Перегляд за Автор "Babakina, O. O."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Освітні технології(2023) Пономарьова, Г. Ф.; Бєляєв, С. Б.; Бабакіна, О. О.; Литвин, В. А.; Ponomarova, H. F.; Bieliaiev, S. B.; Babakina, O. O.; Lytvyn, V. A.У навчально-методичному посібнику представлено інформацію про передумови виникнення та етапи розвитку технологій в освіті. Розглянуто основні терміни та поняття, що характеризують педагогічні технології, розкрито механізми інтеграції освітніх технологій до освітнього процесу. На прикладі відомих освітніх технологій наведено їх класифікацію за основними критеріями, що дають можливість педагогічним працівникам знаходити потрібні технологічні рішення педагогічних завдань в галузі теорії виховання чи організації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти. Наведено приклади найбільш розповсюджених освітніх технологій, що можуть успішно використовуватись в педагогічному досвіді вчителів. Розроблено систему завдань для самостійної роботи, що забезпечують реалізацію індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів освіти у процесі вивчення курсу «Освітні технології». Навчально-методичний посібник орієнтовано на фахівців в галузі педагогіки, викладачів закладів вищої освіти, для здобувачів освіти освітнього ступеня «бакалавр», «магістр».Information about the prerequisites is presented in the training manual emergence and stages of development of technologies in education. The main terms and concepts are considered, that characterize pedagogical technologies, the mechanisms of educational integration are revealed technologies to the educational process. They are given on the example of known educational technologies classification according to the main criteria that enable teachers to find the necessary technological solutions for pedagogical tasks in the field of educational theory or organization of educational and cognitive activities of education seekers.Документ Підвищення рівня едукації майбутніх учителів початкової школи : теоретичний аспект(2021) Пономарьова, Г. Ф.; Харківська, А. А.; Упатова, І. П.; Бабакіна, О. О.; Бєляєв, С. Б.; Молчанюк, О. В.; Ponomarova, H. F.; Kharkivska, A. A.; Upatova, I. P.; Babakina, O. O.; Bieliaiev, S. B.; Molchaniuk, O. V.У монографії представлено теоретичний аспект підвищення рівня едукації майбутніх учителів початкової школи. Обґрунтовано теоретичні питання методичної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Продемонстровано особливості підвищення рівня едукації майбутніх учителів початкової школи у теорії та практиці педагогіки. Ґрунтовно проаналізовано сучасні аспекти специфіки едукації майбутніх учителів початкової школи і з‟ясовано базові та ключові поняття роботи. Визначено теоретичні основи підвищення рівня едукації майбутніх учителів початкової школи. Запропоновано авторські розробки моделей підвищення рівня якості едукації майбутніх учителів початкової школи. The monograph presents the theoretical aspect of raising the level education of future primary school teachers. Reasonably theoretical the issue of methodical training of future primary school teachers. Features of raising the level of education of future teachers are demonstrated elementary school in the theory and practice of pedagogy. Thoroughly analyzed modern aspects of the specifics of education of future primary school teachers and the basic and key concepts of work are clarified. The theoretical foundations are defined raising the level of education of future primary school teachers. The author's development of models for improving the quality of education is proposed future primary school teachers.