Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Drobot, Kateryna"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Документ
    Enhancing the sports training of elite female athletes in academic rowing
    (2024) Malikov, Mykola; Tyshchenko, Valeria; Hlukhov, Ivan; Drobot, Kateryna; Dubachinskiy, Oleg; Zubov, Vadym; Pasichnyk, Viktoriya; Пасічник, Вікторія
    The purpose of this study is to evaluate the effectiveness of various training programs in the training of women athletes of the Ukrainian rowing team for the competitive season. Метою цього дослідження є оцінка ефективності різних тренувальних програм у підготовці жінок спортсменів збірної України з веслування на змагальний сезон.
  • Документ
    Improving the Physical Fitness of Students Through a Swimming Training System at the University
    (2022) Hlukhov, Ivan; Pityn, Maryan; Drobot, Kateryna; Hlukhova, Anna; Глухов, Іван; Пітин, Марян; Дробот, Катерина; Глухова, Ганна
    Abstract. Means of sport and physical education are among the key to improving the health of young people. Solving the current scientific and applied issue of substantiating a system approach to teaching swimming to students will allow taking into account the existing experience and current requirements, student-centred process and objectivity of criteria of provision in modern physical education at universities. Purpose: to establish the effectiveness of the swimming training system of university students at different individual and motivational levels by changes in indicators of functional and physical fitness. Material and methods. Study participants. To our study was involved 18−20 aged students (boys and girls) of Kherson State University. During the 2020−2021 academic year the main tool of their physical education classes was swimming (it was their choose). Students were training in experimental groups at four individual and motivational levels of the swimming training system. Organization of the study. During the first academic semester programmes (experimental and reference) were included 18 classes. This feature was determined in accordance with the minimum regulatory requirements on the side of physical education at the Kherson State University and the possibilities of individual trajectory of students training. Results. There was confirm the correctness of the methodological approach to differentiation of swimming programmes for boys and girls in which it was taken into account the level of swimming skills. Our study participants was allocated to four individual and motivational levels of swimming training system. The effectiveness of the developed programmes different individual and motivational levels was tested based on students’ physical fitness indicators. There were significantly improved the average group results in dynamic and static strength endurance of different muscle groups, explosive power of most experimental groups and also in the demonstration of flexibility and speed qualities. Анотація. Засоби спорту та фізичного виховання є одними з ключових у зміцненні здоров'я молоді. Розв'язування актуальне науково-прикладне питання обґрунтування системного підходу до навчання студентів плаванню дозволяють врахувати наявний досвід і сучасні вимоги, студентоцентричний процес та об'єктивність критеріїв забезпечення сучасного фізичного виховання у ВНЗ. Мета: встановити в ефективність системи навчання плаванню студентів ВНЗ при різних індивідуально-мотиваційних рівні за зміною показників функціональної та фізичної підготовленості. Матеріал і методи. Учасники дослідження. до У нашому дослідженні взяли участь 18−20 студентів (юнаки та дівчата) Херсонського державного університету. Під час 2020−2021 н.р. основним засобом їх занять фізичною культурою було плавання (на їх вибір). Студенти тренувалися в експериментальних групах за чотирма індивідуально-мотиваційними рівнями плавання система навчання. Організація дослідження. Протягом першого навчального семестру програми (дослідні та довідка) було включено 18 кл. Ця ознака була визначена відповідно до мінімальної нормативної бази вимоги до фізичного виховання в Херсонському державному університеті та можливості індивід траєкторія підготовки студентів. Результати. Підтверджено правильність методичного підходу до диференціація програм плавання для юнаків і дівчат, в яких враховувався рівень навички плавання. Учасників нашого дослідження було розподілено на чотири індивідуальні та мотиваційні рівні плавання система навчання. Встановлено ефективність розроблених програм різного індивідуального та мотиваційного рівнів перевірено за показниками фізичної підготовленості студентів. Значно покращилися середньогрупові результати у динамічній і статичній силовій витривалості різних груп м'язів, вибуховій силі більшості дослідних групах, а також у демонстрації гнучкості та швидкісних якостей.
  • Документ
    Physical condition of preschool children with disabilities in psychological and physical development
    (2021-02-03) Pasichnyk, Viktoria; Khimenes, Khrysyyna; Pityn, Maryan; Bas, Olha; Hlukhov, Ivan; Hnatchuk, Yaroslav; Drobot, Kateryna; Пасічник, Вікторія; Хіменес, Христина; Пітин, Мар'ян; Бас, Ольга; Глухов, Іван; Гнатчук, Ярослав; Дробот, Катерина
    Introduction. Today, there is a negative tendency of increasing the number of preschool children with disharmonious psychophysical development in Ukraine (55.9% in 1998, 59.4% in 2005). At the same time, society offers actual solutions of this problem. Under certain conditions, the development of preschool children of this category can improve or approach to healthy peers’ development level, and within existing educational systems, this process can be managed. Therefore, it is important to study the indicators of physical condition children with special needs in order to substantiate preventive and health measures, determine the content of physical exercises for correction of their psychophysical development. Methods: analysis, generalization of literary sources data; pedagogical ascertainment experiment; medical and biological methods; methods of mathematical statistics. Purpose. To determine physical condition indicators of preschool children with disabilities in psychophysical development. Result and discussion. The value of morbidity children with disabilities of both genders, regardless of the defect, indicate unsatisfactory level. At the surveyed children was noted deterioration of the cardiovascular system functional conditions, that characterized by a slight increase in resting heart rate. Most of the surveyed children reported unsatisfactory quality of cardiovascular system regulation (92.0% girls, 75.8% boys). The values of endurance coefficients of the surveyed children with special needs, regardless of the defect, indicate a weakening of the cardiovascular system. External respiratory indicators of children with speech disorders, mental retardation, Down syndrome and autism spectrum disorders correspond to a level below average. Only peers with musculoskeletal disorders have an average level. Conclusions. The biological age of the surveyed contingent corresponds to the passport. It has been confirmed that the development of children with psychophysical disabilities is conditioned by the lag of the normative in most indicators. This leads to functional impairment of some physiological systems. It is was found marked decreasing in cardiovascular and respiratory system activity children with autism spectrum disorders, Down syndrome and with mental retardation. Сьогодні спостерігається негативна тенденція збільшення кількості дітей дошкільного віку з дисгармонійний психофізичний розвиток в Україні (55,9% у 1998 р., 59,4% у 2005 р.). Водночас суспільство пропонує фактичні рішення цієї проблеми. За певних умов розвиток у дітей дошкільного віку цього категорія може покращити або наблизитись до рівня розвитку здорових однолітків, а в рамках існуючих освітніх систем, цим процесом можна керувати. Тому важливо вивчити показники фізичного стану дітей з особливі потреби з метою обґрунтування профілактичних та оздоровчих заходів, визначення змісту фізичних вправ для корекції їх психофізичного розвитку. Методи: аналіз, узагальнення даних літературних джерел; педагогічний констатуючий експеримент; медичні та біологічні методи; методи математичної статистики. Призначення. Визначити показники фізичного стану дітей дошкільного віку з обмеженими фізичними можливостями розвитку. Результат та обговорення. Значення захворюваності дітей-інвалідів обох статей незалежно дефекту, вкажіть незадовільний рівень. У обстежених дітей було відзначено погіршення роботи серцево-судинної системи функціональні стани системи, що характеризуються незначним збільшенням частоти серцевих скорочень у стані спокою. Більшість опитаних діти повідомили про незадовільну якість регуляції серцево-судинної системи (92,0% дівчаток, 75,8% хлопців). Значення коефіцієнти витривалості обстежених дітей з особливими потребами, незалежно від вади, вказують a ослаблення серцево-судинної системи. Зовнішні респіраторні показники дітей з порушеннями мовлення, психічними відсталість, синдром Дауна та розлади аутистичного спектру відповідають рівню нижче середнього. Тільки однолітки з опорно-руховий апарат має середній рівень. Висновки. Біологічний вік обстежуваного контингенту відповідає паспорту. Було підтверджено, що розвиток дітей з психофізичними інвалідність зумовлена ​​відставанням нормативного за більшістю показників. Це призводить до функціональних порушень деякі фізіологічні системи. Виявлено помітне зниження активності серцево-судинної та дихальної системи діти з розладами спектру аутизму, синдромом Дауна та з розумовою відсталістю.
  • Документ
    Алгоритм програмування занять з плавання студентів з різним рівнем плавальної підготовленості
    (2023-09-03) Глухов, Іван; Дробот, Катерина; Пітин, Мар’ян; Hlukhov, Ivan; Drobot, Kateryna; Pityn, Marian
    Мета дослідження: розробити алгоритм програмування змісту занять з плавання студентів у процесі фізичному вихованні. The aim is to develop an algorithm of students’ swimming classes content programming within the process of physical education.
  • Документ
    Результативність виступів спортсменів України на міжнародних змаганнях Series А з карате
    (2024) Кміть, Соломія; Пітин, Мар’ян; Глухов, Іван; Дробот, Катерина; Kmit, Solomiia; Pityn, Marian; Hlukhov, Ivan; Drobot, Kateryna
    Мета: з’ясувати результати виступів українських каратистів на змаганнях Series А з карате(версія WKF) упродовж 2018−2022 років. Purpose: to find out the results of performances of Ukrainian karatekas at Series A karate competitions (WKF version) during 2018-2022.
  • Документ
    Суб’єктивні чинники впливу на ставлення студентів Херсонського державного університету до навчання плавання
    (2022) Глухов, Іван; Пітин, Мар’ян; Дробот, Катерина; Hlukhov, Ivan; Pityn, Marian; Drobot, Kateryna
    Мета роботи – визначити суб’єктивні чинники ставлення студентів Херсонського державного уні-верситету до навчання плавання. The purpose of the work is to determine the subjective factors of the attitude of students of Kherson State University to swimming lessons.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотній звязок