Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Davydova, Olga"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Документ
    Особливості підготовки кваліфікованого персоналу для сфери обслуговування
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-05-19) Давидова, Ольга; Холявка, Володимир; Радзімовська, Ольга; Davydova, Olga; Kholyavka, Volodymyr; Radzimovska, Olga
    Готельно-ресторанний бізнес є головною складовою туристичної інфраструктури та індустрії гостинності, де надається комплекс послуг для туристів, формуються перспективи і передумови розвитку туризму та соціально-культурних послуг. Це посилює необхідність високої професійної підготовки кадрів для готельного і ресторанного сервісу, вирішення комплексу завдань із обслуговування відвідувачів та формування міцних конкурентних позицій підприємств. Високу позицію у розвитку підготовки фахівців із дотриманням усіх акредитаційних вимог здійснюють саме у Львівському державному університеті фізичної культури імені Івана Боберського. Hotel and restaurant business is the main component of the tourist infrastructure and hospitality industry, which provides a range of services for tourists, forming prospects and prerequisites for the development of tourism and socio-cultural services. This increases the need for high professional training for hotel and restaurant service, solving a set of tasks for customer service and the formation of strong competitive positions of enterprises. A high position in the development of training of specialists in compliance with all accreditation requirements is carried out at the Lviv State University of Physical Culture named after Ivan Boberskyу.
  • Документ
    Особливості підготовки кваліфікованого персоналу для сфери обслуговування
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-05-19) Давидова, Ольга; Холявка, Володимир; Радзімовська, Ольга; Davydova, Olga; Kholyavka, Volodymyr; Radzimovska, Olga
    Готельно-ресторанний бізнес є головною складовою туристичної інфраструктури та індустрії гостинності, де надається комплекс послуг для туристів, формуються перспективи і передумови розвитку туризму та соціально-культурних послуг. Це посилює необхідність високої професійної підготовки кадрів для готельного і ресторанного сервісу, вирішення комплексу завдань із обслуговування відвідувачів та формування міцних конкурентних позицій підприємств. Високу позицію у розвитку підготовки фахівців із дотриманням усіх акредитаційних вимог здійснюють саме у Львівському державному університеті фізичної культури імені Івана Боберського. Hotel and restaurant business is the main component of the tourist infrastructure and hospitality industry, which provides a range of services for tourists, forming prospects and prerequisites for the development of tourism and socio-cultural services. This increases the need for high professional training for hotel and restaurant service, solving a set of tasks for customer service and the formation of strong competitive positions of enterprises. A high position in the development of training of specialists in compliance with all accreditation requirements is carried out at the Lviv State University of Physical Culture named after Ivan Boberskyу.
  • Документ
    Суть і значення системи класифікації готелів України
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-05-19) Давидова, Ольга; Графська, Орислава; Davydova, Olga; Hrafska, Oryslava
    Не існує єдиної класифікації готелів. Сьогодні відомо понад тридцять систем класифікації закладів розміщення туристів. Встановлення єдиного критерію пов’язана з різними підходами до оцінювання якості обладнання, а також існуючими природними, культурними та суспільними розбіжностями між країнами. There is no single classification of hotels. Today there are more than thirty classification systems for tourist accommodation. The establishment of a single criterion involves different approaches to assessing the quality of equipment, as well as existing natural, cultural and social differences between countries.
  • Документ
    Суть і значення системи класифікації готелів України
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-05-19) Давидова, Ольга; Графська, Орислава; Davydova, Olga; Hrafska, Oryslava
    Не існує єдиної класифікації готелів. Сьогодні відомо понад тридцять систем класифікації закладів розміщення туристів. Встановлення єдиного критерію пов’язана з різними підходами до оцінювання якості обладнання, а також існуючими природними, культурними та суспільними розбіжностями між країнами. There is no single classification of hotels. Today there are more than thirty classification systems for tourist accommodation. The establishment of a single criterion involves different approaches to assessing the quality of equipment, as well as existing natural, cultural and social differences between countries.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотній звязок