’язаних з вивченням біохімічних процесів, зокрема, особливостями їх регулювання в умовах організму людини, які формують підготовку сучасних фахівців спеціальності фізична культура і спорт (фітнес і рекреація; фізична реабілітація): оволодіння знаннями про воду як універсальне дисперсне середовище живих організмів, зокрема – людини, будову і властивості молекул води, а також активну реакцію середовища та механізм дії буферних систем; оволодіння знаннями про вуглеводи як основне джерело енергії, ліпіди. Вивчення їх будови, властивостей та біологічної ролі; з’ясування будови, властивостей та біологічної ролі білків і нуклеїнових кислот як важливої складової частини живого організму; ознайомлення студентів з основними класами ферментів, їх будовою та функціями; оволодіння знаннями про перетворення вуглеводів в процесі травлення і обмін на клітинному рівні; травлення та обмін жирів, білків і нуклеїнових кислот в організмі людини, їх роль, зокрема, і при м’язовій діяльності.
  • Документ
    Біохімія : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань : 01 Освіта/Педагогіка, 02 – Середня освіта, спеціальність: 014 Середня освіта (фізична культура), 024 Хореографія, факультет педагогічної освіти
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Борецький Юрій; Параняк Наталія; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Boretskyi Yurii; Paraniak Nataliia; Кафедра біохімії та гігієни
    Метою викладання навчальної дисципліни «Біохімія» є засвоєння студентами знань, пов’язаних з вивченням біохімічних процесів, зокрема, особливостями їх регулювання в умовах організму людини, які формують підготовку сучасних фахівців спеціальності фізична культура і спорт (фітнес і рекреація; фізична реабілітація): оволодіння знаннями про воду як універсальне дисперсне середовище живих організмів, зокрема – людини, будову і властивості молекул води, а також активну реакцію середовища та механізм дії буферних систем; оволодіння знаннями про вуглеводи як основне джерело енергії, ліпіди. Вивчення їх будови, властивостей та біологічної ролі; з’ясування будови, властивостей та біологічної ролі білків і нуклеїнових кислот як важливої складової частини живого організму; ознайомлення студентів з основними класами ферментів, їх будовою та функціями; оволодіння знаннями про перетворення вуглеводів в процесі травлення і обмін на клітинному рівні; травлення та обмін жирів, білків і нуклеїнових кислот в організмі людини, їх роль, зокрема, і при м’язовій діяльності.
  • Документ
    Біохімія : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік, компонент освітньої програми – нормативний, спеціальність 014 «Середня освіта(фізична культура)», 024 «Хореографія», галузь знань 01 «Освіта/Педагогіка», 02 «Середня освіта», ступінь вищої освіти - бакалавр
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гащишин Віра; Hashchyshyn Vira; Кафедра біохімії та гігієни
    Метою викладання навчальної дисципліни є засвоєння студентами знань, пов’язаних з вивченням біохімічних процесів, зокрема, особливостями їх регулювання в умовах організму людини, які формують підготовку сучасних фахівців спеціальностей середня освіта (фізична культура) та хореографія: оволодіння знаннями про воду як універсальне дисперсне середовище живих організмів, зокрема – людини, будову і властивості молекул води, а також активну реакцію середовища та механізм дії буферних систем; оволодіння знаннями про вуглеводи як основне джерело енергії, ліпіди; вивчення їх будови, властивостей та біологічної ролі; з’ясування будови, властивостей та біологічної ролі білків і нуклеїнових кислот як важливої складової частини живого організму; ознайомлення студентів з основними класами ферментів, їх будовою та функціями; оволодіння знаннями про перетворення вуглеводів в процесі травлення і обмін на клітинному рівні; травлення та обмін жирів, білків і нуклеїнових кислот в організмі людини, їх роль, зокрема, і при м’язовій діяльності.
  • Документ
    Біохімія : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік, компонент освітньої програми – нормативний, спеціальність 014 «Середня освіта(фізична культура)», 024 «Хореографія», галузь знань 01 «Освіта/Педагогіка», 02 «Середня освіта», ступінь вищої освіти – бакалавр, ІІ курс, ІІІ семестр
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гащишин Віра; Hashchyshyn Vira; Кафедра біохімії та гігієни
    Метою викладання навчальної дисципліни є засвоєння студентами знань, пов’язаних з вивченням біохімічних процесів, зокрема, особливостями їх регулювання в умовах організму людини, які формують підготовку сучасних фахівців спеціальностей середня освіта (фізична культура) та хореографія: оволодіння знаннями про воду як універсальне дисперсне середовище живих організмів, зокрема – людини, будову і властивості молекул води, а також активну реакцію середовища та механізм дії буферних систем; оволодіння знаннями про вуглеводи як основне джерело енергії, ліпіди; вивчення їх будови, властивостей та біологічної ролі; з’ясування будови, властивостей та біологічної ролі білків і нуклеїнових кислот як важливої складової частини живого організму; ознайомлення студентів з основними класами ферментів, їх будовою та функціями; оволодіння знаннями про перетворення вуглеводів в процесі травлення і обмін на клітинному рівні; травлення та обмін жирів, білків і нуклеїнових кислот в організмі людини, їх роль, зокрема, і при м’язовій діяльності.
  • Документ
    ВЗ 1 Харчова хімія : програма вибіркової навчальної дисципліни, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Кафедра біохімії та гігієни
    Мета дисципліни «Харчова хімія»: поглибити знання студентів з неорганічної та органічної хімії та створити у свідомості студентів уявлення про тісний і логічний зв'язок законів хімії, біохімії, біології із різноманітними явищами, які спостерігаються при виробництві зберіганні і приготуванні харчових продуктів.
  • Документ
    ВЗ 1 Харчова хімія : робоча програма вибіркова навчальна дисципліна, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Параняк Наталія; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Paraniak Nataliia; Кафедра біохімії та гігієни
    Мета дисципліни «Харчова хімія»: поглибити знання студентів з неорганічної та органічної хімії та створити у свідомості студентів уявлення про тісний і логічний зв'язок законів хімії, біохімії, біології із різноманітними явищами, які спостерігаються при виробництві зберіганні і приготуванні харчових продуктів.
  • Документ
    ВЗ 5 Мікробіологія : програма дисципліни вибору закладу вищої освіти, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування» спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гащишин Віра; Борецький Юрій; Hashchyshyn Vira; Boretskyi Yurii; Кафедра біохімії та гігієни
    Метою викладання навчальної дисципліни «Мікробіологія» є ознайомити студентів зі світом мікроорганізмів, їх цитологічними, фізіологічними і біохімічними властивостями; розглянути питання сучасної систематики й охарактеризувати основні групи; акцентувати увагу на особливостях метаболізму; поглибити знання про організацію геному мікроорганізмів, принципи генно-інженерних досліджень; ознайомити з принципами нормування мікробіологічних показників якості харчових продуктів та державними документами, в яких вони сформовані; формування у студентів системи спеціальних теоретичних знань щодо класифікації та асортименту харчових продуктів, контролю їх якості при зберіганні та використанні; оволодіння навичками органолептичного та інструментального методів контролю якості продуктів харчування; формування знань з основ мікробіології для наступного їх застосування у професійній діяльності.
  • Документ
    ВЗ 5 Мікробіологія : робоча програма дисципліни вибору закладу вищої освіти, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гащишин Віра,; Борецький Юрій; Hashchyshyn Vira; Boretskyi Yurii; Кафедра біохімії та гігієни
    Метою викладання навчальної дисципліни «Мікробіологія» є ознайомити студентів зі світом мікроорганізмів, їх цитологічними, фізіологічними і біохімічними властивостями; розглянути питання сучасної систематики й охарактеризувати основні групи; акцентувати увагу на особливостях метаболізму; поглибити знання про організацію геному мікроорганізмів, принципи генно-інженерних досліджень; ознайомити з принципами нормування мікробіологічних показників якості харчових продуктів та державними документами, в яких вони сформовані; формування у студентів системи спеціальних теоретичних знань щодо класифікації та асортименту харчових продуктів, контролю їх якості при зберіганні та використанні; оволодіння навичками органолептичного та інструментального методів контролю якості продуктів харчування; формування знань з основ мікробіології для наступного їх застосування у професійній діяльності.
  • Документ
    ВЗ 5 Мікробіологія : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік, компонент освітньої програми – вибірковий, спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа», галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», ступінь вищої освіти – бакалавр, І курс, ІІ семестр
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гащишин Віра; Hashchyshyn Vira; Кафедра біохімії та гігієни
    Метою викладання навчальної дисципліни є ознайомити студентів зі світом мікроорганізмів, їх цитологічними, фізіологічними і біохімічними властивостями; розглянути питання сучасної систематики й охарактеризувати основні групи; акцентувати увагу на особливостях метаболізму; поглибити знання про організацію геному мікроорганізмів, принципи генно-інженерних досліджень; ознайомити з принципами нормування мікробіологічних показників якості харчових продуктів та державними документами, в яких вони сформовані; формування у студентів системи спеціальних теоретичних знань щодо класифікації та асортименту харчових продуктів, контролю їх якості при зберіганні та використанні; оволодіння навичками органолептичного та інструментального методів контролю якості продуктів харчування; формування знань з основ мікробіології для наступного їх застосування у професійній діяльності.
  • Документ
    Дефіцит вітаміну D, як предиктор травматизму під час занять спортом та фізичною культурою
    (УДУ імені М. П. Драгоманова, 2025) Тимочко-Волошин Роксолана; Гащишин Віра; Решетило Степан; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Hashchyshyn Vira; Reshetylo Stepan
    Метою публікації було здійснення аналізу даних і результатів провідних наукових досліджень щодо поширеності дефіциту та недостатності вітаміну D серед різних верств населення України, інших країн світу, зокрема, серед висококваліфікованих спортсменів. Наведено результати численних досліджень щодо впливу дефіциту вітаміну D на метаболізм у різних органах, системах організму людини, що може бути предиктором травматизму і захворюваності при виконанні фізичних навантажень чи заняттях спортом. У статті коротко описані основні функції вітаміну D в організмі людини, джерела надходження та фактори, які впливають на рівень забезпеченості вітаміном D сучасного населення, а також можливості оцінки його статусу. Виділено цілий ряд патологічних станів, що можуть виникати внаслідок недостатності та дефіциту вітаміну D, зокрема і в осіб, які займаються фізичною культурою та спортом. The aim of this publication was to analyze data and findings from leading scientific studies on the prevalence of vitamin D deficiency and insufficiency among various population groups in Ukraine and other countries, particularly among elite athletes. The article presents numerous research findings on the impact of vitamin D deficiency on metabolism in different organs and physiological systems of the human body, emphasizing its potential role as a predictor of injury risk and morbidity during physical exertion or sports activities. The article briefly describes the main physiological functions of vitamin D, its sources, and the factors influencing vitamin D status in modern populations. Additionally, it explores methods for assessing vitamin D levels. A range of pathological conditions associated with vitamin D insufficiency and deficiency is highlighted, including those affecting individuals engaged in physical activity and sports. Thus, vitamin D is a vital regulator of metabolism in various organs and systems of the human body. However, numerous external and internal factors contribute to the widespread prevalence of vitamin D deficiency and insufficiency across different population groups, particularly among elite athletes, not only in Ukraine but also worldwide. Therefore, monitoring vitamin D status (specifically, serum 25-hydroxyvitamin D [25(OH)D] levels), especially during the winter-spring period, can help identify individuals with vitamin D insufficiency or deficiency, who should be considered a high-risk group for injury and various health disorders. Timely implementation of therapeutic and preventive measures aimed at normalizing vitamin D levels – such as increasing sun exposure, vitamin D supplementation, rational use of sunscreens, and lifestyle modifications – can help prevent the development of pathological conditions and diseases, including those affecting individuals engaged in sports and physical activity.
  • Документ
    Неінвазивні методи дослідження у фізичній культурі і спорті : навчальна програма нормативної дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань : 01 Освіта, спеціальності : 017 Фізична культура і спорт
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Кафедра біохімії та гігієни
    Метою навчальної дисципліни «Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії» є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня розуміння фізичних, хімічних, біологічних законів, які лежать в основі принципів неінвазивних методів.
  • Документ
    Неінвазивні методи дослідження у фізичній культурі і спорті : робоча навчальна програма нормативної дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань : 01 Освіта, спеціальності : 017 Фізична культура і спорт
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Кафедра біохімії і гігієни
    Метою навчальної дисципліни «Неінвазивні методи дослідження у фізичній культурі і спорті» є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня розуміння фізичних, хімічних, біологічних законів, які лежать в основі принципів неінвазивних методів.
  • Документ
    Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії : навчальна програма вибіркової дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, cпеціальності : 227 Фізична терапія, ерготерапія
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2020) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Кафедра біохімії та гігієни
    Метою навчальної дисципліни «Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії» є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня розуміння фізичних, хімічних, біологічних законів, які лежать в основі принципів неінвазивних методів.
  • Документ
    Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії : робоча навчальна програма вибіркової дисципліни, підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, cпеціальності : 227 Фізична терапія ерготерапія
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Кафедра біохімії і гігієни
    Метою навчальної дисципліни «Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії» є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня розуміння фізичних, хімічних, біологічних законів, які лежать в основі принципів неінвазивних методів.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотній звязок