Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Bazyuk, Mariya"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Документ
    Безпека дестинацій міжнародного туризму в Україні: актуальні проблеми і маркетингові механізми
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-05-19) Базюк, Марія; Голод, Андрій; Bazyuk, Mariya; Holod, Andriy
    Туризм, який часто базується саме на атрактивності певних ресурсів та об’єктів, вимагає не лише ефективної рекламної політики, а й цілеспрямованих зусиль щодо формування іміджу дестинацій, зокрема у формі туристичного брендингу. Поряд із атрактивністю, одним із найвагоміших аспектів якості туристичних послуг, особливо в сучасних умовах, стає безпечність середовища тимчасового перебування туриста. Tourism, which is often based on the attractiveness of certain resources and facilities, requires not only an effective advertising policy, but also a focused effort to create the image of destinations, in particular in the form of tourism branding. Along with attractiveness, one of the most important aspects of the quality of tourist services, especially in modern conditions, is the safety of the temporary environment of the tourist.
  • Документ
    Безпека дестинацій міжнародного туризму в Україні: актуальні проблеми і маркетингові механізми
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-05-19) Базюк, Марія; Голод, Андрій; Bazyuk, Mariya; Holod, Andriy
    Туризм, який часто базується саме на атрактивності певних ресурсів та об’єктів, вимагає не лише ефективної рекламної політики, а й цілеспрямованих зусиль щодо формування іміджу дестинацій, зокрема у формі туристичного брендингу. Поряд із атрактивністю, одним із найвагоміших аспектів якості туристичних послуг, особливо в сучасних умовах, стає безпечність середовища тимчасового перебування туриста. Tourism, which is often based on the attractiveness of certain resources and facilities, requires not only an effective advertising policy, but also a focused effort to create the image of destinations, in particular in the form of tourism branding. Along with attractiveness, one of the most important aspects of the quality of tourist services, especially in modern conditions, is the safety of the temporary environment of the tourist.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотній звязок