Перегляд за Автор "Andres, Andrii"
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Assessment of Student’s Competence in Physical Education: Approaches and Methodology(2020-12-29) Pavlova, Iuliia; Petrytsa, Petro; Andres, Andrii; Khurtenko, Oksana; Osip, Nataliia; Yednak, Valeriy; Naumchuk, Volodymyr; Павлова, Юлія; Петрица, Петро; Андрес, Андрій; Хуртенко, Оксана; Осіп, Наталія; Єднак, Валерій; Наумчук, Володимир; Машталер, ІринаThe competence in physical education (PE) is an assessment of a person's ability to lead a physically active lifestyle. The lack of an integrated approach to assessing the success of student’s training in PE does not allow a systematic, transparent and effective monitoring of the dynamics of the development of the personality of a competitive specialist, establishing the causes of problems and developing forecasts for the future. The goal of study was to develop and justify a system for assessing the competence of PE of students studying at universities and colleges. A survey of experts (N=82) was conducted to find out the importance of each of the structural elements of competence. The validity of proposed approaches was investigated. Three domains (“Movement Activity and Attitude to It,” “Physical Health and Fitness,” “Knowledge, Skills, and Abilities”) were distinguished in the structure of competence in PE, each of which was divided into 2–4 components. Designed assessment method covers all structural parts of the competence in PE, the goals of student learning, takes into account the list of necessary knowledge and skills in accordance with the requirements of the program, provides the formation of motivation for an active lifestyle, and maintains a level of physical activity sufficient for health. Developed method allows to determine the overall assessment of the formation of competence in PE, as well as a separate component, it gives an opportunity to calculate “critical” components, take into account interests and needs of students, teachers, and university / college administration. Компетенція з фізичного виховання (ПВ) є оцінка здатності людини вести фізично активний спосіб життя. Відсутність комплексного підходу до оцінки успіху навчання студентів з фізичної культури не дозволяє систематично, прозоро та ефективний моніторинг динаміки розвитку Росії особистість конкурентоспроможного фахівця, встановлення причин проблем та розробка прогнозів на майбутнє. Мета дослідження мало розробити та обґрунтувати систему оцінки компетенція фізичної культури студентів, які навчаються в університетах та коледжі. Було проведено опитування експертів (N = 82), щоб з'ясувати важливість кожного із структурних елементів компетентності. обґрунтованість запропонованих підходів була досліджена. Три сфери («Рухова активність та ставлення до неї», «Фізична Здоров’я та Фітнес »,« Знання, навички та здібності ») виділяється в структурі компетенції в ПЕ, кожна з яких було розділено на 2–4 компоненти. Розроблений метод оцінки охоплює всі структурні частини компетенції в ПЕ, цілі навчання студентів, враховує перелік необхідних знань та навички відповідно до вимог програми, забезпечує навчання мотивації до активного способу життя, і підтримує достатній рівень фізичного навантаження для здоров’я. Розроблений метод дозволяє визначити загальну оцінку формування компетентності в ПП, а також окремо компонент, це дає можливість розрахувати “критичний” компоненти, враховувати інтереси та потреби студентів, викладачі та адміністрація університету / коледжу.Документ Measuring physical literacy in Ukraine: development of a set of indicators by Delphi method(2021-02-23) Pavlova, Iuliia; Petrytsa, Petro; Andres, Andrii; Osip, Nataliia; Khurtenko, Oksana; Rudenok, Alla; Hotsuliak, Natalia; Nataliia, Zlenko; Павлова, Юлія; Петриця, Петро; Андрес, Андрій; Осип, Наталія; Хуртенко, Оксана; Руденок, Алла; Гоцуляк, Наталія; Наталія, ЗленкоThis study aims to outline indicators of physical literacy for Ukrainian student youth, taking into account current international experience and concepts and meeting national specificities of the organization of physical education in higher educational institutions of Ukraine. Methods: 82 individuals were invited to participate in study (face-to-face meeting). The 2-round Delphi method as approach for facilitating group interaction aimed to structure communication process was used to generalize the knowledge and receiving the consensus of expert opinion. Results: The top five of the most important indicators of physical literacy were physical health, physical activity level, participation in fitness activities, ability to conduct morning hygienic gymnastics, physical training break, physical training, gymnastics before classes, individual training session, ability to perform preventive exercises in case of illness. The indicators identified by the experts can be grouped into three separate domains: functional, motivational, cognitive and behavioral. Conclusion: The selected indicators are contextually sensitive for the Ukrainian population. We prioritize approaches that have already been used in daily practice in Ukraine. The set of selected indicators demonstrates that they reflect the structural hierarchy of the “physical literacy” construction. The selected indicators, in particular, correspond to the goals of students’ education, they take into account the list of necessary knowledge, skills and abilities in accordance with the requirements of the Ukrainian program, consider motivation of students, awareness of active lifestyle and sufficient level of physical strain importance for health. Це дослідження має на меті окреслити показники фізичної грамотності для української студентської молоді, враховуючи сучасний міжнародний досвід та концепції та відповідаючи національним особливостям Росії організація фізичного виховання у вищих навчальних закладах України. Методи: 82 особи були запрошені взяти участь у дослідженні (очна зустріч). 2-раундовий метод Дельфі як підхід для полегшення групової взаємодії, спрямований на структурування процесу спілкування, був використаний узагальнити знання та отримати консенсус експертного висновку. Результати: П’ятірка найкращих Найважливішими показниками фізичної грамотності були фізичне здоров'я, рівень фізичної активності, участь у фітнес-заходах, вміння проводити ранкову гігієнічну гімнастику, фізичні тренування перерва, фізична підготовка, гімнастика перед заняттями, індивідуальне тренування, вміння виконувати профілактичні вправи на випадок хвороби. Показники, визначені експертами, можна згрупувати три окремі сфери: функціональна, мотиваційна, когнітивна та поведінкова. Висновок: Обраний показники є контекстуально чутливими для українського населення. Ми надаємо пріоритет підходам, які є вже використовується в повсякденній практиці в Україні. Сукупність вибраних показників демонструє, що вони відображати структурну ієрархію конструкції “фізичної грамотності”. Вибрані показники, в зокрема, відповідають цілям освіти учнів, вони враховують перелік необхідних знання, вміння та навички відповідно до вимог української програми, розглянути мотивацію учнів, усвідомлення активного способу життя та достатній рівень фізичного напруження значення для здоров'я.Документ Tests and standards for express-control of physical fitness and health of middle school age pupils(2016) Bodnar, Ivanna; Andres, Andrii; Боднар, Іванна; Андрес, АндрійAbstract. Introduction: to day, physical fitness testing often causes negative emotions in pupils. It results in sharp loss of pupils’ wish to fulfill physical exercises in free time and worsens their health. Possibility to assess health level is an important motivation factor for pupils’ passing physical tests. Objective testing system will form positive motivation for physical exercises’ practicing and will facilitate increase of pupils’ motor functioning. It will also facilitate optimization of their physical condition, improvement of physical fitness and strengthening of health. Material: we tested physical fitness level and made diagnosis of pupils’ functional state (10-15 years’ age; n=85) with the help of tool methodic. We also used regressive analysis. Results: the system of tests and standards for expresscontrol over physical fitness and health of middle school age pupils has been worked out and substantiated. The system of tests envisages fulfillment of 4 exercises: back pressing ups on bench during 20 seconds; throwing and catching of ball with two hands from wall during 30 seconds; side bending; torso rising from lying position into sitting during 30 seconds. Integral indicator of pupils’ physical fitness and health correlates with functional state of organism’s leading systems. We worked out 5 levels’ scale for express-control over physical fitness and health of middle school age pupils. The system stipulates calculation of integrative indicator with the help of regression equation by results of 4 test exercises and calculation of one index. Conclusions: The system of tests and standards permits the following: to divide pupils into relatively uniform groups even at the beginning of academic year for successful reasonable physical load. The system also permits to determine standard and find what shall be strived for by a pupil in order to achieve optimal physical fitness and somatic state; to motivate relatively weakly trained pupils for testing and further their physical self-perfection.Документ The impact of sports activities on the psychoemotional state of cadets in higher education institutions during wartime(2024) Andres, Andrii; Sorokolit, Nataliia; Mandiuk, Andrii; Rymar, Olha; Khanikiants, Olena; Андрес, Андрій; Сороколіт, Наталія; Мандюк, Андрій; Римар, Ольга; Ханікянц, ОленаAbstract. Military personnel with developed psychophysical qualities have a higher likelihood of success in their profession. The development of psychophysical preparedness can help maintain efficiency and health in extreme conditions. Today, there is a need to improve the psychophysical training of security and defense sector personnel in Ukraine. Engaging in sports can be one of the possible ways to enhance the psychophysical preparedness of the personnel in the security and defense sector of Ukraine. Анотація. Військовослужбовці з розвиненими психофізичними якості мають більшу ймовірність досягти успіху у своїй професії. Розвиток психофізичної готовності може допомогти зберегти працездатність і здоров'я в екстремальних умовах. Сьогодні існує потреба в удосконаленні психофізичної підготовки персоналу сектору безпеки та оборони безпеки та оборони в Україні. Заняття спортом можуть бути одним із можливих шляхів підвищення психофізичної готовності персоналу сектору безпеки і оборони України.Документ The influence of agility indicators on formation of vocational readiness in law enforcement officers(2023-05-26) Andres, Andrii; Kryzhanovskyj, Valerii; Krasovska, Inesa; Bodnarchuk, Olena; Khanikiants, Olena; Mandiuk, Andrii; Rymar, Olha; Solovey, Alla; Sorokolit, Nataliya; Stefanyshyn, Markiian; Marta Yaroshyk; Андрес, Андрій; Крижановський, Валерій; Красовська, Інеса; Боднарчук, Олена; Ханікіянц, Олена; Мандюк, Андрій; Римар, Ольга; Соловей, Алла; Сороколіт, Наталія; Стефанишин, Маркіян; Ярошик, МартаThe experience of warfare in Ukraine proves the importance of increasing the degree of psychophysical readiness in law enforcement officers. The aim -to determine the significance of the main components of physical readiness of law enforcement officers for productive work performing.Material and methods:Servicemen (n=368) of the National Guard of Ukraine were interviewed. Spearman's rank correlation analysis of indicators` interrelation was carried out. The opinions of experts and beginners reliably differed on a number of indicators. Coordination of movements was significantly correlated with relatively the largest number of indicators of physical readiness, as well as psychological performanceof servicemen. It has been established that agility is related to concentration, endurance, spanand switchingof attention.Conclusions:For the successful professional growth of the students of educational institutions of the National Guard of Ukraine, it is necessary to develop their agility, and especially coordination of movements. It is associated with improving the speed and strength of the officers of the National Guard of Ukraine, as well as attention and logical thinking. Досвід бойових дій в Україні доводить важливість підвищення рівня психофізичної підготовленості правоохоронців. Мета – визначити значущість основних складових фізичної готовності працівників правоохоронних органів до продуктивного виконання роботи. Матеріал і методи: Опитано військовослужбовців (n=368) Національної гвардії України. Проведено ранговий кореляційний аналіз взаємозв'язку показників за Спірменом. За низкою показників думки експертів і новачків достовірно розійшлися. Координація рухів достовірно корелювала з відносно найбільшою кількістю показників фізичної підготовленості, а також психологічної працездатності військовослужбовців. Встановлено, що спритність пов’язана з концентрацією, витривалістю, розмахом і переключенням уваги. Висновки: Для успішного професійного зростання студентів навчальних закладів Національної гвардії України необхідно розвивати їх спритність, а особливо координацію рухів. Це пов’язано з удосконаленням швидкісно-силових якостей офіцерів Національної гвардії України, а також уваги та логічного мислення.Документ Біомеханічні основи метання гранати на точність у військовому п'ятиборстві(2019-12-20) Лотоцький, Ігор; Лесько, Орест; Андрес, Андрій; Lototskyi, Ihor; Lesko, Orest; Andres, AndriiДокумент Взаємозв'язки спортивних результатів в окремих видах та сумі багатоборства військо-спортивного комплексу у спортсменів різної кваліфікації(ЛДІФК, 2004) Андрес, Андрій; Andres, AndriiМетою було : виявлення оптимальних результатів в окремих дисциплінах у спортсменів першорозрядників, кандидатів у майстри спорту та майстрів спорту України.Документ Динаміка показників загальної фізичної підготовленості багатоборців військово-спортивного комплексу впродовж підготовчого періоду річного циклу(ЛДІФК, 2006) Андрес, Андрій; Andres, AndriiМета - вивчення порівняльної ефективності програм диференційованої фізичної підготовки багатоборців ВСК.Документ Динаміка рівня фізичної підготовленості студентів педагогічного коледжу(ЛДУФК, 2009) Романчишин, Олег; Сидорко, Олег; Андрес, Андрій; Romanchyshyn, Oleh; Sydorko, Oleh; Andres, AndriiДокумент Засоби контролю рівня швидкісної підготовленості військових п’ятиборців у плаванні з перешкодами(2021-06-08) Лотоцький, Ігор; Андрес, Андрій; Климович, Володимир; Lototskyi, Ihor; Andres, Andrii; Klymovych, VolodymyrМета дослідження – сконструювати тестові вправи для контролю рівня розвитку швидкісних якостей у плаванні з перешкодами у військовому п’ятиборстві.Документ Професійно важливі якості фахівців галузі інформаційних технологій та їх формування засобами фізичного виховання(2020-11-12) Андрес, Андрій; Федак, Олена; Максим'як, Ярослава; Andres, Andrii; Fedak, Olena; Maksymiak, YaroslavaАнотація. Попит на висококваліфікованих фахівців у галузі інформаційних технологій (ІТ) збіль‑ шується. У зв’язку з цим, перед системою вищої освіти стоїть важливе завдання якісної підготовки конкурентоспроможних фахівців, затребуваних у сфері IT‑послуг. У таких умовах зростає необхідність формування під час навчання у закладах вищої освіти професійно важливих якостей особистості фахівця. Мета – з’ясувати професійно значущі якості фахівців ІТ‑галузі та дібрати обґрунтовані за‑ соби їхнього розвитку. Методи та організація. Проведено контент-аналіз 22 літературних джерел. Найважливіші такі якості, як емоційний інтелект (52,4%) і активне самоудосконалення (37,6%). На‑ ступну за значущістю позицію експерти надають таким якостям, як здатність розв’язувати проблеми (32,9%), наявність власної думки, самостійність, автономність та суверенність у прийнятті рішення (32,9%), лідерство (18,8%). Не менш важливим є уміння співпрацювати у команді, уміння налагоджу‑ вати комунікації (32,9%), комунікабельність (28,2%). Окрему групу утворили когнітивні показники (мислення, пам’ять, увага, уява) і темперамент (37,6–9,4%). Креативність (28,2%), педантичність і уважність до деталей (28,2%) та гнучкість чи адаптивність (23,5%) також мають неабияке значен‑ ня для ІТ‑фахівця. Здатність до стратегічного планування (9,4%) дещо поступається у значенні для побудови його професійної кар’єри в ІТ‑галузі. Частина фахівців вважають фізичні кондиції (18,8%) та психофізичні якості (4,7–9,4%) цінними для високої продуктивності праці ІТ‑спеціаліста. Деякі фахівці (по 4,7%) серед важливих якостей ІТ‑фахівця називають надійність, критичне мислення, чесність, самоврядування, самовпевненість, міцну робочу етику та уміння керувати своїм часом. Висновки. Кількісна оцінка якостей, важливих для успішної роботи за фахом спеціаліста галузі ІТ‑технології, дала змогу виокремити як найважливіші такі якості, як емоційний інтелект і активне самоудосконалення. Усі професійно-важливі якості ІТ‑фахівця класифіковано на 5 груп: емоційний інтелект і активне навчання (52,4–37,6%), комунікативність у поєднанні з самостійністю (32,9–28,2%), когнітивні (37,6–9,4%), психофізичні (18,8–4,7%) та група таких якостей, як лідерство, гнучкість / адаптивність, креативність / винахідливість, уважність до деталей (18,8–28,2%). Для поліпшення важливих для професії ІТ‑фахівця якостей варто рекомендувати удосконалити навчальний про‑ цес з фізичного виховання, збільшити частоту занять з фізичного виховання і їх інтенсивність або проводити додаткові заняття у секціях. Обґрунтованими засобами, які сприятимуть формуванню професійно-важливих якостей фахівців галузі інформативні технології, є засоби для розвитку спритності і витривалості, спортивні ігри, вправи з йоги, оздоровчої гімнастики. Цим засобам варто надавати перевагу на заняттях.Документ Психофізична підготовленість студентів спеціальності "Комп'ютерні технології"(2018) Андрес, Андрій; Andres, AndriiВисокий рівень розвитку психофізичних якостей сприяє успіху в професійній діяльності, забезпечує збереження працездатності і здоров’я. Знання рівня психофізичної підготовленості студентів дасть змогу розробити програми занять з фізичного виховання для збереження здоров’я і повноцінної підготовки до праці за фахом. Метою роботи було з’ясувати рівень розвитку показників психофізичної готовності студентів спеціальності «інформаційні технології». Матеріал і методи. Обстежено 548 студентів чоловічої статі першого курсу, які навчалися за спеціальністю «комп’ютерні технології». Для діагностування ситуативної і особистісної тривожності використано шкалу оцінювання рівня ситуативної і особистісної тривожності Ч. Спілбергера. Рівень суб’єктивного контролю вимірювали за допомогою опитувальника Є. Бажина. Вибірковість уваги у студентів визначали завдяки тесту Мюнстерберга, а такі її характеристики, як концентрація і стійкість,– із застосуванням коректурної проби Бурдона. Результати. Установлено низький рівень показників ситуативної і середній рівень показників особистісної тривожності, середній рівень суб’єктивного контролю та уваги у студентів. П’ята частина (23,8%) студентів потребує поліпшення показників уважності. Висновки. Студенти, які навчаються за спеціальністю «інформаційні технології», потребують цілеспрямованого розвитку психофізичних показників занять із фізичного виховання. Для цього можна застосовувати програми занять з пріоритетним розвитком спритності.Документ Сучасні технології формування методичної готовності командирів підрозділів до проведення форм фізичної підготовки(2017) Андрес, Андрій; Романчук, Сергій; Лесько, Орест; Дунець-Лесько, Антоніна; Афонін, В'ячеслав; Andres, Andrii; Romanchuk, Serhii; Afonin, Viacheslav; Lesko, Orest; Dunets-Lesko, AntoninaСтаття присвячена гострому питанню удосконалення системи фізичної підготовки військово- службовців. Проблема виникла у зв'язку з урахуванням аналізу фізичної підготовки, концептуальних змін в організації системи бойової підготовки, результатів окремих наукових праць та досвіду підготовки військовослужбовців провідних іноземних армій. Метою дослідження стала розробка сучасної технології формування методичної підготовленості командирів-офіцерів в процесі фізичної підготовки. Встановлено, що в процесі розробки сучасної технології формування методичної підготовленості командирів підрозділів до проведення форм фізичної підготовки, було враховано специфіку особливого періоду, АТО на сході нашої держави і появи нових військово-прикладних видів спорту - тем програми (напр. кросфіт - функціональне багатоборство).Документ Удосконалення навчально-тренувального процесу з плавальної підготовки військових п’ятиборців(2020-05-08) Лотоцький, Ігор; Андрес, Андрій; Лесько, Орест; Lototskyi, Ihor; Andres, Andrii; Lesko, OrestЗростання спортивних результатів у військовому п’ятиборстві потребує постійного удосконалення багатьох положень методики тренування. Практика спортивного тренування висуває нові варіанти побудови тренувального процесу та вимагає їх удосконалення. Також не варто забувати і про відбір кандидатів та правильний підбір методик для цього, що в свою чергу може надати максимальну інформацію про рівень фізичної підготовленості і технічної майстерності спортсмена.