Перегляд за Автор "Dukh, Tetiana"
Зараз показуємо 1 - 20 з 47
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Can integrative physical education improve physical development of schoolchildren ? With a kind of emptiness ?(2018) Bodnar, Ivanna; Dukh, Tetiana; Martyniv, Oleh; Hoshovska, Larysa; Боднар, Іванна; Дух, Тетяна; Матвіїв, Олег; Гошовська, ІринаElaboration of the concept of inclusive education demands the continuation of the research in order to clarify its effectiveness under various conditions and with different contingent. The research objective was to compare the effect of segregative and integrative physical education classes (PE) upon physical development indicators in the apparently healthy middle secondary school age students and the students with minor health problems. Two separate groups of schoolchildren (N=1417, aged 10-15) underwent a medical examination. One group of students attended segregative physical education classes, for the other group physical education classes were conducted integratively according to the students’ health status. The ratio of the total number of physical development significant growth rates in the sets of segregative and integrative mode of PE classes indicates a slightly higher efficiency of integrated PE classes as compared to segregative ones, which was confirmed statistically.Документ Comparative analysis of the motivation of the military academy students in different years of study towards their own physical improvement(2022) Anohin, Yevhen; Romanchuk, Serhiy; Tychyna, Iryna; Lesko, Orest; Dukh, Tetiana; Shymar, Ihor; Lototsky, Ihor; Анохін, Євген; Романчук, Сергій; Тичина, Ірина; Лесько, Орест; Дух, Тетяна; Шимар, Ігор; Лотоцький, ІгорAbstract In recent years, the motivation of cadets of higher military educational institutions has significantly decreased towards their own physical improvement. This leads to a deterioration in physical fitness, functional status, as a result of professional training of cadets and, and in general, therefore, a decrease in readiness for combat missions is noticed. The purpose of the study is the dynamics of the dominant motives of higher military educational institutions cadets and the level of their motivation for their own physical improvement. Materials and methods. The study was conducted at the National Ground Forces Academy. 348 people took part in the survey in 2010, and 364 in 2020. Results. According to the results of the research, we compiled hierarchical structures of motivation of academy cadets to their own physical improvement of both years of study. The motivation of cadets who were studied in 2010 is expressed by the formula PR2-3P5R0-1H0, in 2020 – PR2-3P5R1- 2H0-1. Conclusions. Both formulas show that the motivation of cadets to their own physical improvement is at an average level. However, the analysis of the relationship and sequence of motives in their hierarchical structure suggests a negative trend of motivation of cadets of different years of study to physical improvement, and the difficulty in ensuring the proper level of efficiency of the educational process of their physical improvement. Анотація За останні роки значно знизилася мотивація курсантів вищих військових навчальних закладів до власного фізичного вдосконалення. Це призводить до погіршення фізичної підготовки, функціонального стану, як а результат професійної підготовки курсантів і, відповідно, зниження бойової готовності в цілому місій помічено. Метою дослідження є динаміка домінуючих мотивів вищої військової діяльності курсантів навчальних закладів та рівень їх мотивації до власного фізичного вдосконалення. Матеріали і методи. Дослідження проводилося в Національній академії сухопутних військ. Участь у ньому взяли 348 осіб опитування у 2010 р. та 364 у 2020 р. Результати. За результатами дослідження ми склали ієрарх структури мотивації курсантів академії до власного фізичного вдосконалення обох років навчання. The мотивація курсантів, які навчалися у 2010 р., виражається формулою PR2-3P5R0-1H0, у 2020 р. – PR2-3P5R1- 2H0-1. Висновки. Обидві формули показують, що мотивація курсантів до власного фізичного вдосконалення знаходиться на рівні середній рівень. Однак аналіз взаємозв'язку і послідовності мотивів в їх ієрархічній структурі свідчить про негативну тенденцію мотивації курсантів різних років навчання до фізичного вдосконалення, а також складність забезпечення належного рівня ефективності навчально-виховного процесу їх фізичного вдосконалення.Документ Monitoring of physical preparedness of ukrainianstudents(2021-12-02) Dukh, Tetiana; Bodnar, Ivanna; Дух, Тетяна; Боднар, ІваннаIntroduction. Assessment of physical fitness level is an important task for organizational and pedagogical measures’ substantiation. Detailed assessment of fitness level helps to improve physical education among students at higher educational establishments. In addition, the significant role of physical fitness assessment consists in the need to determine the optimal physical load and the expediency of adequate selection of techniques at training classes [1, 5]. Scientific researches by [2, 6] have confirmed the fact that in recent years the level of students’ health has decreased to a great extent. Only one in five schoolchildren as well as only one in ten students in Ukraine have a sufficient level of motor activity and healthcare. These statistical data show Ukraine to be one of the least physically developed countries in Europe [3, 5]. It has been found out that only 2% of students have adequate physical fitness, 20-25% of students have a satisfactory level of fitness, 41-44% have a low level of fitness, and 33-34% are in a very poor physical conditioning [4]. Motor activity itself is one of the most effective, cost-effective means of healing. Academic classes in physical education at higher education institutions do not fully utilize their potential in the improvement of students’ health. The evidence of this is the existing negative dynamics in the number of diseases every year. Regarding all the material above, we have distinguished a problem area, which requires detailed analysis. Оцінка рівня фізичної підготовленості є важливим завданням для організації та обґрунтування педагогічних заходів. Покращитися допомагає детальна оцінка рівня фізичної підготовки фізичне виховання студентів вищих навчальних закладів. Крім того, Значна роль оцінки фізичної підготовленості полягає в необхідності визначення оптимальної фізичне навантаження та доцільність адекватного підбору прийомів на тренувальних заняттях [1, 5]. Наукові дослідження [2, 6] підтвердили той факт, що в останні роки рівень студентської здоров'я значно погіршилося. Лише кожен п’ятий школяр, а також лише кожен десятий студенти в Україні мають достатній рівень рухової активності та здоров’я. Ці статистичні дані показують, що Україна є однією з найменш фізично розвинених країн Європи [3, 5]. Це було виявлено, що лише 2% студентів мають достатню фізичну підготовку, 20-25% студентів мають задовільний рівень фізичної підготовки, 41-44% мають низький рівень фізичної підготовки, а 33-34% перебувають у дуже поганій фізична підготовка [4]. Сама рухова активність є одним з найбільш ефективних, економічно вигідних засобів зцілення. Академічні заняття з фізичного виховання у вищих навчальних закладах здійснюються не в повній мірі використовувати свій потенціал у зміцненні здоров’я учнів. Свідченням цього є існуючі негативна динаміка кількості захворювань щороку. Щодо всіх матеріалів вище, ми виділили проблемну область, яка потребує детального аналізу.Документ Perspectives of using athletics means for improving the level of physical health of students(2019) Dukh, Tetiana; Bodnar, Ivanna; Pavlova, Iuliia; Svysch, Yaroslav; Pavlos, Olha; Дух, Тетяна; Боднар, Іванна; Павлова, Юлія; Свищ, Ярослав; Павлось, ОльгаAbstract. The research aimed at improving the level of physical health with the priority use of athletics exercises. Anthropometric and physiological examinations, methods of determining the level of physical health, methods of mathematical-statistical processing of data were used. A sample of 17–19-year-old students (226 males and 252 females) from Ukrainian universities was tested. The experimental group consisted of 31 males and 33 females, in the control group included 32 males and 31 females. The interventional program consisted of three main units: running, speed-strength and strength activities. The results of scientific research show that only a little part of students had high or higher than the average health. A positive effect through the priority use of athletics means on the parameters of the respiratory, cardiovascular and muscular system both in males and females of EG was established. During the experiment, the level of physical health has grown from the average to above the average in EG students. Among females, 9.1% showed higher than average health level, and 3.2% of males showed a high level, while at the beginning of the experiment there were no students with such levelsДокумент Актуальні проблеми контролю у фізичному вихованні студентів вищих навчальних закладів(2012) Дух, Тетяна; Боднар, Іванна; Dukh, Tetiana; Bodnar, IvannaПроаналізовано рейтинги найважливіших і найчастіше вживаних видів контролю у фізичному вихованні ВНЗ України. Проводилося анкетування 156 викладачів кафедр фізичного виховання ВНЗ України та експертна оцінка. Встановлено, що самоконтролю та взаємоконтролю студентів під час занять з фізичного виховання у вищих навчальних закладах приділяється невиправдано мало часу. З’ясовано, що рівень готовності викладачів до здійснення різних видів контролю у фізичному вихованні оцінюється як нижчий від середнього. Рівень підготовленості викладачів фізичного виховання до здійснення самоконтролю і взаємоконтролю студентів є відносно найнижчим.Документ Аналіз динаміки фізичної підготовленості вступників до закладів вищої військової освіти різних років вступу(2022) Анохін, Є.; Одеров, А.; Кузнецов, М.; Петрук, М.; Дух, Тетяна; Барашевський, С.; Музика, Н.; Dukh, TetianaФізична підготовленість є важливою передумовою формування військово-професійного становлення майбутнього офіцера. Водночас дослідження військових науковців доводять, що її рівень у значної кількості вступників до закладів вищої військової освіти (ЗВВО) не відповідає вимогам навчально-бойової діяльності (НБД) курсантів і є недостатнім для успішного формування в них військово-професійної майстер- ності (ВПМ)Physical fitness is an important prerequisite for the formation of a military professional becoming a future officer. At the same time, research by military scientists proves that its level is significant number of entrants to institutions of higher military education (ZVVO) does not meet the requirements of training and combat activity (NBD) of cadets and is insufficient for the successful formation of a military-professional master (VPM)Документ Аналіз та методика навчання техніки бігу на короткі дистанції : лекція з навчальної дисципліни "Теорія і методика обраного виду спорту. Спортивно-педагогічне вдосконалення" для студентів спеціальності 017 "фізична культура і спорт", 014 "середня освіта (фізична культура)"(2018-12-17) Дух, Тетяна; Dukh, Tetiana; Кафедра легкої атлетикиДокумент Документ Аналіз та методика навчання техніки бігу на короткі дистанції та стрибка у довжину : Лекція з навчальної дисципліни „Теорія і методика легкої атлетики” для студентів спеціальності 017 "фізична культура і спорт", 014 "Середня освіта (фізична культура)"(2018-12-17) Дух, Тетяна; Dukh, Tetiana; Кафедра легкої атлетикиДокумент Аналіз та методика навчання техніки стрибка у довжину : лекція з навчальної дисципліни "Теорія і методика обраного виду спорту. Спортивно-педагогічне вдосконалення" для студентів спеціальності 017 "фізична культура і спорт", 014 "середня освіта (фізична культура)"(2018-12-17) Дух, Тетяна; Dukh, Tetiana; Кафедра легкої атлетикиДокумент Вагомість та взаємозв’язок психофізичних показників особового складу Національної гвардії України(2021) Крижановський, В. О.; Андрес, А. С.; Дух, Тетяна; Kryzhanovskyi, V. O.; Andres, A. S.; Dukh, TetianaСтаття присвячена вивченню ступеня взаємозв’язків психофізичних якостей та вагомості їх у структурі професійної психофізичної підготовки військовослужбовців Національної гвардії України. Нестабільна політична ситуація в Україні, високий рівень злочинності зумовлюють значну кількість випадків застосування військовослужбовцями Національної гвардії України та поліцейськими фізичної сили, спеціальних засобів, засобів індивідуального захисту та активної оборони, табельної вогнепальної зброї. Тому актуальним є питання перегляду психофізичної готовності військовослужбовців Національної гвардії України.The article is devoted to the study of the degree of psychophysical relationships qualities and their importance in the structure of professional psychophysical training servicemen of the National Guard of Ukraine. Unstable the political situation in Ukraine, the high level of crime is the cause a significant number of cases of use by military personnel National Guard of Ukraine and police officers of physical force, special means, means of personal protection and active defense, service firearms. Therefore, the question is relevant review of psychophysical readiness of servicemen of the National Guards of Ukraine.Документ Взаємозв'язок рівня технічної та швидкісно - силової підготовленості стрибунок у довжину різної кваліфікації(2010) Лемешко, В'ячеслав; Lemeshko, Viacheslav; Пелех, Світлана; Pelekh, Svitlana; Дух, Тетяна; Dukh, TetianaДокумент Властивості нервової системи та психоемоційний стан студентів вищих навчальних закладів ІІІ - ІV рівнів акредитації(2012) Боднар, Іванна; Вовканич, Любомир; Дух, Тетяна; Кіндзер, Богдан; Гут, Роман; Bodnar, Ivanna; Vovkanych, Liubomyr; Dukh, Tetiana; Hut, RomanДосліджено і проаналізовано психофізіологічні показники студентів: динамічна працездатність нервової системи при дефіциті часу; сила та лабільність нервових процесів (із застосуванням теппінг-тесту), аутогенні параметри психоемоційного стану (за методикою Люшера). У дослідженні брали участь 107 студентів гуманітарних спеціальностей. З’ясовано, що студентам притаманні середня сила та середній рівень лабільності нервової системи, низька психоемоційна стійкість. Переважання хлопців над дівчатами було достовірним за низкою показників. Відставання від показників спортсменів, які спеціалізуються на удосконаленні можливостей нервової системи та показників психоемоційного стану (спортсменів-каратистів), підтверджує можливість їх розвитку у студентів засобами каратеДокумент Властивості нервової системи та психоемоційний стан студентів вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації(2012) Боднар, Іванна; Вовканич, Любомир; Дух, Тетяна; Кіндзер, Богдан; Гут, Р.; Bodnar, Ivanna; Vovkanych, Liubomyr; Dukh, Tetiana; Hut, R.Досліджено і проаналізовано психофізіологічні показники студентів: динамічна працездатність нервової системи при дефіциті часу; сила та лабільність нервових процесів (із застосуванням теппінг-тесту), аутогенні параметри психоемоційного стану (за методикою Люшера). У дослідженні брали участь 107 студентів гуманітарних спеціальностей. З’ясовано, що студентам притаманні середня сила та середній рівень лабільності нервової системи, низька психоемоційна стійкість. Переважання хлопців над дівчатами було достовірним за низкою показників. Відставання від показників спортсменів, які спеціалізуються на удосконаленні можливостей нервової системи та показників психоемоційного стану (спортсменів-каратистів), підтверджує можливість їх розвитку у студентів засобами карате.Документ Вплив різних обсягів фізичних навантажень на показники центральної гемодинаміки студентів-фізіотерапевтів(2023) Бергтраум, Дзвенислава; Вовканич, Любомир; Свищ, Ярослав; Дух, Тетяна; Дунець-Лесько, Антоніна; Berhtraum, Dzvenyslava; Vovkanych, Liubomyr; Svyshch, Yaroslav; Dukh, Tetiana; Dunets-Lesko, AntoninaМета. Здійснити порівняльний аналіз показників гемодинаміки студентів кафедри фізичної терапії та ерготерапії з різним тижневим обсягом фізичних навантажень та кваліфікованих спортсменів-бігунів. We aimed at the comparative analysis of the parameters of the central hemodynamics of students of the department of physical therapy and occupational therapy with different weekly volumes of physical loads and qualified athletes-runners.Документ Динамическая работоспособность нервной системы и скорость когнитивных процессов у студентов(2012) Дух, Тетяна; Петришин, Юрій; Боднар, Іванна; Кіндзер, Богдан; Dukh, Tetiana; Petryshyn, Yurii; Bodnar, Ivanna; Kindzer, BohdanОдним из ключевых факторов результативной самореализации в профессиональной деятельности служит высокий уровень психофизиологической подготовленности человека. Занятие физическим воспитанием в высших учебных заведениях (ВУЗ) направлены на укрепление здоровья, повышение физической работоспособности и обретения физических привычек и умений, необходимых студентам в их будущей профессиональной деятельности. Уровень развития психомоторики организма человека находится в прямой взаимосвязи с уровнем развития основных двигательных качеств [1, 2]. Поэтому не менее важными задачами физического воспитания в высшем учебном заведении выступает совершенствование психофизиологических показателей, повышение умственной трудоспособности, снижение утомляемости нервной системы и целого организма. В условиях существенного ухудшения состояния соматического и психического здоровья современных студентов, которое наблюдается на протяжении последнего времени, вопрос формирования оптимального уровня умственной трудоспособности, профилактики развития патологических изменений в состоянии их психического здоровья, предотвращение развития проявлений психоэмоциональной патологии и т.п. во время обучения в вузе приобретают особую актуальность.Документ Динамическая работоспособность нервной системы и скорость когнитивных процессов у студентов(2012) Тух, Тетяна; Петришин, Юрій; Боднар, Іванна; Кіндзер, Богдан; Dukh, Tetiana; Petryshyn, Yurii; Bodnar, Ivanna; Kindzer, BohdanЦель – исследовать и проанализировать основные свой-ства нервной системы и показатели когнитивных процессов студентов и на основе этого разрабо-тать рекомендации относительно коррекции учебного процесса по физическому воспитанию.Документ Динаміка та варіативність кінематичних характеристик технічної майстерності стрибунок у довжину(2015) Конестяпін, Володимир; Лемешко, В'ячеслав; Дух, Тетяна; Дунець-Лесько, Антоніна; Konestiapin, Volodymyr; Lemeshko, Viacheslav; Dukh, Tetiana; Dunets-Lesko, AntoninaДосліджено динаміку та варіативність кінематичних характеристик технічної майстерності стрибунок у довжину. Кількісні значення таких кінематичних характеристик як тривалість розбігу і його частини, темп розбігу і його частини, темпова інтенсивність, швидкість розбігу на останніх двох відрізках по п’ять метрів, швидкість вильоту та тривалість польоту рекомендовано використовувати як модельні показники змагальної діяльності стрибунок у довжину.Документ Кінематичні характеристики технічної підготовленості стрибунок потрійним різної кваліфікації(2022) Конестяпін, Володимир; Павлось, Ольга; Ханікянц, Олена; Дунець-Лесько, Антоніна; Дух, Тетяна; Свищ, Ярослав; Konestiapin, Volodymyr; Pavlos, Olha; Khanikiants, Olena; Dunets-Lesko, Antonina; Dukh, Tetiana; Svyshch, YaroslavПроаналізовано актуальні напрями удосконалення технічної підготовки стрибунок потрійним. Розглянуто та узагальнено сучасні методики аналізу показників технічної підготовленості легкоатлеток, які спеціалізуються у потрійному стрибку. Мета. Проаналізувати індивідуальні кінематичні характеристики технічної підготовленості стрибунок потрійним та з’ясувати їх взаємозв’язок зі спортивним результатом. Current trends in improving the technical training of triple jumpers are analyzed. Modern methods of indicator analysis are reviewed and summarized technical preparation of track and field athletes who specialize in the triple jump. Goal. To analyze the individual kinematic characteristics of the technical preparation of triple jumpers and to find out their relationship with the sports result.Документ Легкоатлетичні горизонтальні стрибки(ЛДУФК, 2018) Дух, Тетяна; Лемешко, В'ячеслав; Дунець-Лесько, Антоніна; Свищ, Ярослав; Dukh, Tetiana; Lemeshko, Viacheslav; Dunets-Lesko, Antonina; Svyshch, YaroslavПосібник підготовлено відповідно до державних стандартів дисципліни " Теорія і методика легкої атлетики" для вищих навчальних закладів України. Він укладений на основі сучасних науково-практичних рекомендацій провідних учених і тренерів щодо організації навчально-тренувального процесу стрибунів. У посібнику розкрито еволюцію розвитку легкоатлетичних стрибків, основи техніки, методики навчання та тренування у горизонтальних стрибках. Для студентів вищих навчальних закладів під час вивчення дисципліни "Теорія і методика легкої атлетики", викладачів, тренерів, інструкторів, а також широкого кола читачів.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »