Перегляд за Автор "Fedchyshyn, Nadiya"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ A corpus-based approach to author’s idiolect study: lexicological aspect(2022-06) Kalymon, Yuliia; Romanchuk, Olha; Fedchyshyn, Nadiya; Protsenko, Ulyana; Yurko, Nadiia; Калімон, Юлія; Романчук, Ольга; Федчишин, Надія; Проценко, Уляна; Юрко, НадіяThe aim of this paper is to present the application of a multimodal approach to the analysis of the writer’s lexicon. The versatility of the anthropocentric paradigm of modern linguistics and the approaches applied in our research are mindful of the choice of relevant research methods. The features of a writer’s lexicon (or idiolect in a broader sense) have been of great interest among scholars though they have been mostly explored by literary critics. Nowadays, more linguists are also interested in thorough research on the subject by applying more rigorous scientific methods like quantitative and statistical ones. The paper herewith focuses on a few of them as a preliminary attempt to showcase some results. The primary concern is to make this study corpus-based. Hence it is crucial to create a corpus of works based on the generally acknowledged rules and principles. Therefore, such a corpus may contribute to the development of corpus linguistics and be applicable to other research regarding studying the writer’s idiolect. Another point of interest is that such research may either support or somehow disprove established views regarding the writing style of a certain author (that is very useful when considering author attribution issues or even forensic linguistics, though that is not the case of the given research). Finally, lexical semantics plays one of the leading roles in defining dominant concepts of an author’s writing style corresponding to the cognitive linguistics domain. As a result of such an approach, it may help to construct the lexicon of the author into an ideographic entity. Furthermore, similar findings or comparative analysis of corresponding objects of study may contribute to displaying the author’s outlook and subsequently that of the whole nation.Метою цієї статті є представити застосування мультимодального підходу до аналіз лексикону письменника. Багатогранність антропоцентричної парадигми сучасна лінгвістика та підходи, застосовані в нашому дослідженні, враховують вибір відповідних методів дослідження. Особливості лексики письменника (або ідіолекту в а у широкому сенсі) викликали великий інтерес серед вчених, хоча вони були здебільшого досліджується літературознавцями. Нині цим цікавиться також більше лінгвістів ретельне дослідження цього питання із застосуванням більш суворих наукових методів, як-от кількісні та статистичні. У цьому документі зосереджено увагу на кількох із них, як a попередня спроба продемонструвати деякі результати. Основна турбота полягає в тому, щоб зробити це дослідження на корпусній основі. Тому надзвичайно важливо створити корпус творів на основі загальновизнані правила і принципи. Тому такий корпус може сприяти до розвитку корпусної лінгвістики та бути застосовним до інших досліджень щодо вивчення ідіолекту письменника. Іншим цікавим моментом є те, що такі дослідження можуть підтримувати або якимось чином спростовувати усталені погляди щодо стилю написання a певного автора (це дуже корисно під час розгляду проблем із зазначенням авторства або навіть судова лінгвістика, хоча це не стосується даного дослідження). Нарешті, лексичний семантика відіграє одну з провідних ролей у визначенні домінантних понять автора стиль письма, що відповідає галузі когнітивної лінгвістики. В результаті такого підхід, це може допомогти сконструювати лексикон автора в ідеографічну сутність. Крім того, подібні знахідки або порівняльний аналіз відповідних об'єктів дослідження може сприяти відображенню світогляду автора, а згодом і світогляду весь народ.Документ The health culture future doctors through the prism of the health-preserving competence formation(2021-10-04) Fedchyshyn, Nadiya; Romanchuk, Olha; Bilovus, Lesia; Mysyk, Oksana; Nazaruk, Viktor; Yablonska, Nataliya; Pantyuk, Tetiana; Федчишин, Надія; Романчук, Ольга; Біловус, Леся; Мисик, Оксана; Назарук, Віктор; Яблонська, Наталія; Пантюк, ТетянаABSTRACT The aim: To present the complex formation of all the outlined components and the interaction between them, it should be lead to the successful formation of a culture of health of future doctors. Materials and methods: The diagnostic stage of the experimental study covered 450 students of four higher medical educational institutions: I. Horbachevsky TernopilState Medical University (150 students), Lviv National Medical University named after D. Halytsky (100 students); Bukovynian State Medical University (100 students), Ivano-Frankivsk National Medical University (100 students), Ukraine. Results and conclusions: Analysis of the dynamics of changes in the formation of personal practical and personaldeveloping components of the future doctors’ health culture from entry to final control allows us to conclude that the use of author’s methods in preparing students gives better results than traditional training. АНОТАЦІЯ Мета: представити складне формування всіх окреслених компонентів та взаємодію між ними, це повинно привести до успішного формування культури здоров'я майбутніх лікарів. Матеріали та методи: Діагностичний етап експериментального дослідження охопив 450 студентів чотирьох вищих медичних навчальних закладів: Тернопільського державного університету ім. І. Горбачевського Медичний університет (150 студентів), Львівський національний медичний університет імені Д. Галицького (100 студентів); Буковинський державний медичний університет (100 студентів), Івано-Франківськ Національний медичний університет (100 студентів), Україна. Результати та висновки: Аналіз динаміки змін у формуванні особистих практичних та особистісно -розвиваючих компонентів культури здоров’я майбутніх лікарів від вступу до остаточного контролю дозволяє зробити висновок, що використання авторських методів у підготовці студентів дає кращі результати, ніж традиційне навчання.Документ The role of eponyms in presenting French heritage throughout the world(2023) Koval, Rostyslav; Romanchuk, Olha; Sova, Andrii; Nykyha, Oksana; Fedchyshyn, Nadiya; Коваль, Ростислав; Романчук, Ольга; Сова, Андрій; Никига, Оксана; Федчишин, НадіяThe aim of our research is to present the French cultural, industrial, scientific, gastronomic and sporting heritage throughout the world on the sample of the eponyms and to determine their meanings and etymology. Eponyms are always formed using the name of the people who created / founded / discovered / invented / established / developed / proposed / described something new and socially useful / necessary / innovative / interesting. Eponyms play an important role in the process of learning the French language. Метою нашого дослідження є представити французьку культурну, промислову, наукову, гастрономічної та спортивної спадщини в усьому світі на зразку епонімів а також визначити їх значення та етимологію. Епоніми завжди утворюються за допомогою ім'я людей, які створили / заснували / відкрили / винайшли / заснували / розробив / запропонував / описав щось нове і суспільно корисне / необхідне / інноваційний / цікавий. Епоніми відіграють важливу роль у процесі вивчення французької мови.