Перегляд за Автор "Danylevych, M. V."
Зараз показуємо 1 - 20 з 24
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Австрійський досвід професійної підготовки педагогічних кадрів із фізичного виховання(2020-09-14) Приступа, Є. Н.; Романчук, О. В.; Данилевич, М. В.; Prystupa, Ye. N.; Romanchuk, O. V.; Danylevych, M. V.Стаття торкається компаративного дослідження австрійського досвіду професійної освіти педагогічних кадрів фізкультурно-спортивного профілю з огляду на запити української системи професійної освіти фахівців із фізичного виховання у віднаходженні перспективних траєкторій інтеграції в європейський освітній простір. Мета дослідження – проаналізувати особливості розвитку системи професійної підготовки фахівців із фізичного виховання в Австрії на різних історичних етапах її становлення. Для досягнення мети використовувався комплекс загальнонаукових (аналіз, синтез, узагальнення) та спеціально-історичних (історико-типологічний та історико-системний) методів дослідження. Представлено результати наукових розвідок відомих австрійських учених щодо критичного осмислення та об’єктивної оцінки суперечливих подій і явища в історії становлення й розвитку професійної освіти педагогічних кадрів фізкультурно-спортивного профілю в Австрії. На підставі аналізу їхніх праць відстежено якісні зміни в розвитку теорії і практики підготовки кадрів із фізичного виховання, зазначено прогресивні та регресивні тенденції у цьому процесі. Розкрито сучасний стан і перспективи удосконалення австрійської системи професійної підготовки майбутніх педагогів фізкультурно-спортивного профілю. Запропоновані австрійськими науковцями моделі і підходи до професійної освіти кадрового забезпечення галузі фізичного виховання дітей і молоді, ґрунтуючись на новітніх здобутках педагогічної науки, відображають складні і багаторівневі структури із низкою взаємопов’язаних компонентів (цільовий, функціональний, змістовий, організаційний та ін.), завдяки чому можна чітко уявити цілеспрямований процес формування професійної компетентності. Установлено, що австрійська історіографія проблеми становлення і розвитку системи професійної підготовки фахівців з фізичного виховання представлена чималою кількістю праць і публікацій. У них комплексно виділено різні аспекти педагогічної освіти за фізкультурно-спортивними спеціальностями, як в історичній ретроспективі, так і в умовах сучасності. Цей досвід є джерелом цінних ідей, конструктивних підходів, а також повчальних уроків для модернізації теорії і практики професійної підготовки кадрів з фізичного виховання в Україні.Документ Введення в дисципліну «Рекреаційно-оздоровча діяльність» : лекція № 1 з навчальної дисципліни "Рекреаційно-оздоровча діяльність", спеціальності 073 «Менеджмент», рівень вищої освіти - бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-12) Данилевич, М. В.; Danylevych, M. V.; Кафедра фітнесу та рекреаціїДокумент Досвід підготовки вчителів фізичної культури в Австрії(2021-01-05) Приступа, Є. Н.; Данилевич, М. В.; Романчук, О. В.; Prystupa, Ye. N.; Danylevych, M. V.; Romanchuk, O. V.Стаття присвячена питанням професійної підготовки вчителів фізичної культури в Австрії з 1946 ріку (закінчення Другої світової війни) до 1970 року (зміна законодавчих та нормативних актів). Мета роботи полягає у вивчення австрійського досвіду підготовки вчителів фізичної культури на різних історичних етапах. Для досягнення мети використано сукупність загальнонаукових та педагогічних методів дослідження: пошуково-бібліографічний, історико-генетичний, інтерпретаторсько-аналітичний, систематизація, узагальнення, аналіз, синтез. Результати проведених наукових розвідок засвідчили, що в перші повоєнні десятиліття в Австрії відбувалася денацифікацію навчальних планів підготовки вчителів фізичного виховання, поступове знищення ідеологічних нашарувань, зниження політизації освітніх процесів, переорієнтація на прогресивні ідеї та традиції професійної освіти донацистського періоду. Цей етап розбудови системи професійної освіти вчительських кадрів характеризується численними спробами удосконалення навчального плану підготовки шляхом збалансування теорії і практики, нормативної і варіативної складової, різних циклів підготовки. Простежується якісне оновлення теорії і практики шкільної фізкультурної освіти, модернізація освітнього процесу в інститутах фізичного виховання при Віденському, Ґрацькому, Інсбрукському та Зальцбурзькому університетах відповідно до актуальних тенденцій у науці, техніці, освіті й інших сферах суспільного життя.Документ Менеджмент і маркетинг рекреаційно-оздоровчих послуг : лекція № 3 з навчальної дисципліни "Рекреаційно-оздоровча діяльність", спеціальності 073 «Менеджмент», рівень вищої освіти - бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-12) Данилевич, М. В.; Danylevych, M. V.; Кафедра фітнесу та рекреаціїДокумент Методика використання спортивних ігор у рекреаційно-оздоровчій діяльності : лекція № 6 з навчальної дисципліни "Рекреаційно-оздоровча діяльність", спеціальності 073 «Менеджмент», рівень вищої освіти - бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-12) Данилевич, М. В.; Danylevych, M. V.; Кафедра фітнесу та рекреаціїДокумент Методичні рекомендації до підготовки та захисту кваліфікаційних робіт другого (магістерського) рівня : галузь знань 22 «Охорона здоров`я», спеціальність 227 «Фізична терапія та ерготерапія»(2021-09-09) Музика, Ф. В.; Данилевич, М. В.; Мазепа, М. А.; Коритко, З. І.; Бас, О. А.; Жарська, Н. В.; Muzyka, F. V.; Danylevych, M. V.; Mazepa, M. A.; Korytko, Z. I.; Bas, O. A.; Zharska, N. V.Документ Нормативна база підготовки фахівців з фізичного виховання і спорту в Україні(2020-09-15) Романчук, О. В.; Данилевич, М. В.; Гуцуляк, В. Р.; Romanchuk, O. V.; Danylevych, M. V.; Hutsuliak, V. R.Стаття присвячена вивченню нормативної бази підготовки фахівців з фізичного виховання і спорту в Україні. Важливе значення для ефективної підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту має якість вищої фізкультурної освіти, що обумовлює, як ступінь їхньої готовності до професійної діяльності, так і особистісний, світоглядний та громадянський розвиток. Ці засадничі ідеї відображені в концептуальних положеннях нормативних документів. Метою статті є аналіз нормативної бази професійної підготовки фахівців з фізичного виховання і спорту в Україні. Для досягнення мети було використано сукупність загальнонаукових та педагогічних методів, а саме аналіз, синтез, систематизація, узагальнення, контент аналіз та зіставно-порівняльний. Упровадження стратегічних положень, окреслених в документах, слугує основою для майбутнього розвитку системи професійної освіти вчителів фізичного виховання в Україні та позитивних трансформацій у теорії та практиці педагогічної освіти кадрів фізкультурно-спортивного профілюДокумент Особливості методики використання циклічних вправ у рекреаційно-оздоровчій діяльності : лекція № 5 з навчальної дисципліни "Рекреаційно-оздоровча діяльність", спеціальності 073 «Менеджмент», рівень вищої освіти - бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-12) Данилевич, М. В.; Danylevych, M. V.; Кафедра фітнесу та рекреаціїДокумент Особливості проведення рекреаційно-оздоровчої діяльності з різними верствами населення : лекція № 8 з навчальної дисципліни "Рекреаційно-оздоровча діяльність", спеціальності 073 «Менеджмент», рівень вищої освіти - бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-12) Данилевич, М. В.; Danylevych, M. V.; Кафедра фітнесу та рекреаціїДокумент Рекреаційно-оздоровча діяльність : дидактичне забезпечення самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни, галузь знань 07 “Менеджмент та адміністрування”, спеціальності 073 “Менеджмент”, факультет туризму, рівень освіти: бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-12) Данилевич, М. В.; Danylevych, M. V.; Кафедра фітнесу та рекреаціїДокумент Рекреаційно-оздоровча діяльність : залікові вимоги з навчальної дисципліни, галузь знань 073 “Менеджмент та адміністрування”, спеціальності 073 “Менеджмент”, рівень освіти: бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-12) Данилевич, М. В.; Danylevych, M. V.; Кафедра фітнесу та рекреаціїДокумент Рекреаційно-оздоровча діяльність : методичні вказівки до проведення семінарських занять з навчальної дисципліни, галузь знань 07 “Менеджмент та адміністрування”, спеціальності 073 “Менеджмент”, факультет туризму, рівень освіти: бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-12) Данилевич, М. В.; Danylevych, M. V.; Кафедра фітнесу та рекреаціїДокумент Рекреаційно-оздоровча діяльність : навчальна програма з навчальної дисципліни, галузь знань 07 “Менеджмент та адміністрування”, спеціальності 073 “Менеджмент”, факультет : туризму, рівень освіти: бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-12) Данилевич, М. В.; Danylevych, M. V.; Кафедра фітнесу та рекреаціїМета курсу - розширити знання студентів щодо рекреаційно-оздоровчої діяльності та сформувати навички її використання у повсякденній життєдіяльності для ведення здорового способу життя.Документ Рекреаційно-оздоровча діяльність : порядок оцінювання результатів навчання з навчальної дисципліни, галузь знань 07 “Менеджмент та адміністрування”, спеціальності 073 “Менеджмент”, факультет туризму, рівень освіти: бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-12) Данилевич, М. В.; Danylevych, M. V.; Кафедра фітнесу та рекреаціїДокумент Рекреаційно-оздоровча діяльність : рекомендована література з навчальної дисципліни, галузь знань 07 “Менеджмент та адміністрування”, спеціальності 073 “Менеджмент”, факультет туризму, рівень освіти: бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-12) Данилевич, М. В.; Danylevych, M. V.; Кафедра фітнесу та рекреаціїДокумент Рекреаційно-оздоровча діяльність : робоча програма з навчальної дисципліни, галузь знань 07 “Менеджмент та адміністрування”, спеціальності 073 “Менеджмент”, факультет туризму; факультет післядипломної та заочної освіти, ступінь освіти: бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-12) Данилевич, М. В.; Danylevych, M. V.; Кафедра фітнесу та рекреаціїМета курсу - розширити знання студентів щодо рекреаційно-оздоровчої діяльності та сформувати навички її використання у повсякденній життєдіяльності для ведення здорового способу життя.Документ Рекреаційно-оздоровча діяльність : силабус навчальної дисципліни, ступінь вищої освіти - бакалавр, галузь знань - 07 «Управління та адміністрування», спеціальність - 073 «Менеджмент»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-12) Данилевич, М. В.; Danylevych, M. V.; Кафедра фітнесу та рекреаціїМета курсу - розширити знання студентів щодо рекреаційно-оздоровчої діяльності та сформувати навички її використання діяльності у повсякденній життєдіяльності для ведення здорового способу життя.Документ Рекреаційно-оздоровча діяльність : теми семінарських занять з навчальної дисципліни, галузь знань 07 “Менеджмент та адміністрування”, спеціальності 073 “Менеджмент”, факультет туризму, рівень освіти: бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-12) Данилевич, М. В.; Danylevych, M. V.; Кафедра фітнесу та рекреаціїДокумент Рекреаційно-оздоровча діяльність у світі та в Україні : лекція № 2 з навчальної дисципліни "Рекреаційно-оздоровча діяльність", спеціальності 073 “Менеджмент” рівень вищої освіти - бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-12) Данилевич, М. В.; Danylevych, M. V.; Кафедра фітнесу та рекреаціїДокумент Розвиток кінезітерапії у Франції (1970-2020)(2021-06-14) Данилевич, М. В.; Романчук, О. В.; Коваль, Р. С.; Федчишин, Н. О.; Danylevych, M. V.; Romanchuk, O. V.; Koval, R. S.; Fedchyshyn, N. O.У статті проаналізовано розвиток кінезітерапії у Франції з 1970 до 2020 р. Наукову новизну роботи пояснюємо фактором того, що до сьогодні історія кінезітерапії у Франції не привертала уваги українських науковців, навіть не зважаючи на той факт, що якість надання медичних та реабілітаційних послуг у системі охорони здоровʼя цієї держави вважають однією з найвищих у світі.