Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22229
Title: Застосування екологічного маркетингу в контексті комерціалізації професійного спорту
Authors: Гуль, Іван
Гриневич, Лілія
Hul, Ivan
Hrynevych, Liliia
Keywords: екологічний маркетинг
комерціалізація професійного спорту
Issue Date: 2019
Citation: Гуль І. Застосування екологічного маркетингу в контексті комерціалізації професійного спорту / Іван Гуль, Лілія Гриневич // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфери обслуговування : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2019. - С. 46-47.
Abstract: Метою наукового дослідження є визначення ролі екологічного маркетингу в процесі комерціалізації послуг у професійному спорті.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22229
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZEcon_S2_13.pdf608.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.