Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Bondarenko Viktoriia"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Документ
    Цифровізація маркетингу та менеджменту в бізнесі: роль штучного інтелекту
    (2025) Попадинець Назарій; Бондаренко Вікторія; Курей Оксана; Маргітич Вікторія; Графська Орислава; Popadynets Nazarii; Bondarenko Viktoriia; Kurei Oksana; Marhitych Viktoriia; Hrafska Oryslava
    У статті досліджено сучасні трансформаційні процеси в системах маркетингу та управління цифровою економікою, зумовлені стрімким розвитком інформаційно-комунікаційних технологій та впровадженням штучного інтелекту (ШІ). The article examines the modern transformation processes in the marketing and management systems of the digital economy caused by the rapid development of information and communication technologies and the introduction of artificial intelligence (AI).

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотній звязок