Наукові школи
Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/23912
Переглянути
Перегляд Наукові школи за Автор "Саух, П."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Авторська концепція професора Михайла Михайловича Линця "Диференціація фізичної підготовки спортсменів"(Альфа-Віта, 2019) Кремень, В.; Луговий, В.; Топузов, О.; Ничкало, Н.; Саух, П.; Березівська, Л.; Ткаченко, Л.; Шеремета, Ю.Фізична підготовка посідає провідне місце в системі тренування спортсменів, адже різні сторони підготовленості (технічну, тактичну, психічну) вони реалізують одночасно з проявом сили, бистрості, витривалості, гнучкості та координаційних якостей. Найбільшою мірою це стосується спортсменів високого класу, але й на ранніх етапах багаторічного спортивного удосконалення фізична підготовка займає чільне місце в структурі тренувального процесу (В.П., Філій, 1974; Л.В. Волков, 2001; В.Ю. Богуславська, 2012 та ін.)Документ Наукова школа професора Юрія Аркадійовича Бріскіна(2019) Кремень, В.; Луговий, В.; Топузов, О.; Ничкало, Н.; Саух, П.; Березівська, Л.; Ткаченко, Л.; Шеремета, Ю.Наукова школа теоретичних основ олімпійського, професійного та адаптивного спорту професора Ю.А. Бріскіна сформувалася на кафедрі, що нині іменується кафедрою теорії спорту та фізичної культури, і яку було створено у 1946 році одночасно із заснуванням Львівського державного інституту фізичної культури (Наказ по інституту № 29 від 13 вересня 1946 року). З моменту заснування кафедри зусилля її колективу були зосереджені на розробці науково-методичних і програмно-нормативних основ фізичної культури та спорту, удосконаленні навчального процесу та підвищенні науково-педагогічної кваліфікації професорсько-викладацького складу.Документ Наукова школа професора Євгена Никодимовича Приступи(Альфа-Віта, 2019) Кремень, В.; Луговий, В.; Топузов, О.; Ничкало, Н.; Саух, П.; Березівська, Л.; Ткаченко, Л.; Шеремета, Ю.У межах наукової школи постійно ведуться дослідження проблем підготовки фахівців з фізичного виховання, спорту, фізичної реабілітації і рекреації. Вивчено традиції підготовки фахівців у Європі, розглянуто шляхи і результати впровадження освітніх програм Європейського Союзу в системі підготовки кадрів, окреслено напрями і сучасні тенденції глобалізації у підготовці кадрів галузі.