Перегляд за Автор "Bodnar, I. R."
Зараз показуємо 1 - 18 з 18
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вплив авторської програми фізичного виховання на показники фізичної підготовленості школярів з аутизмом(2021-11-23) Боднар, І. Р.; Хамаде, А. Ф.; Bodnar, I. R.; Khamade, A. F.Програми фізичної активності позитивний вплив на низку показників адаптації дітей з аутизмом до суспільного життя. Лише окремі дослідження присвячені вивченню ефективності комплексних програм фізичного виховання. Тому метою дослідження було порівняти ефективність двох програм фізичного виховання традиційної і авторської. Учасники – діти віком 11-13 років з діагнозом аутизм. На початку і наприкінці експерименту проводили тестування фізичної підготовленості дітей. На початку дослідження результати дітей двох груп не відрізнялися. наприкінці експерименту спостерігали достовірно вищі результати у тестових вправах штовхання медбола, віджимання від лави, кистьова динамометрія, балансуванні на 1 нозі і гнучкості нахил вліво. Висновок: довели вищу ефективність розробленої автором програми фізичного виховання у розвитку сили рук, швидкісної сили ніг і координованості м’язів кисті дітей з аутизмом.Документ Оцінювання фізичної підготовленості та здоров'я різних груп населення(ЛДУФК, 2018) Боднар, І. Р.; Виноградський, Б. А.; Павлова, Ю. О.; Ріпак, М. О.; Дух, Т. І.; Стефанишин, М. В.; Bodnar, I. R.; Vynohradskyi, B. A.; Pavlova, Yu. O.; Ripak, M. O.; Dukh, T. I.; Stefanyshyn, M. V.Розробка й обґрунтування системи комплексного оцінювання загальної фізичної підготовленості та працездатності різних верств населення викликає особливе зацікавлення дослідників, бо комплексна оцінка виконує функції орієнтування та інформування , відбору, рангування і передбачення майбутніх перспектив у сфері фізичного виховання та рухової активності загалом. Тестові випробування і відповідні нормативи мають вагоме значення під час оцінювання рівня фізичної підготовленості населення країн світу. Окрім виконання функції самого оцінювання населення відповідного віку, тести рівня фізичної підготовленості є стимулювальними чинниками й орієнтирами для заохочення дітей і підлітків, студентів, дорослих людей до систематичних занять руховою активністю. У монографії враховано досвід контролю й оцінювання фізичної підготовленості, фізичного розвитку та якості життя людини і запропоновано нові засоби, методи, підходи, а також конкретні результати досліджень та аналізу отриманих результатів. Для науковців, спеціалістів, студентів, які працюють і здобувають знання у галузі фізичного виховання і спорту.Документ Оцінювання фізичної підготовленості та здоров'я різних груп населення(ЛДУФК, 2018) Боднар, І. Р.; Виноградський, Б. А.; Павлова, Ю. О.; Ріпак, М. О.; Дух, Т. І.; Стефанишин, М. В.; Bodnar, I. R.; Vynohradskyi, B. A.; Pavlova, Yu. O.; Ripak, M. O.; Dukh, T. I.; Stefanyshyn, M. V.Розробка й обґрунтування системи комплексного оцінювання загальної фізичної підготовленості та працездатності різних верств населення викликає особливе зацікавлення дослідників, бо комплексна оцінка виконує функції орієнтування та інформування , відбору, рангування і передбачення майбутніх перспектив у сфері фізичного виховання та рухової активності загалом. Тестові випробування і відповідні нормативи мають вагоме значення під час оцінювання рівня фізичної підготовленості населення країн світу. Окрім виконання функції самого оцінювання населення відповідного віку, тести рівня фізичної підготовленості є стимулювальними чинниками й орієнтирами для заохочення дітей і підлітків, студентів, дорослих людей до систематичних занять руховою активністю. У монографії враховано досвід контролю й оцінювання фізичної підготовленості, фізичного розвитку та якості життя людини і запропоновано нові засоби, методи, підходи, а також конкретні результати досліджень та аналізу отриманих результатів. Для науковців, спеціалістів, студентів, які працюють і здобувають знання у галузі фізичного виховання і спорту.Документ Робоча програма навчальної дисципліни «Інтегративне фізичне виховання школярів різних медичних груп» для аспірантів денної форми навчання, галузь знань 01 „Освіта”, спеціальність014 „Середня освіта (Фізичне виховання)”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-05-27) Боднар, І. Р.; Bodnar, I. R.; Кафедра теорії і методики фізичної культуриМетою викладання дисципліни «Інтегративне фізичне виховання школярів різних медичних груп» поглиблення у аспірантів знань і умінь, необхідних для організації процесу фізичного школярів різних медичних груп та успішної практичної діяльності з фізичного виховання школярів з різними функціональними можливостями.Документ Сучасні тенденції у теорії та методиці фізичної культури : екзаменаційні питання з дисципліни для аспірантів денної/заочної форм навчання (ІІ курс, ІІІ семестр), галузь знань 01 «Освіта», спеціальність 014 «Середня освіта» (фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-06-07) Боднар, І. Р.; Bodnar, I. R.; Кафедра теорії та методики фізичної культуриДокумент Сучасні тенденції у теорії та методиці фізичної культури : екзаменаційні питання з дисципліни, для аспірантів денної/заочної форм навчання (ІІ курс, ІІІ семестр), галузь знань 01 «Освіта», спеціальність 014 «Середня освіта» (фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-08) Боднар, І. Р.; Bodnar, I. R.; Кафедра теорії та методики фізичної культуриДокумент Сучасні тенденції у теорії та методиці фізичної культури : завдання для проведення модульного контролю з дисципліни для аспірантів денної/заочної форм навчання (І курс, ІІ семестр), галузь знань 01 «Освіта», спеціальність 014 «Середня освіта» (фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-06-07) Боднар, І. Р.; Завидівська, Н. Н.; Bodnar, I. R.; Zavydivska, N. N.; Кафедра теорії та методики фізичної культуриДокумент Сучасні тенденції у теорії та методиці фізичної культури : завдання для проведення модульного контролю з дисципліни для аспірантів денної/заочної форм навчання (І-ІІ курс, І-ІІІ семестр), галузь знань 01 «Освіта», спеціальність 014 «Середня освіта» (фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-08) Боднар, І. Р.; Завидівська, Н. Н.; Bodnar, I. R.; Zavydivska, N. N.; Кафедра теорії та методики фізичної культуриДокумент Сучасні тенденції у теорії та методиці фізичної культури : завдання для самостійної роботи з дисципліни для аспірантів денної/заочної форм навчання (І-ІІ курс, І-ІІІ семестри), галузь знань 01 «Освіта», спеціальність 014 «Середня освіта» (фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-06-07) Боднар, І. Р.; Завидівська, Н. Н.; Bodnar, I. R.; Zavydivska, N. N.; Кафедра теорії та методики фізичної культуриДокумент Сучасні тенденції у теорії та методиці фізичної культури : завдання для самостійної роботи з дисципліни для аспірантів денної/заочної форм навчання (І-ІІ курс, І-ІІІ семестри), галузь знань 01 «Освіта», спеціальність 014 «Середня освіта» (фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-08) Боднар, І. Р.; Завидівська, Н. Н.; Bodnar, I. R.; Zavydivska, N. N.; Кафедра теорії та методики фізичної культуриДокумент Сучасні тенденції у теорії та методиці фізичної культури : критерії оцінювання з дисципліни для аспірантів денної/заочної форм навчання (І курс, ІІ семестр), галузь знань 01 «Освіта», спеціальність 014 «Середня освіта» (фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-06-07) Боднар, І. Р.; Завидівська, Н. Н.; Bodnar, I. R.; Zavydivska, N. N.; Кафедра теорії та методики фізичної культуриДокумент Сучасні тенденції у теорії та методиці фізичної культури : критерії оцінювання знань із дисципліни для аспірантів денної/заочної форм навчання (І-ІІ курс, І, ІІ, ІІ семестри), галузь знань 01 «Освіта», спеціальність 014 «Середня освіта» (фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-08) Боднар, І. Р.; Завидівська, Н. Н.; Bodnar, I. R.; Zavydivska, N. N.; Кафедра теорії та методики фізичної культуриДокумент Сучасні тенденції у теорії та методиці фізичної культури : опорний конспект лекцій для аспірантів денної/заочної форм навчання (І курс, ІІ семестр), галузь знань 01 «Освіта», спеціальність 014 «Середня освіта» (фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-05-07) Боднар, І. Р.; Завидівська, Н. Н.; Bodnar, I. R.; Zavydivska, N. N.; Кафедра теорії та методики фізичної культуриДокумент Сучасні тенденції у теорії та методиці фізичної культури : опорний конспект лекцій з дисципліни, для аспірантів денної/заочної форм навчання, галузь знань 01 «Освіта», спеціальність 014 «Середня освіта» (фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-08) Боднар, І. Р.; Завидівська, Н. Н.; Bodnar, I. R.; Zavydivska, N. N.; Кафедра теорії та методики фізичної культуриДокумент Сучасні тенденції у теорії та методиці фізичної культури : теми семінарських занять з дисципліни для аспірантів денної/заочної форм навчання (І-ІІ курс, І, II, ІІІ семестри), галузь знань 01 «Освіта», спеціальність 014 «Середня освіта» (фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-06-07) Боднар, І. Р.; Завидівська, Н. Н.; Bodnar, I. R.; Zavydivska, N. N.; Кафедра теорії та методики фізичної культуриДокумент Сучасні тенденції у теорії та методиці фізичної культури : теми семінарських занять з дисципліни для для аспірантів денної/заочної форм навчання (І-ІІ курс, І, II, ІІІ семестри), галузь знань 01 «Освіта», спеціальність 014 «Середня освіта» (фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-08) Боднар, І. Р.; Завидівська, Н. Н.; Bodnar, I. R.; Zavydivska, N. N.; Кафедра теорії та методики фізичної культуриДокумент Інтегративне фізичне виховання школярів різних медичних груп : робоча програма навчальної дисципліни для аспірантів денної форми навчання, галузь знань 01 «Освіта», спеціальність 014 «Середня освіта. Фізичне виховання»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-02) Боднар, І. Р.; Bodnar, I. R.; Кафедра теорії і методики фізичної культуриМетою викладання дисципліни «Інтегративне фізичне виховання школярів різних медичних груп» поглиблення у аспірантів знань і умінь, необхідних для організації процесу фізичного школярів різних медичних груп та успішної практичної діяльності з фізичного виховання школярів з різними функціональними можливостями.Документ Інтегративне фізичне виховання школярів різних медичних груп : силабус навчальної дисципліни, рівень вищої освіти - третій (освітньо-науковий) рівень, ступінь вищої освіти - доктор філософії, галузь знань - 01 «Освіта/Педагогіка», спеціальність - 014 Середня освіта (Фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-05-25) Боднар, І. Р.; Bodnar, I. R.; Кафедра теорії і методики фізичної культуриМета викладання дисципліни «Інтегративне фізичне виховання школярів різних медичних груп» – поглиблення знань і умінь, необхідних для організації інтегративного процесу фізичного школярів різних медичних груп та успішної практичної діяльності з фізичного виховання зі школярами з різними функціональними можливостями в умовах інклюзії.