Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Bodnar, I. R."

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 18 з 18
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Документ
    Вплив авторської програми фізичного виховання на показники фізичної підготовленості школярів з аутизмом
    (2021-11-23) Боднар, І. Р.; Хамаде, А. Ф.; Bodnar, I. R.; Khamade, A. F.
    Програми фізичної активності позитивний вплив на низку показників адаптації дітей з аутизмом до суспільного життя. Лише окремі дослідження присвячені вивченню ефективності комплексних програм фізичного виховання. Тому метою дослідження було порівняти ефективність двох програм фізичного виховання традиційної і авторської. Учасники – діти віком 11-13 років з діагнозом аутизм. На початку і наприкінці експерименту проводили тестування фізичної підготовленості дітей. На початку дослідження результати дітей двох груп не відрізнялися. наприкінці експерименту спостерігали достовірно вищі результати у тестових вправах штовхання медбола, віджимання від лави, кистьова динамометрія, балансуванні на 1 нозі і гнучкості нахил вліво. Висновок: довели вищу ефективність розробленої автором програми фізичного виховання у розвитку сили рук, швидкісної сили ніг і координованості м’язів кисті дітей з аутизмом.
  • Документ
    Оцінювання фізичної підготовленості та здоров'я різних груп населення
    (ЛДУФК, 2018) Боднар, І. Р.; Виноградський, Б. А.; Павлова, Ю. О.; Ріпак, М. О.; Дух, Т. І.; Стефанишин, М. В.; Bodnar, I. R.; Vynohradskyi, B. A.; Pavlova, Yu. O.; Ripak, M. O.; Dukh, T. I.; Stefanyshyn, M. V.
    Розробка й обґрунтування системи комплексного оцінювання загальної фізичної підготовленості та працездатності різних верств населення викликає особливе зацікавлення дослідників, бо комплексна оцінка виконує функції орієнтування та інформування , відбору, рангування і передбачення майбутніх перспектив у сфері фізичного виховання та рухової активності загалом. Тестові випробування і відповідні нормативи мають вагоме значення під час оцінювання рівня фізичної підготовленості населення країн світу. Окрім виконання функції самого оцінювання населення відповідного віку, тести рівня фізичної підготовленості є стимулювальними чинниками й орієнтирами для заохочення дітей і підлітків, студентів, дорослих людей до систематичних занять руховою активністю. У монографії враховано досвід контролю й оцінювання фізичної підготовленості, фізичного розвитку та якості життя людини і запропоновано нові засоби, методи, підходи, а також конкретні результати досліджень та аналізу отриманих результатів. Для науковців, спеціалістів, студентів, які працюють і здобувають знання у галузі фізичного виховання і спорту.
  • Документ
    Оцінювання фізичної підготовленості та здоров'я різних груп населення
    (ЛДУФК, 2018) Боднар, І. Р.; Виноградський, Б. А.; Павлова, Ю. О.; Ріпак, М. О.; Дух, Т. І.; Стефанишин, М. В.; Bodnar, I. R.; Vynohradskyi, B. A.; Pavlova, Yu. O.; Ripak, M. O.; Dukh, T. I.; Stefanyshyn, M. V.
    Розробка й обґрунтування системи комплексного оцінювання загальної фізичної підготовленості та працездатності різних верств населення викликає особливе зацікавлення дослідників, бо комплексна оцінка виконує функції орієнтування та інформування , відбору, рангування і передбачення майбутніх перспектив у сфері фізичного виховання та рухової активності загалом. Тестові випробування і відповідні нормативи мають вагоме значення під час оцінювання рівня фізичної підготовленості населення країн світу. Окрім виконання функції самого оцінювання населення відповідного віку, тести рівня фізичної підготовленості є стимулювальними чинниками й орієнтирами для заохочення дітей і підлітків, студентів, дорослих людей до систематичних занять руховою активністю. У монографії враховано досвід контролю й оцінювання фізичної підготовленості, фізичного розвитку та якості життя людини і запропоновано нові засоби, методи, підходи, а також конкретні результати досліджень та аналізу отриманих результатів. Для науковців, спеціалістів, студентів, які працюють і здобувають знання у галузі фізичного виховання і спорту.
  • Документ
    Робоча програма навчальної дисципліни «Інтегративне фізичне виховання школярів різних медичних груп» для аспірантів денної форми навчання, галузь знань 01 „Освіта”, спеціальність014 „Середня освіта (Фізичне виховання)”
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-05-27) Боднар, І. Р.; Bodnar, I. R.; Кафедра теорії і методики фізичної культури
    Метою викладання дисципліни «Інтегративне фізичне виховання школярів різних медичних груп» поглиблення у аспірантів знань і умінь, необхідних для організації процесу фізичного школярів різних медичних груп та успішної практичної діяльності з фізичного виховання школярів з різними функціональними можливостями.
  • Документ
    Сучасні тенденції у теорії та методиці фізичної культури : екзаменаційні питання з дисципліни для аспірантів денної/заочної форм навчання (ІІ курс, ІІІ семестр), галузь знань 01 «Освіта», спеціальність 014 «Середня освіта» (фізична культура)
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-06-07) Боднар, І. Р.; Bodnar, I. R.; Кафедра теорії та методики фізичної культури
  • Документ
    Сучасні тенденції у теорії та методиці фізичної культури : екзаменаційні питання з дисципліни, для аспірантів денної/заочної форм навчання (ІІ курс, ІІІ семестр), галузь знань 01 «Освіта», спеціальність 014 «Середня освіта» (фізична культура)
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-08) Боднар, І. Р.; Bodnar, I. R.; Кафедра теорії та методики фізичної культури
  • Документ
    Сучасні тенденції у теорії та методиці фізичної культури : завдання для проведення модульного контролю з дисципліни для аспірантів денної/заочної форм навчання (І курс, ІІ семестр), галузь знань 01 «Освіта», спеціальність 014 «Середня освіта» (фізична культура)
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-06-07) Боднар, І. Р.; Завидівська, Н. Н.; Bodnar, I. R.; Zavydivska, N. N.; Кафедра теорії та методики фізичної культури
  • Документ
    Сучасні тенденції у теорії та методиці фізичної культури : завдання для проведення модульного контролю з дисципліни для аспірантів денної/заочної форм навчання (І-ІІ курс, І-ІІІ семестр), галузь знань 01 «Освіта», спеціальність 014 «Середня освіта» (фізична культура)
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-08) Боднар, І. Р.; Завидівська, Н. Н.; Bodnar, I. R.; Zavydivska, N. N.; Кафедра теорії та методики фізичної культури
  • Документ
    Сучасні тенденції у теорії та методиці фізичної культури : завдання для самостійної роботи з дисципліни для аспірантів денної/заочної форм навчання (І-ІІ курс, І-ІІІ семестри), галузь знань 01 «Освіта», спеціальність 014 «Середня освіта» (фізична культура)
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-06-07) Боднар, І. Р.; Завидівська, Н. Н.; Bodnar, I. R.; Zavydivska, N. N.; Кафедра теорії та методики фізичної культури
  • Документ
    Сучасні тенденції у теорії та методиці фізичної культури : завдання для самостійної роботи з дисципліни для аспірантів денної/заочної форм навчання (І-ІІ курс, І-ІІІ семестри), галузь знань 01 «Освіта», спеціальність 014 «Середня освіта» (фізична культура)
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-08) Боднар, І. Р.; Завидівська, Н. Н.; Bodnar, I. R.; Zavydivska, N. N.; Кафедра теорії та методики фізичної культури
  • Документ
    Сучасні тенденції у теорії та методиці фізичної культури : критерії оцінювання з дисципліни для аспірантів денної/заочної форм навчання (І курс, ІІ семестр), галузь знань 01 «Освіта», спеціальність 014 «Середня освіта» (фізична культура)
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-06-07) Боднар, І. Р.; Завидівська, Н. Н.; Bodnar, I. R.; Zavydivska, N. N.; Кафедра теорії та методики фізичної культури
  • Документ
    Сучасні тенденції у теорії та методиці фізичної культури : критерії оцінювання знань із дисципліни для аспірантів денної/заочної форм навчання (І-ІІ курс, І, ІІ, ІІ семестри), галузь знань 01 «Освіта», спеціальність 014 «Середня освіта» (фізична культура)
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-08) Боднар, І. Р.; Завидівська, Н. Н.; Bodnar, I. R.; Zavydivska, N. N.; Кафедра теорії та методики фізичної культури
  • Документ
    Сучасні тенденції у теорії та методиці фізичної культури : опорний конспект лекцій для аспірантів денної/заочної форм навчання (І курс, ІІ семестр), галузь знань 01 «Освіта», спеціальність 014 «Середня освіта» (фізична культура)
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-05-07) Боднар, І. Р.; Завидівська, Н. Н.; Bodnar, I. R.; Zavydivska, N. N.; Кафедра теорії та методики фізичної культури
  • Документ
    Сучасні тенденції у теорії та методиці фізичної культури : опорний конспект лекцій з дисципліни, для аспірантів денної/заочної форм навчання, галузь знань 01 «Освіта», спеціальність 014 «Середня освіта» (фізична культура)
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-08) Боднар, І. Р.; Завидівська, Н. Н.; Bodnar, I. R.; Zavydivska, N. N.; Кафедра теорії та методики фізичної культури
  • Документ
    Сучасні тенденції у теорії та методиці фізичної культури : теми семінарських занять з дисципліни для аспірантів денної/заочної форм навчання (І-ІІ курс, І, II, ІІІ семестри), галузь знань 01 «Освіта», спеціальність 014 «Середня освіта» (фізична культура)
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-06-07) Боднар, І. Р.; Завидівська, Н. Н.; Bodnar, I. R.; Zavydivska, N. N.; Кафедра теорії та методики фізичної культури
  • Документ
    Сучасні тенденції у теорії та методиці фізичної культури : теми семінарських занять з дисципліни для для аспірантів денної/заочної форм навчання (І-ІІ курс, І, II, ІІІ семестри), галузь знань 01 «Освіта», спеціальність 014 «Середня освіта» (фізична культура)
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-08) Боднар, І. Р.; Завидівська, Н. Н.; Bodnar, I. R.; Zavydivska, N. N.; Кафедра теорії та методики фізичної культури
  • Документ
    Інтегративне фізичне виховання школярів різних медичних груп : робоча програма навчальної дисципліни для аспірантів денної форми навчання, галузь знань 01 «Освіта», спеціальність 014 «Середня освіта. Фізичне виховання»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-02) Боднар, І. Р.; Bodnar, I. R.; Кафедра теорії і методики фізичної культури
    Метою викладання дисципліни «Інтегративне фізичне виховання школярів різних медичних груп» поглиблення у аспірантів знань і умінь, необхідних для організації процесу фізичного школярів різних медичних груп та успішної практичної діяльності з фізичного виховання школярів з різними функціональними можливостями.
  • Документ
    Інтегративне фізичне виховання школярів різних медичних груп : силабус навчальної дисципліни, рівень вищої освіти - третій (освітньо-науковий) рівень, ступінь вищої освіти - доктор філософії, галузь знань - 01 «Освіта/Педагогіка», спеціальність - 014 Середня освіта (Фізична культура)
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-05-25) Боднар, І. Р.; Bodnar, I. R.; Кафедра теорії і методики фізичної культури
    Мета викладання дисципліни «Інтегративне фізичне виховання школярів різних медичних груп» – поглиблення знань і умінь, необхідних для організації інтегративного процесу фізичного школярів різних медичних груп та успішної практичної діяльності з фізичного виховання зі школярами з різними функціональними можливостями в умовах інклюзії.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотній звязок