Перегляд за Автор "Baluk, Nadiia"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Діджитал-аналітика для маркетингових рішень(2024-03-21) Балук, Надія; Вовчанська, Ольга; Іванова, Лілія; Baluk, Nadiia; Vovchanska, Olha; Ivanova, LiliiaУ сучасній маркетинговій практиці невпинно зростає роль діджитал-інструментів, використання яких допомагає фахівцям успішно впливати на поведінку потенційних й існуючих споживачів в онлайн та офлайн середовищі. Діджитал-просування ефективне для компаній різного масштабу у різних галузях – від великих міжнародних корпорацій на В2В ринку до малих В2С підприємств. In modern marketing practice, the role of digital tools is constantly growing, the use of which helps specialists to successfully influence the behavior of potential and existing consumers in the online and offline environment. Digital promotion is effective for companies of various scales in various industries - from large international corporations to B2B market to small B2C enterprises.Документ Сучасні стратегії в цифровому маркетингу(2024-02) Вовчанська, Ольга; Іванова, Лілія; Балук, Надія; Vovchanska, Olha; Ivanova, Liliia; Baluk, Nadiia