Перегляд за Автор "Chopyk, Roman"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ New Ukarinian School Educational Reforms and Proffessional Mastership of the Physical Education Teacher(2021-05-28) Sorokolit, Nataliya; Lukjanchenko, Mykola; Turchyk, Iryna; Chopyk, Roman; Сороколіт, Наталія; Лук’янченко, Микола; Турчик, Ірина; Чопик, РоманАнотація. Ставлення викладачів фізичної культури до реформування освіти в Росії Україна в умовах реформи «Нова українська школа» проаналізована у статті. думки фахівців з фізичної культури щодо впливу цих реформ на формування у статті проаналізовано професійне майстерність викладачів. Метою дослідження є забезпечити порівняльний аналіз рівня підтримки реформ Нової української школи, який впливають на формування професійного вдосконалення вчителів фізичної культури. Для досягнення мети застосовувались такі методи, як аналіз та узагальнення джерела літератури, опитування вчителів на основі анкети, її математичної обробки та порівняльний аналіз. Було опитано 341 викладач із 7 областей України різні кваліфікаційні рівні та педагогічний досвід. Усі респонденти дали свої дозвіл на участь у дослідженні. Різні рівні підтримки освітніх реформ серед викладачів фізичної культури були виявлені. Інновації, як правило, мають вищі за середні та нижчі за середні показники рівні підтримки. Найвищий рівень підтримки має така інновація, як свобода вибору чи створити освітню програму - 77,4%. Однак, навіть при високому рівні підтримки, 41,9% вчителі вважають, що вони повинні навчати учнів за єдиною програмою навчання, тобто подано профільним міністерством. Тільки 6,5% респондентів готові створити власну навчальні програми. Однак 33,8% викладачів вважають, що навчальна програма має бути такою адаптовані відповідно до умов навчальних закладів. Для того, щоб побудувати професіонала майстерність, важливо передбачити різні форми підвищення кваліфікації (71,3%), дистанційне навчання під час курсової перепідготовки (59,7%), атестація викладачів (53,6%). найнижчий рівень підтримки має децентралізація в управлінні навчальним закладом (39,1%).Документ New Ukrainian School Educational Reforms and Professional Mastership of the Physical Education Teacher(2021-05-29) Sorokolit, Nataliya; Lukjanchenko, Mykola; Turchyk, Iryna; Chopyk, Roman; Сороколіт, Наталія; Лук'янченко, Микола; Турчик, Ірина; Чопик, РоманThe physical education teachers’ attitude towards reforming of education in Ukraine in terms of reform “New Ukrainian School” was analyzed in the article. The physical education specialists’ thoughts according these reforms’ impact on forming of professional mastership of teachers were analyzed in the article. The goal of the research is to provide comparable analysis of the support level of New Ukrainian School reforms that have impact on building professional improvement of physical education teachers. In order to reach the goal such methods were applied as analysis and generalization of literature sources, teachers’ survey, based on questionnaire, its mathematic processing and comparative analysis. There were questioned 341 teachers from 7 Ukrainian regions with different qualification levels and pedagogical experience. All the respondents have given their permission in participation in the research. The different levels of support of educational reforms among physical education teachers were found out. Innovations, in general, have higher than average and lower than average levels of support. The highest level of support has such innovation as freedom to choose or create educational program – 77,4%. However, even with high level of support, 41,9% of teachers think that they should teach pupils according to the only studying program, that is submitted by profile ministry. Only 6,5% of respondents are ready to create their own studying programs. However, 33,8% of teachers think the studying program should be adapted according to conditions of educational establishments. In order to build professional mastership, it is essential to imply different forms of qualification improvements (71,3%), distance studying during course retraining (59,7%), teachers’ certification (53,6%). The lowest level of support has decentralization in management of educational establishment (39,1%). У статті проаналізовано ставлення вчителів фізичної культури до реформування освіти в Україні в рамках реформи «Нова українська школа». У статті проаналізовано думки фахівців фізичного виховання щодо впливу цих реформ на формування професійної майстерності учителів.Документ Нетрадиційні засоби фізичної культури у профільному навчанні із спортивного туризму - актуальність впровадження(ЛДУФК, 2008) Куриш, Валентина; Чопик, Роман; Смульський, Яцек; Kurysh, Valentyna; Chopyk, Roman; Smulskyi, YatsekДокумент Нормативно-програмне забезпечення фізичного виховання в умовах нової української школи(2023-05-16) Сороколіт, Наталія; Чопик, Роман; Sorokolit, Nataliia; Chopyk, RomanМета дослідження: аналіз нормативно-програмного забезпечення освітнього процесу в умовах трансформаційних змін та виявлення основних особливостей впровадження предмета «Фізична культура» на сучасному етапі.Документ Обгрунтування параметрів матеріально-методичного забезпечення процесу навчання ігрових дій в баскетболі на основі аналізу функції цілі(ЛДІФК, 2002) Чопик, Роман; Куриш, Валентина; Chopyk, Roman; Kurysh, ValentynaМетою дослідження є опрацювання та обгрунтування системи диференційованого організаційно-методичного забезпечення процесу навчання в ігрових видах спорту.