Перегляд за Автор "Atamaniuk, Dmytro"
Зараз показуємо 1 - 20 з 87
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вступ до спортивного менеджменту. Типологія спортивних установ та методологія менеджменту(2019-12-29) Атаманюк, Дмитро; Atamaniuk, Dmytro; Кафедра економіки та менеджментуДокумент Вступ. Сутність, мета і завдання маркетингового менеджменту соціально- культурної сфери : тема 2(2020-02-02) Атаманюк, Дмитро; Atamaniuk, Dmytro; Кафедра економіки та менеджментуДокумент Еволюція концепції маркетингового менеджменту : тема 2(2020-02-02) Атаманюк, Дмитро; Atamaniuk, Dmytro; Кафедра економіки та менеджментуКонцепція маркетингового менеджменту – це система наукво обгрунтованих уявлень про закономірності виробничо-збутової діяльності підприємств, організацій чи окремих осіб в умовах ринкової економіки.Документ Екзаменаційні вимоги з навчальної дисципліни "Маркетинг спортивних подій"(2019-02-08) Атаманюк, Дмитро; Atamaniuk, Dmytro; Кафедра економіки та менеджментуДокумент Екзаменаційні вимоги з дисципліни «Маркетинг туризму»(2019-01-25) Атаманюк, Дмитро; Atamaniuk, Dmytro; Кафедра економіки та менеджментуДокумент Екзаменаційні вимоги з дисципліни «Менеджмент в сфері мистецтв»(2019-01-25) Атаманюк, Дмитро; Atamaniuk, Dmytro; Кафедра економіки та менеджментуДокумент Ефективність управління : лекція з навчальної дисципліни [Менеджмент мистецтва](2020-02-02) Атаманюк, Дмитро; Atamaniuk, Dmytro; Кафедра економіки та менеджментуДокумент Ефективність управління : тема 11(2020-02-02) Атаманюк, Дмитро; Atamaniuk, Dmytro; Кафедра економіки та менеджментуДокумент Залучення іноземних інвестицій : [лекція з навчальної дисципліни "Інвестиційно-інноваційна діяльність підприємств"](2020-02-20) Атаманюк, Дмитро; Atamaniuk, Dmytro; Кафедра економіки та менеджментуДокумент Залікові вимоги з дисципліни «Менеджмент в соціально-культурній сфері»(2019-02-11) Атаманюк, Дмитро; Atamaniuk, Dmytro; Кафедра економіки та менеджментуДокумент Залікові вимоги з дисципліни «Інвестиційно-інноваційна діяльність підприємств»(2019-01-25) Атаманюк, Дмитро; Atamaniuk, Dmytro; Кафедра економіки та менеджментуДокумент Комунікації у менеджменті(2020) Атаманюк, Дмитро; Atamaniuk, Dmytro; Кафедра економіки та менеджментуДокумент Маркетинг спортивних подій : програма навчальної дисципліни підготовки магістрів галузі знань 01 "Освіта / Педагогіка" спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" спеціалізації "Менеджмент спорту"(2019-02-08) Атаманюк, Дмитро; Atamaniuk, Dmytro; Кафедра економіки та менеджментуМетою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг спортивних подій» є формування у майбутніх фахівців-тренерів з виду спорту сучасної системи поглядів і спеціальних знань з маркетингу спортивних подій та набуття практичних навичок щодо проведення спортивних подій на ринку послуг і задоволення потреб споживачів та забезпечення при цьому ефективності діяльності.Документ Маркетинг спортивних подій : робоча програма навчальної дисципліни підготовки магістрів галузі знань 01 "Освіта / Педагогіка" спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" факультету фізичної культури і спорту(2019-02-08) Атаманюк, Дмитро; Atamaniuk, Dmytro; Кафедра економіки та менеджментуМетою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг спортивних подій» є формування у майбутніх фахівців-тренерів з виду спорту сучасної системи поглядів і спеціальних знань з маркетингу спортивних подій та набуття практичних навичок щодо проведення спортивних подій на ринку послуг і задоволення потреб споживачів та забезпечення при цьому ефективності діяльності.Документ Маркетинг туризму : програма навчальної дисципліни підготовки бакалаврів галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм"(2019-01-25) Атаманюк, Дмитро; Atamaniuk, Dmytro; Кафедра економіки та менеджментуОсновна мета курсу – вивчення особливостей формування попиту та пропозиції на туристичні послуги та цілеспрямована діяльність по забезпеченню ефективної результативності на ринку послуг. З метою досягнення поставленої мети передбачається вивчення розвитку маркетингу в туризмі в різних його видах та складових елементах, організації і здійснення ліцензування, рекламної діяльності, правового регулювання маркетингу в туризмі, організації проведення туристичних заходів, особливостей проведення маркетингових досліджень.Документ Маркетинг туризму : робоча програма навчальної дисципліни підготовки бакалаврів галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм" факультету туризму(2019-01-25) Атаманюк, Дмитро; Atamaniuk, Dmytro; Кафедра економіки та менеджментуОсновним завданням дисципліни є формування професійного світогляду фахівців, нових підходів до комерційного використання туризму. Маркетинг на вищому рівні управління являється основою розробки стратегії організації. Розвиток туристичного ринку на мікрорівні в багатьох аспектах залежить від застосування методів маркетингу.Документ Маркетингова цінова політика (т …у мистецтві) : лекція 5(2020-02-02) Атаманюк, Дмитро; Atamaniuk, Dmytro; Кафедра економіки та менеджментуДокумент Маркетингові дослідження(2020) Атаманюк, Дмитро; Atamaniuk, Dmytro; Кафедра економіки та менеджментуДокумент Маркетингові комунікації В СКС : тема 8(2020-02-02) Атаманюк, Дмитро; Atamaniuk, Dmytro; Кафедра економіки та менеджментуДокумент Менеджмент : тести(2020-01-29) Атаманюк, Дмитро; Atamaniuk, Dmytro; Кафедра економіки та менеджменту