Перегляд за Автор "Felenchak, Yu. B."
Зараз показуємо 1 - 20 з 22
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Державне регулювання туристичної діяльності в Україні : лекція з навчальної дисципліни „Екскурсологія” для студентів спеціальності 242 Туризм (спеціалізація «Туризмознавство»)(2019-07-03) Феленчак, Ю. Б.; Felenchak, Yu. B.; Кафедра Спортивного туризмуДокумент Диференційований підхід до просування і збуту екскурсійного продукту та екскурсійного обслуговування : лекція з навчальної дисципліни „Екскурсологія ” для студентів спеціальності 242 Туризм (спеціалізація «Туризмознавство»)(2019-07-03) Феленчак, Ю. Б.; Felenchak, Yu. B.; Кафедра Спортивного туризмуДокумент Екскурсологія : навчальна програма підготовки магістрів галузь знань 24 Сфера обслуговування cпеціальності 242 «Туризм» спеціалізація: Туризмознавство(2019-07-03) Феленчак, Ю. Б.; Felenchak, Yu. B.; Кафедра Спортивного туризмуДокумент Екскурсологія : робоча програма для студентів спеціалізації Туризмознавство, спеціальності 242 Туризм IX-X с. (денна форма навчання), ХI-XIII с. (заочна форма навчання)(2019-07-03) Феленчак, Ю. Б.; Felenchak, Yu. B.; Кафедра Спортивного туризмуДокумент Загальні теоретично-методологічні основи організації екскурсійної діяльності : лекція з навчальної дисципліни „Екскурсологія” для студентів спеціальності 242 Туризм (спеціалізація «Туризмознавство»)(2019-07-03) Феленчак, Ю. Б.; Felenchak, Yu. B.; Кафедра Спортивного туризмуДокумент Методична робота екскурсійних установ : лекція з навчальної дисципліни „Екскурсологія” для студентів спеціальності 242 Туризм (спеціалізація «Туризмознавство»)(2019-07-03) Феленчак, Ю. Б.; Felenchak, Yu. B.; Кафедра Спортивного туризмуДокумент Міжнародні правові акти з регулювання туристичної діяльності : лекція з навчальної дисципліни „Екскурсологія ” для студентів спеціальності 242 Туризм (спеціалізація «Туризмознавство»)(2019-07-03) Феленчак, Ю. Б.; Felenchak, Yu. B.; Кафедра Спортивного туризмуДокумент Організаційно-правові основи діяльності екскурсійних установ : лекція з навчальної дисципліни „Екскурсологія” для студентів спеціальності 242 Туризм (спеціалізація «Туризмознавство»)(2019-07-03) Феленчак, Ю. Б.; Felenchak, Yu. B.; Кафедра Спортивного туризмуДокумент Організація екскурсійної діяльності : дидактичне забезпечення самостійної роботи з навчальної дисципліни, галузь знань 07 „Управління та адміністрування”, спеціальності 073 „Менеджмент”, факультет Туризму, рівень освіти - бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-18) Феленчак, Ю. Б.; Felenchak, Yu. B.; Кафедра спортивного туризмуДокумент Організація екскурсійної діяльності : залікові вимоги з навчальної дисципліни, галузь знань 07 „Управління та адміністрування”, спеціальності 073 „Менеджмент”, факультет туризму, рівень освіти - бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-18) Феленчак, Ю. Б.; Felenchak, Yu. B.; Кафедра спортивного туризмуДокумент Організація екскурсійної діяльності : порядок оцінювання результатів навчання з навчальної дисципліни, галузь знань 07 „Управління та адміністрування”, спеціальності 073 „Менеджмент”, факультет Туризму, рівень освіти - бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-18) Феленчак, Ю. Б.; Felenchak, Yu. B.; Кафедра спортивного туризмуДокумент Організація екскурсійної діяльності : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 07 “Управління та адміністрування”, спеціальності 073 “Менеджмент”, факультет туризму, рівень освіти : бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-11) Феленчак, Ю. Б.; Felenchak, Yu. B.; Кафедра спортивного туризмуМетою вивчення дисципліни є формування у студентів фундаментальних знань, вмінь та навичок організації екскурсійної діяльності та специфіки надання екскурсійних послуг. Досягнення встановлених цілей полягає в отриманні майбутніми спеціалістами бази теоретичних та практичних знань, необхідних для організації успішної роботи в туристично-рекреаційній сфері, на освоєння сукупності форм, прийомів, способів та методів створення й реалізації якісних екскурсійних послуг в умовах конкурентної боротьби на сучасному ринку туристичних послуг.Документ Організація екскурсійної діяльності : силабус навчальної дисципліни, ступінь вищої освіти - бакалавр, галузь знань - 07 “ Управління та адміністрування", спеціальність - 073 “Менеджмент”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-11) Феленчак, Ю. Б.; Felenchak, Yu. B.; Кафедра спортивного туризмуМета курсу - формування у студентів фундаментальних знань, вмінь та навичок щодо основ організації екскурсійної діяльності та специфіки надання екскурсійних послуг.Документ Організація екскурсійної діяльності : теми семінарських занять з навчальної дисципліни, галузь знань 07 „Управління та адміністрування”, спеціальності 073 „Менеджмент”, факультет Туризму, рівень освіти - бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-18) Феленчак, Ю. Б.; Felenchak, Yu. B.; Кафедра спортивного туризмуДокумент Поняття про екскурсологію. Об’єкт, предмет та завдання екскурсології : лекція з навчальної дисципліни „Екскурсологія” для студентів спеціальності 242 Туризм (спеціалізація «Туризмознавство»)(2019-07-03) Феленчак, Ю. Б.; Felenchak, Yu. B.Документ Правовий статус екскурсанта : лекція з навчальної дисципліни „Екскурсологія” для студентів спеціальності 242 Туризм (спеціалізація «Туризмознавство»)(2019-07-03) Феленчак, Ю. Б.; Felenchak, Yu. B.; Кафедра Спортивного туризмуДокумент Проблеми формування іміджу підприємств індустрії гостинності в умовах пандемії(2021-09-16) Гузар, У. Є.; Голод, А. П.; Паска, М. З.; Феленчак, Ю. Б.; Стахів, І. М.; Huzar, U. Ye.; Holod, A. P.; Paska, M. Z.; Felenchak, Yu. B.; Stakhiv, I. M.Abstract. The purpose of the work is to study the problems of marketing support of the image formation of the hospitality industry in a pandemic. The pandemic has exacerbated the issue of competition, which has led to the intensification and updating of research in the direction of forming a positive image of the hospitality industry. Based on the interpretations of researchers, there is a definition of the image of the enterprise, which is described as a «synergistic» concept that covers different image levels, which are formed on the basis of values, communication and socio-economic relations between actors and cooperation. It is determined that the image of the enterprise is formed on the basis of the corporate culture of the company, where the fundamental component is a clear and understandable formulation of the mission of the organization. The author’s model of image formation of hospitality industry establishments is given. It is proposed to consider consumer confidence as one of the key factors in stabilizing the hospitality industry, which opens the horizons of a new vision of the enterprise. Three main components of trust are investigated: trust of investors (investors), trust of the personnel to the organization, trust of clients. The author’s approach to the formation of modern components of trust is presented. The global consumer sentiment during the pandemic of December 2020 — February 2021 in the developed world was analyzed, based on which it was concluded that consumers still plan to reduce their spending by at least 20% in the next four weeks compared to the previous four. The largest share of reduced costs is accounted for by restaurant services and travel. The study helps to address many issues related to improving the functioning of the hospitality industry in a pandemic. It is concluded that in terms of reducing demand for hospitality services and strengthening the role of security in recreational and tourist activities, the formation of a new level of customer confidence is of particular importance, which should be based on a renewed interpretation of the principle of «feel at home» expanding the use of information and communication technologies. Keywords: company image, hospitality industry, global pandemic, trust, planned consumer spending. Анотація. Метою роботи є вивчення проблем маркетингового забезпечення формування іміджу індустрії гостинності в умовах пандемії. Пандемія загострила питання конкуренції, що призвело до активізації та оновлення досліджень у напрямку формування позитивного іміджу індустрії гостинності. На основі тлумачень дослідників існує визначення іміджу підприємства, яке описується як «синергетична» концепція, що охоплює різні рівні іміджу, які формуються на основі цінностей, комунікації та соціально-економічних відносин між суб’єктами та співпраця. Визначено, що імідж підприємства формується на основі корпоративної культури компанії, де фундаментальною складовою є чітка та зрозуміла формулювання місії організації. Наведено авторську модель формування іміджу закладів індустрії гостинності. Пропонується розглядати довіру споживачів як один із ключових факторів стабілізації індустрії гостинності, що відкриває горизонти нового бачення підприємства. Досліджуються три основні складові довіри: довіра інвесторів (інвесторів), довіра персоналу до організації, довіра клієнтів. Представлено авторський підхід до формування сучасних складових довіри. Було проаналізовано глобальні споживчі настрої під час пандемії грудня 2020 року - лютого 2021 року в розвинених країнах світу, на підставі чого було зроблено висновок, що споживачі все ще планують скоротити свої витрати щонайменше на 20% протягом наступних чотирьох тижнів порівняно з чотирма попередніми. Найбільша частка скорочених витрат припадає на послуги ресторану та подорожі. Дослідження допомагає вирішити багато питань, пов’язаних із покращенням функціонування індустрії гостинності в умовах пандемії. Зроблено висновок, що з точки зору зниження попиту на послуги гостинності та посилення ролі безпеки у рекреаційній та туристичній діяльності особливе значення має формування нового рівня довіри клієнтів, який має базуватися на оновленому тлумаченні принципу «Відчувати себе як вдома», що розширює використання інформаційно -комунікаційних технологій.Документ Регіональні туристичні системи України : потенціал розвитку в кризових умовах(2021-06-17) Голод, А. П.; Феленчак, Ю. Б.; Перегіняк, Т. І.; Holod, A. P.; Felenchak, Yu. B.; Perehiniak, T. I.Анотація. У статті досліджено тенденції функціонування регіональних туристичних систем України у посткризовий період для виявлення потенціалу їхнього розвитку в умовах глобальних загроз, пов’язаних із поширенням пандемії COVID-19. Проаналізовано динаміку та регіональні відмінності показників функціонування суб’єктів туристичної діяльності та закладів розміщення в Україні. Вивчено вплив кризових явищ на структуру й обсяги туристичних потоків в Україні. Виявлено основні закономірності розвитку туристичної сфери регіонів України у посткризовий період: залежність швидкості відновлення регіональної туристичної системи від рівня її стійкості; наявність компенсаційних механізмів, зумовлених здатністю регіональних туристичних систем до часткової самоорганізації. Окреслено перспективи розвитку регіональних туристичних систем в умовах необхідності подолання наслідків пандемії COVID-19.Документ Розвиток екскурсійної справи в контексті еволюції туристичної діяльності в Україні : лекція з навчальної дисципліни „Екскурсологія” для студентів спеціальності 242 Туризм (спеціалізація «Туризмознавство»)(2019-07-03) Феленчак, Ю. Б.; Felenchak, Yu. B.; Кафедра Спортивного туризмуДокумент Соціальна доктрина туризму : силабус курсу, освітній ступінь: доктор філософії, галузь знань: 24 Сфера обслуговування, спеціальність: 242 Туризм(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-01-04) Феленчак, Ю. Б.; Felenchak, Yu. B.; Кафедра спортивного туризмуМетою викладання навчальної дисципліни «Соціальна доктрина туризму» є формування у здобувачів освітнього ступеня Доктор філософії фундаментальних знань та вмінь щодо інтеграції підходів до системного аналізу складної взаємодії процесів, що протікають у соціальній та туристичній сферах і можуть трактуватися як комплексний процес соціалізації туризму. Формування і реалізація соціальної доктрини туризму передбачає виконання конкретних програмних завдань у кожному з дев’яти її напрямів: культурі, науці, освіті, інформаційному забезпеченні, соціальній інфраструктурі, туристичному бізнесі, соціальних ресурсах туризму, соціальній безпеці туризму та соціальному управлінні.