Перегляд за Автор "Davydova, Olga"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Особливості підготовки кваліфікованого персоналу для сфери обслуговування(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-05-19) Давидова, Ольга; Холявка, Володимир; Радзімовська, Ольга; Davydova, Olga; Kholyavka, Volodymyr; Radzimovska, OlgaГотельно-ресторанний бізнес є головною складовою туристичної інфраструктури та індустрії гостинності, де надається комплекс послуг для туристів, формуються перспективи і передумови розвитку туризму та соціально-культурних послуг. Це посилює необхідність високої професійної підготовки кадрів для готельного і ресторанного сервісу, вирішення комплексу завдань із обслуговування відвідувачів та формування міцних конкурентних позицій підприємств. Високу позицію у розвитку підготовки фахівців із дотриманням усіх акредитаційних вимог здійснюють саме у Львівському державному університеті фізичної культури імені Івана Боберського. Hotel and restaurant business is the main component of the tourist infrastructure and hospitality industry, which provides a range of services for tourists, forming prospects and prerequisites for the development of tourism and socio-cultural services. This increases the need for high professional training for hotel and restaurant service, solving a set of tasks for customer service and the formation of strong competitive positions of enterprises. A high position in the development of training of specialists in compliance with all accreditation requirements is carried out at the Lviv State University of Physical Culture named after Ivan Boberskyу.Документ Особливості підготовки кваліфікованого персоналу для сфери обслуговування(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-05-19) Давидова, Ольга; Холявка, Володимир; Радзімовська, Ольга; Davydova, Olga; Kholyavka, Volodymyr; Radzimovska, OlgaГотельно-ресторанний бізнес є головною складовою туристичної інфраструктури та індустрії гостинності, де надається комплекс послуг для туристів, формуються перспективи і передумови розвитку туризму та соціально-культурних послуг. Це посилює необхідність високої професійної підготовки кадрів для готельного і ресторанного сервісу, вирішення комплексу завдань із обслуговування відвідувачів та формування міцних конкурентних позицій підприємств. Високу позицію у розвитку підготовки фахівців із дотриманням усіх акредитаційних вимог здійснюють саме у Львівському державному університеті фізичної культури імені Івана Боберського. Hotel and restaurant business is the main component of the tourist infrastructure and hospitality industry, which provides a range of services for tourists, forming prospects and prerequisites for the development of tourism and socio-cultural services. This increases the need for high professional training for hotel and restaurant service, solving a set of tasks for customer service and the formation of strong competitive positions of enterprises. A high position in the development of training of specialists in compliance with all accreditation requirements is carried out at the Lviv State University of Physical Culture named after Ivan Boberskyу.Документ Суть і значення системи класифікації готелів України(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-05-19) Давидова, Ольга; Графська, Орислава; Davydova, Olga; Hrafska, OryslavaНе існує єдиної класифікації готелів. Сьогодні відомо понад тридцять систем класифікації закладів розміщення туристів. Встановлення єдиного критерію пов’язана з різними підходами до оцінювання якості обладнання, а також існуючими природними, культурними та суспільними розбіжностями між країнами. There is no single classification of hotels. Today there are more than thirty classification systems for tourist accommodation. The establishment of a single criterion involves different approaches to assessing the quality of equipment, as well as existing natural, cultural and social differences between countries.Документ Суть і значення системи класифікації готелів України(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-05-19) Давидова, Ольга; Графська, Орислава; Davydova, Olga; Hrafska, OryslavaНе існує єдиної класифікації готелів. Сьогодні відомо понад тридцять систем класифікації закладів розміщення туристів. Встановлення єдиного критерію пов’язана з різними підходами до оцінювання якості обладнання, а також існуючими природними, культурними та суспільними розбіжностями між країнами. There is no single classification of hotels. Today there are more than thirty classification systems for tourist accommodation. The establishment of a single criterion involves different approaches to assessing the quality of equipment, as well as existing natural, cultural and social differences between countries.