Перегляд за Автор "Bozhuk Tetiana"
Зараз показуємо 1 - 20 з 30
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Актуальні проблеми розвитку туристичної сфери : навчальна програма, освітній рівень – третій (освітньо-науковий), галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність: 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Божук Тетяна; Bozhuk Tetiana; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни є формування в аспірантів комплексу компетентностей, пов’язаних з розумінням сучасних тенденцій розвитку туристичної сфери в Україні та світі, виокремленням та вирішенням науково-практичних проблем організації різних форм та видів туризму, стратегічним управлінням туристичними системами на усіх просторових рівнях.Документ Актуальні проблеми розвитку туристичної сфери : робоча програма навчальної дисципліни, освітній рівень – третій (освітньо-науковий), галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність: 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Божук Тетяна; Bozhuk Tetiana; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни є формування в аспірантів комплексу компетентностей, пов’язаних з розумінням сучасних тенденцій розвитку туристичної сфери в Україні та світі, виокремленням та вирішенням науково-практичних проблем організації різних форм та видів туризму, стратегічним управлінням туристичними системами на усіх просторових рівнях.Документ Актуальні проблеми розвитку туристичної сфери : силабус курсу, освітній рівень – третій (освітньо-науковий), галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність: 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Божук Тетяна; Bozhuk Tetiana; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни є формування в аспірантів комплексу компетентностей, пов’язаних з розумінням сучасних тенденцій розвитку туристичної сфери в Україні та світі, виокремленням та вирішенням науково-практичних проблем організації різних форм та видів туризму, стратегічним управлінням туристичними системами на усіх просторових рівнях.Документ Дослідницький практикум зі спеціальності : навчальна програма, освітній рівень – третій (освітньо-науковий), галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність: 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Курчаба Тетяна; Божук Тетяна; Kurchaba Tetiana; Bozhuk Tetiana; Кафедра гуманітарних дисциплін; Кафедра туризмуМетою навчальної дисципліни “Дослідницький практикум зі спеціальності” є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня фундаментальних знань та умінь стосовно методів наукових досліджень на філософсько-методологічному, теоретичному та експериментально-емпіричному рівнях; спеціальних теоретико-методичних відомостей щодо організаційно-правових засад підготовки наукових кадрів.Документ Дослідницький практикум зі спеціальності : робоча програма навчальної дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність: 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Курчаба Тетяна; Божук Тетяна; Kurchaba Tetiana; Bozhuk Tetiana; Кафедра гуманітарних дисциплін; Кафедра туризмуМетою навчальної дисципліни “Дослідницький практикум зі спеціальності” є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня фундаментальних знань та умінь стосовно методів наукових досліджень на філософсько-методологічному, теоретичному та експериментально-емпіричному рівнях; спеціальних теоретико-методичних відомостей щодо організаційно-правових засад підготовки наукових кадрів.Документ Дослідницький практикум зі спеціальності : силабус курсу, освітній рівень – третій (освітньо-науковий), галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність: 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Курчаба Тетяна; Божук Тетяна; Kurchaba Tetiana; Bozhuk Tetiana; Кафедра гуманітарних дисциплін; Кафедра туризмуМета курсу: формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня фундаментальних знань та умінь стосовно методів наукових досліджень на філософсько-методологічному, теоретичному та експериментально-емпіричному рівнях; спеціальних теоретико-методичних відомостей щодо організаційно-правових засад підготовки наукових кадрів.Документ Методологія і організація наукових досліджень в туризмі : навчальна програма, освітній рівень – другий (освітньо-професійний), галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність: 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Божук Тетяна; Bozhuk Tetiana; Кафедра туризмуМетою навчальної дисципліни “Методологія і організація наукових досліджень в туризмі” є формування в здобувачів фундаментальних знань та умінь стосовно методів наукових досліджень на філософсько-методологічному, теоретичному та експериментально-емпіричному рівнях; спеціальних теоретико-методичних відомостей щодо організаційно-правових засад підготовки наукових кадрів.Документ Методологія і організація наукових досліджень в туризмі : робоча програма навчальної дисципліни, освітній рівень – другий (освітньо-професійний), галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність: 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Божук Тетяна; Bozhuk Tetiana; Кафедра туризмуМетою навчальної дисципліни “Методологія і організація наукових досліджень в туризмі” є формування в здобувачів фундаментальних знань та умінь стосовно методів наукових досліджень на філософсько-методологічному, теоретичному та експериментально-емпіричному рівнях; спеціальних теоретико-методичних відомостей щодо організаційно-правових засад підготовки наукових кадрів.Документ Методологія і організація наукових досліджень в туризмі : силабус курсу, освітній рівень – другий (освітньо-професійний), ступінь вищої освіти: магістр, галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність: 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Божук Тетяна; Bozhuk Tetiana; Кафедра туризмуМетою викладання курсу навчальної дисципліни є формування в здобувачів комплексу компетентностей, пов’язаних з розумінням та обґрунтуванням концептуально-теоретичних та методичних основ туризмознавства як предмету наукового вивчення.Документ Основи теорій та концепцій сучасного туризмознавства : навчальна програма, освітній рівень – другий (освітньо-професійний), галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність: 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Божук Тетяна; Bozhuk Tetiana; Кафедра туризмуМетою вивчення курсу «Основи теорій та концепцій сучасного туризмознавства» є формування в здобувачів комплексу компетентностей, пов’язаних з розумінням та обґрунтуванням концептуально-теоретичних та методичних основ туризмознавства як предмету вивчення.Документ Основи теорій та концепцій сучасного туризмознавства : робоча програма навчальної дисципліни, освітній рівень – другий (освітньо-професійний), галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність: 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Божук Тетяна; Bozhuk Tetiana; Кафедра туризмуМетою вивчення курсу «Основи теорій та концепцій сучасного туризмознавства» є формування в здобувачів комплексу компетентностей, пов’язаних з розумінням та обґрунтуванням концептуально-теоретичних та методичних основ туризмознавства як предмету вивчення.Документ Основи інноваційного розвитку : навчальна програма, освітній рівень – третій (освітньо-науковий), галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність: 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Божук Тетяна; Bozhuk Tetiana; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни «Основи інноваційного розвитку» є оволодіння студентами знаннями та навиками щодо застосування нових інформаційних технологій комплектування, просування та продажу турів; формування знань щодо новітніх механізмів та методів управління міжнародними та вітчизняними підприємствами сфери туризму.Документ Основи інноваційного розвитку : робоча програма навчальної дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність: 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Божук Тетяна; Bozhuk Tetiana; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни «Основи інноваційного розвитку» є оволодіння студентами знаннями та навиками щодо застосування нових інформаційних технологій комплектування, просування та продажу турів; формування знань щодо новітніх механізмів та методів управління міжнародними та вітчизняними підприємствами сфери туризму.Документ Основи інноваційного розвитку : силабус курсу, рівень вищої освіти – третій (освітньо-науковий), галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність: 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Божук Тетяна; Bozhuk Tetiana; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни «Основи інноваційного розвитку» є оволодіння здобувачами вищої освіти знаннями та навиками щодо застосування сучасних інформаційних технологій комплектування, просування та продажу турів; формування знань щодо новітніх механізмів та методів управління міжнародними та вітчизняними підприємствами сфери туризму, розробки і використання баз даних.Документ Партнери і стейкхолдери кафедри туризму: результати співпраці та нові можливості(Божук Т. Партнери і стейкхолдери кафедри туризму: результати співпраці та нові можливості / Тетяна Божук // Альтернативний туризм : матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (17–18 жовт. 2024 р.). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 258–262., 2024) Божук Тетяна; Bozhuk TetianaДокумент Педагогічна практика : силабус курсу, освітній рівень – третій (освітньо-науковий), галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність: 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Божук Тетяна; Bozhuk Tetiana; Кафедра туризмуМетою практики є забезпечити розвиток професійно-педагогічних компетентностей майбутніх докторів філософії (PhD) необхідних для викладацької роботи у ЗВО, зокрема за спеціальністю 242 «Туризм і рекреація».Документ Програма педагогічної практики, освітній рівень – третій (освітньо-науковий), галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність: 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Божук Тетяна; Bozhuk Tetiana; Кафедра туризмуДокумент Туризм на природоохоронних територіях : навчальна програма, освітній рівень – другий (освітньо-професійний), галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність: 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Божук Тетяна; Bozhuk Tetiana; Кафедра туризмуМета навчальної дисципліни “Туризм на природоохоронних територіях” є поглиблення і розширення теоретичних знань про категорії природно-заповідного фонду, вмінь та практичних навичок у питаннях методології організації та управління рекреаційно-туристичною діяльністю на природоохоронних територіях, оволодіння знаннями і навиками щодо планування та регулювання рекреаційно-туристичного господарювання та розробки і реалізації екологічних турів на природоохоронних територіях.Документ Туризм на природоохоронних територіях : робоча програма навчальної дисципліни, освітній рівень – другий (освітньо-професійний), галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність: 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Божук Тетяна; Bozhuk Tetiana; Кафедра туризмуМета навчальної дисципліни “Туризм на природоохоронних територіях” є поглиблення і розширення теоретичних знань про категорії природно-заповідного фонду, вмінь та практичних навичок у питаннях методології організації та управління рекреаційно-туристичною діяльністю на природоохоронних територіях, оволодіння знаннями і навиками щодо планування та регулювання рекреаційно-туристичного господарювання та розробки і реалізації екологічних турів на природоохоронних територіях.Документ Туризм на природоохоронних територіях : силабус курсу, освітній рівень – другий (освітньо-професійний), ступінь вищої освіти : магістр, галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність: 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Божук Тетяна; Bozhuk Tetiana; Кафедра туризмуМетою викладання курсу навчальної дисципліни є формування в здобувачів комплексу компетентностей, пов’язаних з розумінням та обґрунтуванням концептуально-теоретичних та методичних основ туризмознавства як предмету наукового вивчення.